Kuvia plussatesteistä

Taivaanrannan maalari Pregcheck on tasan kerran antanu mulle todella selvän roskishaamun, joka tuli tuntien päästä testin tekemisen jälkeen. Tämä oli ainoa kerta ja muuten on kyllä toiminut. Eli nega oli nega ja plussaa alkoi näyttämään, kun pitikin :)

Tuosta kuvasta en ehkä ihan erota mitään (?), mutta haaleita haamulaisia onkin vaikea saada kuvaan :) Ei muuta kuin uusia testejä kehiin! :)
 
Taivaanrannan maalari mulla ainakin ekat haamut pregchekissä ei näkyneet kameralle ennenkuin muuttelin kontrastia tietokoneella.

Kysymys: Miten se testien herkkyys muuten menee? Jos Pregcheck on herkkyyttä 25, niin tarkoittaako se että virtsassa on se 25 hgc:tä silloin kun testi haamuilee, vai silloin kun viivat on yhtä vahvat?? Oliko ihan tyhmä kysymys? :snotty:
 
Viimeksi muokattu:
Tulen ihan täältä sivusta kun aina selailen näitä muitakin sivuja.
Mutta siis..mulla tässä raskaudessa mitattiin hcg alussa. Sain pregchekiin haalean (siis tosi haalean) viivan aamupissasta (dpo12) ja seuraavana aamuna (dpo13) verikokeeseen, hcg verokokeessa yli 500. Eli huomattavasti vähemmän sitä erittyy pissaan kun mitä veressä on. Siitä päivän päästä apteekin oma näytti punaista viivaa muttei edes yhtä vahvaa ku kontrolli. Tästä kaksi pv ja hcg olikin jo kuusi tuhatta. Tästä siis todistetusti hcg ei edes noussu 2-3x parin pv välein vaan huomattavasti enemmän. Lekurin mukaan tässä alkuvaiheessa nousutahti on hurjaa :)
Toiv oli apua.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Hennu86: Eilen tuo haamu/viivanpaikka tuli ihan testiajalla näkyviin. Teinkin tänä aamuna uudemman kerran testin joka näyttikin puhdasta negaa. :( No uutta kiertoa odotellessa... :)

Tein nyt kuitenkin vielä töistä päästyäni puoli yhdeksän maissa illalla PregChek:in testin. Ja tuossa ois kuvaa. Mielestäni jotenkin nyt selkeämpi haamu ilmaantui testiajalla... Siis tuossa kuvassa siis sama testi mutta toiseen hieman kontrastia muuttelin... Näettekö tekin haamua? Molemmissa kenties? Aijaa.com - Haamua molemmissa?


Tuossa vielä eilispäivän testi iltapäivältä: Aijaa.com - haamua?
 
Tein nyt kuitenkin vielä töistä päästyäni puoli yhdeksän maissa illalla PregChek:in testin. Ja tuossa ois kuvaa. Mielestäni jotenkin nyt selkeämpi haamu ilmaantui testiajalla... Siis tuossa kuvassa siis sama testi mutta toiseen hieman kontrastia muuttelin... Näettekö tekin haamua? Molemmissa kenties? Aijaa.com - Haamua molemmissa?


Tuossa vielä eilispäivän testi iltapäivältä: Aijaa.com - haamua?
Ainakin alemmassa testissä näkyy hieman punertavaa oikeassa paikassa. :)
Viivalle vahvistumista! :heart:
 
Eipä tässä auta muu kuin odotella joko sitä viivan vahvistumista taikka niitä menkkoja. Mutta luulenpa, että menkat ne sieltä kuitenkin alkaa.. kun ei mulla ole mitään muistikuvaa milloin me oltais miehen kans touhuttu.. :) Ja luulis noilla päivillä jo viivan olleen vahvempi.
 
Tein nyt kuitenkin vielä töistä päästyäni puoli yhdeksän maissa illalla PregChek:in testin. Ja tuossa ois kuvaa. Mielestäni jotenkin nyt selkeämpi haamu ilmaantui testiajalla... Siis tuossa kuvassa siis sama testi mutta toiseen hieman kontrastia muuttelin... Näettekö tekin haamua? Molemmissa kenties? Aijaa.com - Haamua molemmissa?


Tuossa vielä eilispäivän testi iltapäivältä: Aijaa.com - haamua?
Noh, siihempäs se haamuilu sitten jäi, tänään KP 32/32 muuttui sitten KP 1/32... :( Se siitä vahvistumisesta sitten... No toivottavasti Juhannuksen tienoilla sais plussaa kehiin :)
 
Moikka! Osaako testitietäjät vastata saattaako RFSU antaa testiajan puitteisssa viivanpaikan? Mulle tuli viidessä minuutissa ja jäi siihen kuivuttuaankin. Otin kuvan, lisään myöh, mutta en ole varma onko siinä väriä. Vielä viis päivää menkkoihin, mutta testin tein tällä kertaa voimakkaiden alavatsakipujen ja runsaan valkovuodon ja hiivaoireiden vuoksi.
 

Yhteistyössä