Kuvia plussatesteistä

pakko oli kirjautua...KRISTEN!!!PALJON ONNEA!kuumeiltiin joskus samassa pinossa kun olit vielä KS :) ihanaa kun sulla tärpäs,nään meinaan aivan samanlaisen plussan sulla kun itelläni oli tammikuussa!onnea!!!

MUILLE MYÖS PALJON ONNEA JA TARROJA JA LIIMOJA :D

emmabella ja tytsy 22+0
 
Kyselenpä ny täällä myös, että voiko haamujen haamu hävitä? Mua ottaa päähän, ku en saanu kuvaa otettua ja tänne näytille, mutta olin siis näkevinäni testissä haamujenhaamun.. enää sitä ei näy ja testistä on kulunut jo tovi, en tehnyt sitä aamupissasta vaan tais olla kolmas vessasakäynti, ku päätin tehdäkin testin.
Mulla on ny kp 27/27-28 ja ajattelin sit maanantaina tehdä uuden testin ja toivon, että se haamu olisi vahvistunut.
 
MiiJane76 on miusta aika selkeä punainen viivanen kyllä.. :)

Milloinkas siulla olikaan ovis+??..saitko testillä kiinni mettästettyä..oliko tuo testailtu aamupisusta?

Miulla esim. herkkä(10mIU/ml) R-testi reagoi myös tuohon LH hormoniin - tulee haamuviiva testiin!..MUTTA vain juuri kun on LH huippu, eli ovis+!!
 
Mulla oli alkuviikosta jo melkeistä plussaa, mutta ke ja varsinkin to tuli sitten tosi selkeät plussat. Nyt en ole ees kokeillut. Torstaina myös tuli verta hulaus.
Voiskohan mulla jatkua se ovis vielä, alavatsa on ihmeen arka ja muutenkin tuntuis enempi ovikselta.
En kamalasti usko tuohon plussaan..
 
MiiJane76 voipipa olla, jotta R-testi reagoi siulla nyt sitten tuohon LH hormoniin :/ ..jos ovis+ ollut vaikkapa JO alkuviikosta, ei HCG:tä vielä mitenkään niin paljoa, että R-testi - herkkäkään, vielä reagoisi!

..miulla on tullut vain juuri ovis+ aikaan..mutta jos siulla on elinmistössä paljon LH:ta tuo mainitsemani hyvinkin mahdollista!
 
Torstaina jos ovis+ tänään munis matkalla, joten - kovasti nyt vain simppasten "talletteluja" viimeistään tälle iltaa..eiköstä vain?!! ;)

..itselläni jatkuu monasti vielä oviksen jälkeenkin jonkin aikaa oireilut: huonoa oloista ja kipuilua muasarjojen kohdilla..

Plussatuulia toivottelen!!:wave::heart:
 

Yhteistyössä