Kuvia plussatesteistä

Sunni ja S-atu kyllä näen molempien testeissä viivaa. S-atulla jopa ihan plussaksi luokiteltavan. Ja Sunni, oletko ihan varma sun dpo:sta? On nimittäin niin vahvan oloinen viiva ottaen huomioon että vasta dpo7... Itte sain tuommosen viivan vasta dpo11 mut ekan hailakan haamun dpo10.
 
sunni
Heips.. Itse luulen et noi testit on susia kun nyt ei sitten tullut mitään, kun äsken tein no ei toi pissakaan ollut ollut rakossa kuin 2 tuntia, mutta ..huoh :( Ei pitäisi testailla koko ollenkaan,niin ei toivoisi turhia. kyllä se minusta oli dpo7 kun sen testin iltapisusta tein. Mulla muuten viime kierrossa kun niitä haamu´plussia tein,niin iltapisuista tulivat ne, ja aamuisin ei mitään... kumma juttu...

Mutta eihän tässä nyt tosiaan auta sitten muuta kuin odottaa tuleeko menkat :I

Kiitos kuitenkin kun myötäelätte ja näitte kanssa siinä JOTAIN, että en nyt ihan hupsu ole... :confused:

Edit:
Testi jonka tänään ostin ja tein onkin 25 herkkä.. perkele... muka piti olla kympin herkkyys. Nyt ei masennakaan niiiiiin paljon enää. Ja kyl siinä joku hemmetin varjo viiva näkyy,mut vain paljaalla silmällä.
JA ohjeenkin luin vasta nyt ja siin sanottiin että laita tikku pissa-astiaan 3-5 minuutiksi sentin syvyyteen ja lue tulos 5 minuutin kuluttua. Testi on luettavissa 10 minuuttia.. mitä ihmettä???
Siis oikein kaks kertaa luin että "anna liuskan olla astiassa 3-5 min. älä koske liuskaan tänä aikana" Ehheheh.. no mut tuskin tuo tulokseen vaikutti vaikka uitin sitä pissassa vain 5 sek?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
sunni Kuullostaa uhkaavasti PregentStickiltä! Miulla anto molemmat liuskat oikee kunnon viivanpaikan helmikuussa! Sen jälkeen en oo niihin sortunu! Toivottavasti siulla nyt ei oo sama juttu! :heart: Peukkuja!!! d=)b Ja tosiaan itekki ihmettelin kans et noin kauan oltava siinä astiassa! Vuuut??? :confused: Ku muut on kuitenki sitä 5-15 sekunttia! :D
 
Sunni - Jep, Pregent Stick on tosiaan sellainen pisussa lilluteltava testi ensin ja sitten tulkitaan tulos max. 10min sisään.
..sain sillä vain aika hailakkaa plussaa..

..JA Huom!..miulla tulee aina iltapäivä/iltapisusta vahvempi plussa, kuin aamupisusta jos tärppi on käynyt!

Plussatuulia sinne!:wave::heart:

Ps. Näin alkuun testatessa, ennen kuin menkat myöhässä, tuo virtsan vahvuus vaikuttaa myös paljon testitulokseen!
 
Viimeksi muokattu:
Miulle Halpatesti.fi firman puikkotestit antoivat selkeitä roskishaamusia,(hieman testiajan jälkeen) väriähin aavistuksen havaittavissa..en tykännyt..: /

..kun taas tykkään noista saman firman liuska Ovis testeistä - toimii miulla.=)
 
HUOM!! Vaikka O&R testien ohjeissa yleensä sanotaan, että: Uita testiä 5-10s..suosittelisin pidempää uittelua - ainahin sen 15-20s.
..ja kannattaa olla tarkkana, ettet uita sen MAX-viivasen yli!

Ps. Puikkotestiähin suositteleisin uittamaan virtsassa joka otettu purkkiin - ei suoraan veskireissulla virtsasuihkusta..
..koska silloin juuri saattaa vahingossa testi kostua pitkältä matkaa ja ei näytä sitten välttämättä oikein.

Itse dippaan testiä niin pitkään pisusssa kun pisu imeytynyt kunnolla aivan koko testialueen läpi.:)


Plussatuulia jokaiselle dippaajalle!:heart::heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
sunni
Joo, kiitos :) Pitää muista seuraavan kerran uitella tikettiä pitempään :) Oon aina kuvitellu et sit ne vasta pilalle meneeki jos liian kauan uittaa.
Pitää koittaa malttaa odotella huomis iltaan seuraavaaa tikuttelua ja koittaa pidätellä pitempään pissaa, on vaan vaikeeta kun pissattaa koko ajan :I
Nyt on lisäks tullu eilen illalla ja nyt nää iltapahoinvoinnit. Himskutin etova olo, tuntuu koko ajan et kääntyy vatsalaukku ympäri. Ja närästää, vaikken kärsi närästyksestä muutoin, enkä oo syönyt edes mitään mikä tekis närästystä.
Vaan kylläpä ketuttaa kun ei oo yhtään herkkää testiä.. Ei osaa olla maltillinen :I

Kiitos kaikille, ihania oletta :heart: :heart:
 
Hei
Laitanpa tänne kuvan tänä iltana tehdystä One Step raskaustestistä. Aika selvä haamulaisen siinä näen. Kuukautiskierto heittelee taas niin paljon ettei oo mitään haisua, onko oltu just oviksen aikaan. Mitään raskausoireita ei ole. Takana kuitenkin kolme raskautta ja niistä mm. rinnat pingottu alkuraskaudesta jo ennen ku testi näytti plussaa. Lisäksi toi testin viiva on toisesta reunastaan tummempi kuin toisesta, ja olen lukenut et se tarkoittaa väärää positiivista tulosta. Mut sit taas toisaalta, mielestäni toi on aika vahva viiva haamuksi... Äsh, en tiedä enää yhtään mitä ajatella : /
Mut mitä mieltä te muut arvon kanssasisaret olette?


 
Viimeksi muokattu:
Tyttöni mun Kieltämättä on aika mielenkiintoisen näköinen....mikä testi tuo on? Mut selvää punaista ja selvä viiva kuitenki! Ja toisaalta myös yhtä paksu ku kontrolliviivaki! Tuollaset testit pitäis kieltää lailla mitkä jättää noin paljo arvailujen varaan! :D
 
Tyttöni mun kylläpä tuo aika selvältä positiiviseltä testiltä vaikuttaisi - Onnea kovasti!:heart::flower:

Ps. R-testihän saattaa myös reagoida vahvaan LH-piikkiin(Ovis)..mutta NOIN vahvaa viivasta, en uskoisi kuitenkaan oviksestakaan R-testiin tulevan..

Dippaileppas maanantaina uudemman kerran!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
=) positiivista näyttää!
Tänään tein tosiaan uuden testin. Ostin "vanhan hyvän luottotestin" eli pregcheckin liuskatestin. Oli kyl jännä et toi herkän testin (one step) viiva jäi noin vaaleeksi ja sit vähemmän herkkä testi näytti heti kunnon tumman viivan :confused: (voin laittaa kuvan jos jotain kiinnostaa ;) )Mut jokatapauksessa - oon niin onnessani :)

Ja anteeksi mun omanapaisuuteni :ashamed: Onnittelut myös muille plussanneille ja vielä yrittäville paaaaljon myötätuulia!!
 
  • Tykkää
Reactions: Vaniljainen
Näkeekö kukaan näissä mitään? Itse nään jotain hyvin hailakkaa mielikuvituksen tuotetta :) Oikea testausajankohtakaan ei vielä ole, hedelmöittyminen olisi mahd. tapahtunut 18-25.5. mutta niskat on niin jumissa, että pitäisi ottaa Norflexia (lihasrelaksantti), mutta nyt en sitten ehkä uskallakaan kun voin olla raskaana :( Vai liekkö se vielä tässä vaiheessa vaikuttaisikaan?
Mutta siis näättekö mitään noissa? :)katso liitettä 12947
 

Yhteistyössä