Kuvia plussatesteistä

Oh, kiitoksia lohdutuksesta mur-mur:)

Mä olen aika ihmeissäni kyllä nyt, kun koskaan mulle ei ole tullut mitään haamuja
saati katoavia haamuja, ellen ole ollut raskaana.. tosin ekasta raskaudestani olin jo hyvin pitkällä,
eikä siinä testissä ollut epäilyksen sanaa. tuota katoavaa haamua ennen, sain viivanpaikan,
jota ei myöskään koskaan ennen ole tullut. päivä katoavan haamun jälkeen, eli tänään aamupissasta testatessa, haamu piirtyi heti,
kun testi alue kastui, mutta kuivuttuaan katosi.. eli joko siellä todella tapahtuu jotain,
tai mulla on super oudot testit just nyt.. ovulaatio päivästä en ole ollenkaan varma.. enää.
Mut veikkaan, et nyt olis dpo13.. mut tosiaan tiedä häntä?:D
Ehkäpä tänään ei ole ollut hormoonin-nousu-päivä ja huomenna haamu tulee pysyäkseen.

eli olis vk 3+5 ni eihän se vielä välttämättä näy, eihän??!:))
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole kyl kuvaa.. se eka viivanpaikka on niin haalea, etten usko saavani sitä kameralle,
eikä siinä kadonneessa haamussa ole enää muuta, ku se yks tyhmä viiva.. samoin täs
tän päiväisessä on vaan yks, vaik siinä selkeä haamu käväisi heti.. eilisessä kadonneessa se
tuli vasta myöhemmin.. muutaman minuutin jälkeen.
seuraavan testin teenkin sitte kamera kädessä:D ennen tosiaan ei ole
tullut mitään.. ei yhtikäs mitään, siks jotenki kummastuttaa, et tällästä epämääräistä
nyt monessa testissä. Huomenna viimeistään uus testailu.. siitä kuvaa sitte, jos jotain hailua näkyy.


MUOKS!
testit siis Pregcheck-liuskoja (vai mitä ne nyt oli?:D) enkä varmana raaski yhtään kalliimpia ostaa ja haaskata.. ennen viikonloppua:)
 
Viimeksi muokattu:
LilliLotta mulla antoi Sofin liuskatesti tooosi haalean haamun, joka kuivuttuaan hävisi testistä :( seuraavana päivänä tein apteekin oman testin johon tulikin jo aivan selvä viivanen :)
vahvistumisia viivalle toivotellen!!

Muillekin kahta selvää viivaa toivon! :)

YP & Fantti 9+4 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Tsirbu
Pakko näyttää teille. Tein aamulla parin tunnin pissasta pregcheckin, viivanpaikka/nega. Nyt iltapäivällä (himotestaaja :D) tein 3,5h pissasta ja hailakka haamu, mutta testistä alkoi liueta myös sinistä väriä?? Mitä ihmettä? Onko muille näynyt noin? Sen lisäks otin jokaisesta vaiheesta kuvat ja haamu hävisi melkein kokonaan puolisen tuntia testiajan jälkeen. :O

Kyllä nyt on vahva fiilis siitä, että mitään jatkuvaa täällä mahassa ei ainakaan ole.
[/URL][/IMG]
 
Viimeksi muokattu:
TSIRPU:lle vielä pakko sanoa, et älä vaan heitä viel kirvestä kaivoon.. sullahan on monta
päivää aikaa vielä plussata.. siihen mäki luotan:)

Itellä vast eka kierto, ku ns. yritetään (vaikka, eihän me tietenkään yritetä;)) enkä kovasti aio masentua, ellei vielä natsannut.

Mihis pinoon pääsis oireilemaan ja toiveilemaan? toista lasta toiveillaan, et oisko se sit se pikkukakkos pino?:) Kauhian vaikeeta vaan tulla ihan uuteen paikkaan keltanokkana:D
 
Mä en ymmärrä tota kovaa intoa testaamiseen... siinähän tehdään vaan itselleen hallaa kun testaillaan aikaisin ja ollaan näkevinään kaikennäkösiä viivanpaikkoja sun muita...

Eks tää kuitenkin ole "kuvia plussatesteistä", pitäis varmaan oma ketju näille "Kuvia negatesteistä"... :confused:
 
Niin. Siinähän et sitten ymmärrä. :D Onneksi täällä ei tarvitse ketään miellyttää. Totta on kuitenkin, että meille himotestaajille voi tehdä oman ketjun, joss noita voi aivan rauhassa pyöritellä sillä oletuksella ettei sinne tule kukaan päivittelemään. :) Testaminen on hauskaa kun siinä ei ole koko elämä kiinni. Itselläni ainakin sellainen tilanne, ettei ole liiaksi stressiä suuntaan tai toiseen ja teen testejä niinä kuukausina ilokseni, kun raskautuminen on ollut mahdollista. Jokaisella huvinsa.
 
Mun mielestä on just jännää seurata sitä, kun viivaset täällä vahvistuu. Itse yritän välttää liian aikasin testailua, mutta kyllä se vaan joskus vie mukanaan! Siihen tulee pakkomielle! :D Ja kyllä kaikki himotestarit tietää sen riskin, että se sydän tässä saattaa särkyä.. Ja sitähän se tekee eniveis aina kun se täti tulee.. :ashamed: Testasit tai et. Tää on juur hyvä näin tää ketju, saa vahvistusta sille, että muutkin on samassa laivassa kun meikäläinen näiden haaveidensa kanssa. Ja saa toivoa siitä että hailakkakin plussa voi olla plussa!! Kun vaan malttaa tovin odottaa. :) Voimahalit kaikille "yrittäjä-siskoille"!!! :hug:
 
LilliLotta, Tsirpu - olisko käynyt niin, että testiä on dipattu yli sen Max. viivan?..siitä sitten saattais tuo sinivärin leviäminen johtua.

Plop, Plop testeihin+++++++:heart:

Kyllähän tämän pinon otsikkoa voisikin muuttaa..esim..
"kuvia plussatesteistä&haamusista"(ko?)..;)
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur&tsirbu: otsikon vaihto voisi olla hyvä?! Musta juurinkin noiden haamujen tiirailu on se jännittävä homma ja aikaisin testailu. Mitä nähtävää ja jännittävää on kahdessä yhtä tummassa viivassa, joo on se plussa, mutta kyllähän kaikki niitä on nähnyt. Paljon jännempää on tiirailla näkyykö mitään ja miten se lähtee vahvistumaan :) Mäkin kuuluisin sinne aikaisin testailijoiden joukkoon, jos ei mahassa jo asustelisi asukki. Käyn aina odotuspuolelta tsekkaa tämän ja km-jälkeisen pinon. Eilen kävin np-ultrassa ja siellä ihanainen vilkutteli :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_ ja Hennu86
Voi olen ihan samaa miettiny, et hulluuttahan tää taitaa olla:D Salaa mieheltä testailen,
osan tikuista.. se alkais muuten tyystin jarruttelemaan ja sitähän minä en halua, enkä siedä:D
mur-murvoisko se olla siitä? mulla aina kädet dipatessa tärisee, ni ois voinu lipsahtaa.
Mulle tuli sellanen pieni sininen poikittainen viiva. Hui kauhee, ku jännittää.. tänään teen
testin vastoin ohjeita.. päivällä ja huomenna aamulla uuden. Katsotaas kuin käy.. laskin noita
dpo päiviä uusiks ja veikkaan, et tänään olis sittekki vast 12. Alkuun sitä luulin, ettei se nyt niin päivän
päälle ole.. mut kyllä se vaan on:D

Toivon kaikille erityisen onnellisia uutisia :heart:
 
Manzu - aivan haalea, hieman punertava viivanen näkyy.

Mutta olisiko kyseessä ristiin reagoiminen - eli: R-testi reagoi lähestyvään ovikseen?/LH-hormonin kohoamiseen..
..sillä vain ajattelin kun kattelin kiertopäiviäsi ja ne JO 40..passaisi aika hyvin.

((muoks))..nytpä muistanhin..siehän laittelit 24.5(kurkkasin sivuja taaksepäin)jo haamuisen kuvaa!
..niin..luulisi, jotta olisi vahvennut viivanen jo viikon sisään:confused:..jos siis kyse alkaneesta raskaudesta.
 
Viimeksi muokattu:
Siis APUA...oonko raskaana?!
Mä oon tässä kuukauden hössöttäny vaan tulevaa koira vauvaa ja eilen se ihana tuhisija meille sitten vihdoin tuli :heart: Tänään meinattiin lähtee tyttöjen kanssa ulos ja mies saa jäädä koiruuden kanssa kotiin, ni aattelin piruuttaan tehä testin, vaikka raskaana en voi olla, ku ei oo tissitkään kipeet!! TÄSSÄ TULOS :O :heart: ??

[/URL][/IMG]


T: Tiuhti83 kp27/26-32 yk"11"
 
Viimeksi muokattu:
Tää on ihan tavallinen pregcheck liuska testi =) Ollaan vaan miehen kanssa päätetty tuo "työnimi" Tipi jo ajat ajat sitten, ni aamulla sitte askartelin tälläsen ja vein miehelle kahvit ja aamupalat sänkyyn Tipi kortin kera :D Mies juo aina kahvit samasta kupista missä on hänen siskon lapsen kuva, mutta tänään tuli kahvi mukissa missä lukee, että "iskä on todella väsynyt" :D
Kun vauvan aloitus yritettiin kysyin mieheltä, että haluaako hän olla mukana "testaus puuhassa" vai haluaako, että yllätän, kun on jotain kerrottavaa...hän toivoi yllätystä, ettei tarvitse sitten pettyä, jos testi onkin negatiivinen ja hyvä näin koska negatiivisiä testejä on tullut joitakin tehtyä!!
 
Tää on ihan tavallinen pregcheck liuska testi =) Ollaan vaan miehen kanssa päätetty tuo "työnimi" Tipi jo ajat ajat sitten, ni aamulla sitte askartelin tälläsen ja vein miehelle kahvit ja aamupalat sänkyyn Tipi kortin kera :D Mies juo aina kahvit samasta kupista missä on hänen siskon lapsen kuva, mutta tänään tuli kahvi mukissa missä lukee, että "iskä on todella väsynyt" :D
Kun vauvan aloitus yritettiin kysyin mieheltä, että haluaako hän olla mukana "testaus puuhassa" vai haluaako, että yllätän, kun on jotain kerrottavaa...hän toivoi yllätystä, ettei tarvitse sitten pettyä, jos testi onkin negatiivinen ja hyvä näin koska negatiivisiä testejä on tullut joitakin tehtyä!!
Varmasti mukava tapa miehellä aloittaa aamu. =)
 

Yhteistyössä