Kuvia plussatesteistä

suurensuuret onnittelut ICY! Mekin esikoista saatiin odotella melkein tasan kaksi vuotta ennenkuin se maaginen plussatesti yllätti <3 mulla on se testi itseasiassa vieläkin tallella, vaikka sen tekemisestä on jo 6 vuotta aikaa :)
 
icy
Kiitos paljon teille :heart:, on kyllä niin uskomaton olo kun monien kymmenien testien jälkeen viimein se toinen viiva paukahti! Hain varmistukseksi vielä toisen testin ja nyt alan uskoa, että viimein se onni kohtasi:

katso liitettä 13344

Mun piti vielä tänään mennä lääkäriin, kun kierto venyi ihan tolkuttomasti, eikä plussaa aikasemmin näkynyt. Kaapissa oli kuitenkin testi ja ajattelin sitten käyttää senkin, kun mulla oli niin vahvasti oireita ollut jo reilun viikon. Paljon plussapuhureita kaikille! =)
 
kultakurkku - kyllä se tärppi on nyt käynynnä!!!:)(testissä joku lommo vain)
Pikkiselle laitan ISON lastin mukaan tarrasukkasia:heart:

mamakone
- Onnea kovasti!:heart:
..missä vaiheessa kiertoa tuon testin dippasit?..
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur: Tein tuon testin kun minulla oli noin 2.pvää myöhässä ja rehellisesti sanottuna ei mitään oireita... Minullahan on tosiaan se sterilisaati tehty ja nyt ollut 4kk pilleritkin käytössä ja monirakkulaiset munasarjat todettu noin 5kk sitten:| Olen vieläkin ihan shokissa ja en oikein usko tätä... En toivo liikoja tälläisellä lähtökohdalla tällekään pikkuiselle, mutta menen nyt päivän kerrallaan ja lääkärille pääsen ensi viikolla keskustelemaan tästä ja otetaan kuulemma ultrakin jos vaikka jotain olisi näkyvissä... Kerron kyllä kunhan toivun vielä hiukan ja saan enemmän kuulla lääkäriltä: /
 
Oiskohan tämä nyt sitä... Varovasti toiveet nostaa päätään, kun en oo noihin liuskatesteihin saanut mitään ja nyt olen näkevinäni haamulaisen : /
Aijaa.com - 8505792.jpg

muoks. tosiaan näyttää aika surkealta tuossa kuvassa - en saa jotenkin sitä viivaa tuohon kuvaan, vaikka on mun mielestä selkeämpi... ja aina vaihtoehto on, että kuvittelen vaan :(
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä