Kuvia plussatesteistä

Neljän suora mulla on kyllä tooosi pieni tää näyttö mut mun näytössä ei näy mitään pystyviivaa.. Sanokaa muut! Mä yritin käännellä näyttöä ja katsella mut mulla ei kyllä näy millään, mut siis pieni tietokone mulla.. Kuinka aikaisin oot ton testin tehnyt?
 
kyllä mieki nään jonku pystyviivan siinä, mutta mie en luota noihin testeihin yhtään :ashamed: jos vaan mahdollista niin tee uusi jonku muun merkkinen testi huomenna aamulla! meinaan mie oon saanu melkein kaikkiin noihin clearbluen plustesteihin viivan joka kerta, oli kierto puolessavälissä tai lopussa.. ja ei ole ollut kemiallisista kyse, koska oon tehnyt samasta pissasta myös toisen herkän testin! eli mie en ikinä enää osta tuota testiä :mad:

mie niin kovin toivon, että tuo tarkoittaa siulla plussaa :heart: +++++:whistle: *puuhpuuhpuuh*
 
Nii...eikös täällä jossain ole joskus puhuttu, et jos siihen (CB) tulee ohut viiva ni pääasiallisesti ois nega. Mut jos viiva on yhtä leveä ku vaakaviiva, ei tartte olla yhtä tumma, ni ois plussa?! Muuten en tiiä ku ei oo kokemusta! Miulle aina näyttäny negaa, niinku on pitänykkii! Mut ei muuta ku uutta testiä jollain toisella kehiin! Toivottavasti on plussa!! :heart: Mikäs tuon CB:n herkkyys on? Ei osunu mistää nyt just näkökenttään! =) Ihan vaan mielenkiinnosta... :)
Juu ja kyl mieki tuossa viivan nään, ihan selkeesti ja leveän viivan! :D
 
Viimeksi muokattu:
Niinhän tuossa Clearbluen pakkausselosteessakin lukee, että sekä vaaka- että pystyviivan tulee olla saman paksuiset. Ja niin ne tässä tapauksessa ovatkin, vaikka pystyviiva onkin hailukkaakin hailukampi. Ja ihan samantien siihen se vähäinen määrä väriäkin tarttui selvästi. Tuosta pakkausselosteesta en kyllä löydä mistään tietoa herkkyydestä. Tilasin jo nettiapteekista Apteekin omia raskaustestejä pari kappaletta, joten kokeilen niillä ensi viikolla. Netistä etsimällä löysin paljon näitä "vääriä plussia" tämän Clearbluen antamina.

Ja meillähän on siis sellainen tilanne, että olen syönyt minipillereitä (ihan ohjeiden mukaisesti jopa), joten käsittääkseni koko raskauden pitäisi olla lähes mahdoton. Kuukautisia ei ole näkynyt kertaakaan pillereiden aikana (4 kk). Viikon verran on nyt kuitenkin ollut edellisistä raskauksista kovin tuttuja oireita ja sen takia olen testannut. Viikolla testi näytti ihan selvää negaa, mutta nyt tuli tuollainen kummajainen. :confused: Seuraava lapsi ei siis ole varsinaisesti kuulunut suunnitelmiin tällä hetkellä, mutta mikäli tämä plussaksi jostain syystä muuttuisi, otettaisiin tilanne ilolla vastaan. :)
 
Viimeksi muokattu:
Neljän suora kylläpä miunhin näytöllä näkyy: leveä, haalean haalea viiva!=)

Kuten Ansku tuolla edellä kirjoittelihin, ne ohkaiset viivat on selviä NEGOJA..mutta jos tulee leveä viiva - vaikka haaleakin, voi olla kyllä kyseessä alkanut raskaus!

Toivotaankos näin siun kohdilla olevan!?:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Neljän suora Mä näen kyllä meidän näytöllä selkeän, joskin haalean(--->haamu), mutta leveän viivan!! Mulla on itselläni myös noista testeisä huonoja kokemuksia, olen niitä ohuita pysty viivoja saanut useamman kerran, mutta kyllä mun käsittääkseni tuommoinen leveä on plussa! :)
Mä näen jokaisessa noista sun kuvassa sen paksun haamun, mutta varmista vielä toisella testillä! Uskaltaisin kuitenkin sanoa varovaiset onnittelut :heart:

jjuulin kuvasta en kyllä osaa sanoa, että näkyykö siinä väriä vai onko vain viivanpaikka :/ Joko olet testannut uusiksi? Pidän peukkuja!!

Vaniljainen :heart: 15+0
 
Viimeksi muokattu:
Kerrottakoon, että tänään aamupisusta tehdystä Apteekin omasta selkeääkin selkeämpi nega. Eli selkeästi ei Clearbluessa paksumpikaan viiva tarkoita aina mitään. Raskausoireet minulla edelleen jatkuu, mutta ne taitaa olla jotain hormonihäiriöitä tai ihan vaan henkistä laatua. :D


Muoks. Ja jottei päänvaivani tähän päättyisi, kävin kurkkaamassa roskikseen (ei järkevää, tiedetään!) ja sieltä minua tuijotti tällainen:

Eli testailut jatkuu tuonnempana, jotta asiaan saadaan viimein varmuus. (Ja silloin en sitten taatusti mene kurkkimaan roskikselle!) :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Höh, toi Clearblue on ihan hanurista!! :mad:

Mä olen sitten taas ymmärtänyt, että apteekin omalla saa melkein poikkeuksetta roskishaamun :( Aikoinani googletin asiaa ja tosi moni oli sillä roskishaamuja saanut..
Mutta oikein käytettynä (eli ei roskikseen kurkattuna ;) ) se on parhaita testejä, ite en ole sillä koskaan vääriä plussia saanut testiajalla.

Silti Neljän suoran kannattaa jatkaa testailua, koska mun mielestä toi CB:n on niin hemskatin selkeä haamu, että jos toikin on väärä plussa niin testi on kyllä ihan totaalisen susi!!
 
Juu, jatkan testailuja tuonnempana. Itselläni on nyt puolentoista viikon oireilun jälkeen kuitenkin aika vahva tunne, että en ole raskaana. Luulisi plussan jo tulleen, jos on tullakseen. Enpä ole kuullut kenenkään alkaneen oirehtia näin vahvasti heti hedelmöittymisen jälkeen. :whistle:

Muistelinpa vielä jälkeenpäin, että olen saanut vuosia sitten Apteekin omalla toisenkin roskishaamun. Raskaaksi tulin aikalailla tasan kuukauden päästä siitä haamusta ja joku viisaampi osasi minulle kertoa, että roskishaamu voi kertoa ovulaatiosta. Tai sitten ei yhtään mistään. =)
Nyt menen näitten höpinöitteni kanssa vähän sivuun aiheesta. Lisää kuvia plussatesteistä siis kehiin! :D
 
Ja tarina jatkuu... Tänä aamuna on taas testailtu ja joko mulle sattuu kaikki maailman maanantaikappaleet noista raskaustesteistä tai sitten mun olis syytä alkaa huolestumaan mielenterveydestäni... :whistle: Siis tänä aamuna tein Apteekin oman ja samantien väriaineen liikkuessa näytöllä, tuli testiviivan kohtaan selvä punainen viiva. Lähdin sitten siitä hyyskästä pois jättäen testin pöydälle ja aloin miettimään, miten kertoisin positiivisesta tuloksesta miehelleni. Hetken päästä palasin vessaan tutkailemaan testiä ja se viiva oli HÄVINNYT! Kun pissa oli vielä purkissa, tein samantien uuden testin, jota seurasin silmä kovana koko testiajan. Sama juttu, niin kauan kun väriainetta oli näytöllä poikkiviivoina, näkyi testi-ikkunassakin selvästi pystyviiva. Sen jälkeen se häipyi ja noin tunnin päästä testin kuivuttua näkyy tällainen:


Eli siis edelleen testitulos on negatiivinen, mutta voiko nämä testit oikeesti olla näin hanurista?!
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Neljän suora, testeissä yleensä on aika että "Testin tulos on katsottavissa 5 minuutin päästä tekohetkestä" tai vastaavaa. Tuossa vaiheessa vasta se väriaine levittyy joten siihen ei ole luottamista. Mutta jos lohduttaa, niin itse näen kyllä hyvin hyvin hennon haamun/viivan paikan testissä. Joten sanoisin että testaile sitten taas parin päivän päästä uudestaan.
 
mymosa
siinä väriaineen liuettu siihen testiin siinä näkyy jos jonkinlaista viivaa, joten eipä sitä kannata siinä vaiheessa toiveita elättää.

Tekin vain muutaman päivän päästä uuden testin, ellei menkkoja kuulu.
 
neljän suora..tuossa 5.4 dipattussa, joka roskiksesta sitten kaiveltu;) on selkeästi näkyvissä 400% suurennoksessa testiviivan kohdilla ala&yläreunassa punaista väriä!

..mutta, tuossa eilisestä en suurentamallakaan saanut näkyviin muuta, kuin viivanpaikan: /(tesiviiva näkyy ohkaisena, kapeana valkoisena viivana ja niiden reunat harmaana)..tällaisia miulla ollut esim. One Stepin liuska testeillä.

Jos siulla ei kuukautisia ollut pitkilleen(etkä tiedä kierrostasi?), voi tosiaan tuossa 5.4 dipatussa testissä oleva punertava väri testiviivan kohdilla, olla LH-hormonipiikistä johtuvaa.
((muoks)) nyt huomasinhin, että siehän syötkin pilereitä..

Itse asissa..testailin kolmen kierron verran oviksen näkymistä R-testissä ja sain itse herkillä testeillä juuri noin väriä näkyviin ovisplussan aikaan: joko ylä tai alareunaan!(näkyi testiajalla)
..25mIU/ml testeillä näkyi heikommin..oikein kunolla tiirailemalla ja kuvaa suurentamalla vasta sitten..:)

Apteekin omasta testistä vielä..

Testin valmistajan ohje: plussatulos voi tulla näkyviin jo muutaman minuutin sisällä, vimeistään 5min..mutta saadaksesi tarkan selvyyden, odota MAX.10min!
..eli, tuossa ajassa yleensä taustan punertava väri häviää ja näkee tuloksenkin selkeämmin.

Minä en alkuun tuolla testillä saanut mitään roskisplussia..mutta niin vaan alkoi myöhemmin tulemaan:confused:..tosin, pari kertaa luulen tärpin käyneenhin ja raskauden päättyneen aivan alkumetreillä.

Apteekin oma on hyvä testi kun sitä ei tiiraile enään sen 10 minsan jälkeen!!=)
.. testin valmistaja mainitsee vielä: testiajan jälkeen, saattaa testiviivan kohdille ilmestyä harmaa, ohkainen viiva jota Ei tule lukea positiiviseksi.(itselläni se kyllä oli tuollainen kuin Mairalla ja punertavaa väriä hieman)

Yhteenveto: Apteekin oman roskisplussat, voipi olla sitä ittiään: Raskaus a i v a n aluillaan ja HCG:tä niin hiukka pikkasen, että ei näy vielä testiajalla!
..mutta usein roskiplussat kuitenkin ovat siitä johtuvaa, että testi reagoi virtsan epäpuhtauksiin.
(näin olen netistä lukenut testien valmistajien kirjoittaneen)
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikki,
aivan loistavaa analyysia käydään tässä ryhmässä. Miten hienoa ettei yksin tarvitse tihrustella ja pähkäillä. Kaikeksi yllätykseksi, marraskuisen kkm:n jälkeen ja kolmannen yrityskerran tuloksena paukahti eilen nämä tetstitulokset kp 26/31. Haalen, haalea mutta yhtä paksu ja silleen selkeä viiva ilmestyi ettei tarvinnut eri valoissa tihrustaa :) ihan mielenkiinnosta kysyn näkyykö teile päin siin'ä myös mitään? ja sori kehno kuva. Menin niiiin hämilleni että tein sitten vielä ton CB:n digitaalisen joka antoikin vastauksen raskaana 1-2. Onko kukaan saanut tolla digitestillä väärää tulosta tai oletteko kuulleet tarinoita moisesta?

Aijaa.com - 7848155.jpg

Aijaa.com - 7848156.jpg

Muoks. Neurootikkona piti nyt kaksi päivää noiden ekojen jälkeen tsekata tilanne ja tässä tulos. Mun silmiin tuo David oli vähän vahvempi nyt:

Aijaa.com - 7855870.jpg
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä