Kuvia plussatesteistä

mymosa
Jos hyvin nyt käy niin tuonne jää kaappiin läjäpäin testejä, ovis ja raskaus.. jos jotakuta kiinnostaa niin halvalla voisin ne sieltä myydä.. toki odotan nyt varmaksi, etten tarvitse niitä enää :)
 
WP - juu, useampi CB:n digi kannattaisi jo silloin tilailla, huomasin kyllä postareiden olevan 3.90e=)

mymosa Ihuna juttu - Onnea kovasti vielä!!!:flower::kiss:
..ajattelinhin ekaksi, jotta mammaksiltahan se..mutta kun tuossa siun dippaamassa oli se testi ikkuna toisenlainen, kuin mammaksin sivuilla?
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Kiitos kaikille :heart:

Ei vaan pitäis lukea joka oireen jälkeen nettiä.. on ollut alaselkä ja niskakipua (kuten aina ennenkin), ni jo on pelko pyllyssä.. ens viikolla soittelen alkuraskauden ultraan aikaa, loppuu tää hermoilu, kun saa tietää missä mennään..
 
Heti anteeks, sori, kun mulla ei ole kuvia tässä, mutta siis mulla on nyt kp 31/29 ja viime yönä tein CB:n digin "raskaana 1-2" ja CB:n taviksen +. Ei ollut mitenkään kovin voimakas plussa, mutta selkeä kuitenkin ja viivat yhtä leveät. No sitten aamulla tein jonkun Substpharman "Herkkä raskaustestipuikko" ja se oli nega.. Eli onko jollain tosta viimesimmäst kokemusta? En löytänyt netistä siitä edes kuvaa...
Ärsyttää ihan sikana, kun ajattelin nyt olla fiksu ja tehdä vasta menkkojen poisjäännin kohdalla, ettei tarttis "arpoa" tulosta ja nyt kuitenkin joudun. Ja viime kierron kemiallinen raskaus on saanut niin kovin varovaiseksi!:(
Voiskohan olla niin, että iltapäivästä sais vahvemman viivan tms.? Tai oikeestaan kannattaa kyllä odotttaa varamasti se kaks päivää...taas....odottaa, odottaa ja odottaa... on niin masisfiilis nyt!:(
 
marica30 voi kumpa voisinkin! Ja niin kovasti haluankin! Mutta jotenkin viimeksi petyin sen kemiallisen myötä niin kovin, että jotenkin haluaa nyt laittaa itselleen jäitä hattuun! Vaikka tuskaahan tämä odottelu on, mut sitähän se koko raskaus onkin!;)

mur-mur Kiitos tosta CB:n viikkonäyttötestin tarjousvinkistä. Laitoinkin tilauksen menemään...tilasin niitä pari ja pari muutakin...

Onko teillä käsitystä, että milloin se CB:n viikkonäyttöinen alkais näyttään "raskaana 2-3"???? Mietin, että sehän olis mulle kaikkein paras ratkaisu, että sillä jatkaisin testausta ja jos kaikki hyvin ja olen raskaana niin viikkojenhan pitäis nousta... Kierron mukaanhan nyt OLISI rv 4+2 ja viime yönä tosiaan oli tuo "raskaana1-2".

Viida Tsemppiä sulle kovasti viivan vahvistumiseen.. vähän samassa liemessä näköjään ollaan ja vieläpä sama kiertopäiväkin! Toivon kovasti, että sä ja mäkin saataisiin loppuviikosta jo iloita!:heart:
 


Hei testailijat :) Kertokaan onko kukaan käyttänyt sitä uutta apteekin herkkää testiä? Laatikossa kuva naisesta raskausmahan kanssa ja puikossa testiviivalle ja kontrolliviivalle omat kohdat? Onko siinä testissä tosi selkeä viivanpaikka? Tässä kuvassa avattuna testi ja jonkun näköinen haamulainen olis mun silmään... Mahdollisesta hedelmöityksestä olis nyt 15pvää... Näkeekö kukaan mitään??
 
Hömpi: Mä en ikävä kyllä näe yhtään mitään tuossa testissä. :/ Jos se on herkkä (<25mIU/ml), niin yli kaksi viikkoa oviksesta/hedelmöityksestä pitäisi mun mielestä jo näkyä aika selkeä plussa.

Kaikki on toki aina mahdollista, toivotaan parasta. bd
 
Hömpi Olikohan se just se mikä näytti mulla aamulla negaa, mutta viime yöltä 4.30 oli CB: digi ja tavis positiivisia. Eli siinä paketissa lukee "herkkä raskaustestipuikko" ja itse testi on siis sellanen, että se testiruutu on pyöreä pieni reikä mistä pitää tulos tihrustaa???
 

Yhteistyössä