Kuvia plussatesteistä

Hei miten te saatte kuvattua noita testejä? :O Onko mulla vaan huono kamera kun ei onnistu? Salaman kanssa ylivalottuu ja ilman salamaa on niin sumee, ettei saa mitään selvää :S

Mulla siis piirtyi tänään testiin (ekaa kertaa) jotain, ilmeisesti se on viivanpaikka mutta on siinä ihan vähäsen väriäkin! Nyt haluaisin napata kuvan ennenkun haalenee pois... APUJA!! :D
 
Se on oikeastaan ihan samanlainen kun tuo Puuhiksen tän sivun eka kuva... Oliko se niin, että ovulaatio saattaa näkyä haamuna raskaustestissä vai just toisinpäin, että raskaus saattaa näkyä plussana ovistestissä? Mullahan on kierrot olleet 40-60 päivää ja nyt mennään siellä 30 hujakoilla.. Tiedän, että oli liian aikasta testata, mutta voisko toi haamu tarkoittaa jotakin? Eikai se siihen vahingossakaan tuu? Teen toisen testin heti huomenna aamusta! Tänään en pysty pidättelemään neljää tuntia putkeen kun jännittää niin kovasti :D
 
Jossulla on ihan järjettömän tummat viivat jo noilla dpoilla!! :heart:

Taru en oo kyl koskaan saanut pregcheckiin turhaa viivaa! Ovikseen voivat kuulemma reagoida, itse en ole moista kokeillut. Toivotaan, että raskaudesta haamuilee :heart:

Tässä minun Pregcheck tältä aamulta. testi on vähän viallisen oloinen, kun se ei ole ees muodoltaan samanlainen kuin testit yleensä; kapenee alaspäin ja on tommonen nirhatun näkönen reunasta. Sekä kontrolli- että testiviiva tuli hitaammin ja vaaleampina näkymään kuin yleensä. Mutta plussa enivei! huomenna uskaltaudun tekemään digin, silloin viimeistään pitäisi kuukautisten alkaa koska luteaalivaihe on mulla yleensä 12-13 vrk.

Aijaa.com - 10604876
 
Taru: mulle tulee pc liuskoihin viivanpaikat yleensä näkyviin, mutta jos se tuollainen on kuin se puuhksen tän sivun eka viiva niin kyllähän se plussalta vois vaikuttaa. älä ota kuvaa liian läheltä. silloin menee sumeaksi. ilman salamaa on kyllä parempi. Muta kauempaa kuva niin ei mee niin sameaksi. sitä saa sitten tarvittaessa zoomailtua. esim aijaa.com kautta saa kuvaa zoomattua kun oot tänne lisänny. :D
 
Leo81: Muistatko onko sulla niissä viivanpaikoissa ollu väriä? Tossa mun ekassa on ihan selkeä viiva, tosi haalea vaan, mutta punainen! :) Nyt sit hätäännyksissäni tein toisenkin, mutta siinä en ainakaan omin silmin nää OIKEASTAAN mitään. Saattaa siinä jotain olla, mutta mulla harittaa kyllä tässä silmätkin kun oon niin jännityksissäni :D Voiko johtua siitä, että pissa oli nyt tällä toisella kerralla laimeampaa? Ehdin kuitenkin juoda tässä testaamisten välissä ja aikaa kului se melkein kaksi tuntia :S
 
whisky peat onnea viivoista ja tarrasukkia matkaan :heart:
puuhis25 kyllä sulla on selkeesti vahvistunut onnea :heart: nii ja oon kyllä alkanu miettii et oiskohan täälä enemmän ku yksi asukki ku tosiaan noi viivat oli noin tummia jo alussa ja nyt on jo meneillään rv 6 ja maha on ihan kauheen kokonen näille viikoille. voi tietty olla turvotustakin mut jännä ku ei edellisissä oo ollu.
 
Puuhis: on ihan normaali, mulla näyttänyt tässä ja edellisessä noin vaikka rv pitäis olla 4+ jo, edellisessä oli todellisuudessa rv 5 jo melkein täynnä. joten hyvältä näyttää. varmistelin vain, että liuskat lähti tummumaan ja tuon jälkeen oon saanut vielä pc liuskalla superplussan niin en enää digiä tuhlannutkaan. :D tuon digin joka näytti nyt raskaana 1-2 oli joko 4+4 tai 4+1 tehty, riippuu kumpi la pitää paikkaansa.

tässä on mun testi rv 5+4 menkoista tai rv 5+1 oletetusta oviksesta
 
Leo kiitos, kylläpä helpotti tuo tieto :heart: Mulla on kuukautisista laskettuna 4+1 ja oviksesta 4+0 vasta menossa =) Pregnyl-pistoksen takia tarkka ovispv on tiedossa.
Pc-liuskojen tekoa varmaan jatkan tässä vielä.. :) Sulla onkin jo komea superplussa testissä!!
 
  • Tykkää
Reactions: Leo81
Hei vaan kaikille!
Ajattelin minäkin kirjoittaa muutaman sanan omasta tilanteesta.
- pillerit pois 10.2011
- vakava tulehdus munasarjoissa 2-4.2012
- yk takana 6
- ovistestit käytössä
- ovulaatio ok
- aika aukiolotutkimukseen 14.8

Nyt siis menossa dpo14. Dpo13 tein negatestin ja ajattelinkin kysellä, että voiko näyttää negaa vaikka olisikin raskaana? Todella outo vuoto eilen: nopea ja ruskehtavaa. Menkkojen pitäisi alkaa kuun vaihteessa +/- 1-2 päivää. Kauhea hiki, vatsa turvonnut jne. Toki toivoisin näiden olevan jotain muuta kuin menkkajuttuja :).

Teen uuden testin vasta parin päivän kuluttua.
Jännittää todella paljon! Lapsi olisi todella toivottu varsinkin tuon pahan tulehduksen vuoksi...
 

Yhteistyössä