Kuvia plussatesteistä

Lara- mielenkiinnolla odotan sinun labra/neuvolatuloksia.. itsellä tullut pari samanlaista haamuviivaa predictorilla ja sit cb digillä nega.. ei vaan usko että ite voi olla raskaana ku digi sen niin julistaa! itellä tällä hetkellä kp 52/40. seuraavan testin teen vasta kolmen viikon päästä jos ei tätiö kuulu. sen verta masentavia nuo negat. Plussatuulia silti kaikille muille!! ;)
 
Gardenia > kiitos vastauksesta :) katsotaan nyt miten tässä sitten käy.. huomen aamulla testaan uudestaan ja jos jotain väriä on testissä havaittavissa niin pistän uutta kuvaa :) huh, johan on jännät paikat :whistle:
 
Ajattelin, jos kierto on sen 26 päivää niin kuin viime kierto että voi pari päivää ennen menkkojen alkua testailla.. Tarkoitus oli kyllä vasta kp26 testata, mutta en malttanut pitää näppejä erossa testeistä kun ne postiluukusta tipahti :ashamed:
 
Lara- ..miulla tuo hcg:n lähto oli nega kierroksilla 1..oletko menossa uuteen hcg:n määritykseen?..milloin?

Kerroit että nyt kp43..mikä oli siun normi kierron pituus?..ovistako et ole tikutellut?

..sulla vaan nyt hieman odotusta edessä..ja kärsivällisyyttä vaatii, tiedän sen :) ..paras olisi tuo uusi hcg-määritys verestä viikon päästä!!

Toivon siulle kovin sitä plussaa!!!!:heart:


 
Mä tulin kans onnittelemaan plussanneita! :D Kattelin mm. Laran ja luffen testejä!
Itekki tässä ketjussa pyörin ja jaoin plussatestini muiden kanssa, sillon olin nimimerkillä miina-.. :)

Jospa sitä taas joskus tulis tänne jännäilemään onko plussa vai ei... B)
 
mimmmi niin minäkin täällä pyörin vähän väliä ihailemassa plussia ja haamuja :) Jotenkin on ihan pieni hitunen vielä toivoa kun huomaa ettei kaikki muutkaan ole kovin aikaisin saanut liuskatesteillä kunnon haamuja tai plussia :p
 
No tossa alimmassa niinku näkyis viivaa, mut ihan oikeesti, käy ostaa joku muu testi ku nuo liuskat?Mulla nuo liuskat haamuili ihan samalla lailla, puikko sitten nätti jo selvempää plussaa..Sä menetät noitten kanssa vaan järkes... :hug: Mä sain haamuilusta odottaa 2vko että liuska alko näyttää selvää plussaa kun puikko ja digi oli mun kanssa samaa mieltä samantien..
 
Ihan alussa, olisko jotain rv4? Muistaakseni samana päivänä kävin ostamassa 2 cb:n tavan testiä joihin kumpaankin tuli hailakanhaalea plus(juurikin sen takia kun mulla palo hihat tohon arpomiseen ), oli vielä niin et unohin sen pöydälle ja katoin vasta vartin päästä sitä testiä ja meinasin saada sydärin..Seuraavana päivänä hain töitten jälkeen predictorin testin jonka tein päiväpissasta parin kolmen tunnin pidätyksellä ja siihen tuli vähän voimakkaampi plus..Seuraavalla viikolla tein vielä CB:n digin joka anto 1-2vko raskaana ja liuskaan sain kunnon plussan vasta reilu viikko sen jälkee...Mulla ei oo oikeen minkäänlaista uskoo noihin liuskoihin enää..

Muoks. Ja kyllä, mä olin himotestaaja, ihan sen takia että mulla oli tuossa kohtaa menkat melkein 3vko myöhässä..
 
Lara Voihan se olla, mutta jos sulla hcg-arvo oli tiistaina 5, niin silloin kyseessä on voinu olla kemiallinen raskaus, koska muuten sen arvon olisi pitänyt olla ton predictorin herkkyys luokkaa. Sanokaa nyt viisaammat. En halua lannistaa enkä mitään muutakaan, tämmä oli ihan nyt oma päättely, miten omalla kohdalla miettisin asiaa. Kaikista varmimman selvyyden saat, jos menet gynegologian paikkeilla käymään, jos gyne ultraa, niin se osaa siitä sanoa, että missä mennään tai uuteen verikokeeseen, verikokeen tulos pitäisi olla nousussa, jos olet raskaana. Sanokaa nyt muut, kun itsellä omakohtaista kokemusta ei asiasta ole, enkä halua mitään varmaksi sanoa, tai lannistaa. :hug:
 
Lara no hyvä sitten =) :flower: Kannattaa pyytää uusi verestä otettava näyte terkkarilta, niin siihen pystyy sitten ainakin vertaamaan :) hcg-arvon pitäisi tuplaantua joka toinen päivä :) ja muut on ainakin sanoneet, että kannattaa samalla testillä testailla ja verrata niitä tuloksi toisiinsa, niin näkee nouseeko hcg-pitoisuudet virtsassa :) mutta edelleen viisaammat kertokaa :D
 
Lara: Mulla on ollut muutama kemiallinen ja mun tapaukset on olleet juuri tollasia kun sulla nyt. Ensin tulee vahvempi plussa/haamu ja sit taas alkaa hiipua tai sit pukkaa jotain epämäärästä haamua peräkkäisinä päivinä. Lopputulos on ollut kuitenkin aina sama. Vuoto alkaa suht pian. Mulla on kemiallisissa raskauksissa pari kertaa mitattu verestä hcg. Toisella kertaa oli 5 ja toisella muistaakseni 3. Eli negatiiviseksi lasketaan. Sen verran ovat kuitenkin olleet koholla, et testit reagoi.

Jos olisin sinä, menisin ultraan ja uuteen verikokeeseen jo ihan oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti olen väärässä kohdallasi, mutta vahvasti ainakin mun mielestä vaikuttais sun tilanne kemialliselta. Tsemppiä kuitenkin! :)
 

Yhteistyössä