Kuvitellut oireet vs. oikeat oireet?!

Nih. Eli onko ollu "kuviteltuja raskausoireita", vaikka sitten onkin tullu miinusta/täti. Ja onko nää "kuvitellut oireet" poikennu mahdollisesti oikeassa raskaudessanne tulleista ensioireista?

Tuntuu nimittäin että mulla on vaihteeks mielettömän hyvä mielikuvitus... :whistle:
 
mul oli ekas kierros vilunväreit, mahan nippailua, tuntu et rinnat ois suurentunu, niit kutitti, maha ol sekasin jne jne :D Eli ky mul ainaski kuviteltui oireit löyty vaiks mitä vaiks sit tuli menkat ja testitki ol aina negaa :p pari kiertoo men rauhallisemmin mut ny taas ties mitä oireita ain välil :p et kai tästäki sit se negakierto tulee.. pluskierroista ku ei oo ees kokemuksia.. :ashamed:
 
Mulla tuntuu olevan myöskin enemmän noita "raskausoireita" silloin, kun en ole raskaana! Menkkamaiset kivut alkavat jo selkeästi ennen menkkoja, rintoja kihelmöi ja tuntuu olevan kaikenmaailman mielialanvaihteluita. Lämmöistä en osaa sanoa, koska en ole niitä liiemmin mittaillut.

Ainoa erityinen merkki raskaudesta oli kiinnittymisvuoto, muuten ei mitään erityisempiä oireita. Huono-olo, rintojen kipeytyminen ja muut ihanat oireet tulivat esikoista odottaessa kuvioon vasta joskus viikolla 10 tai jotain...

Itse elättelen toiveita raskaudesta niinkauan, kun ei ole mitään oireita!
 
Viime kierrossa minulla oli kaikki klassiset raskausoireet. En kuvitellut niitä, vaan rintani olivat todella kipeät ja turpeat, pahoinvointia ajoittain ja se laittoi jopa yökkäämään muutaman kerran jne. Oireet alkoivat melkeinpä heti oletetun ovulaation jälkeen ja loppuivat kuin seinään kun menkat alkoivat. Ne olivat elämäni ensimmäiset pms-oireet, ainakaan aiemmin en ole näin selkeistä oireista kärsinyt. Noh, tietenkin luulin olevani raskaana mutta se mahdollisuus suljettiin pois verikokein päivää ennen kuin menkat alkoivat.

Tällä hetkellä minulla on kp37 eikä tätiä ole kuulunut. Aion testata ylihuomenna, mikäli ei vuoto ala ennen sitä. Tässä kierrossa minulla ei ole ollut juuri mitään oireita, ainoastaan kp 28 minulla tuli aamupissan jälkeen paperiin aavistus verta, ei muuta. Hiukan vatsaa turvottaa ja joinakin päivinä on nännejä nipistellyt mutta siinä kaikki. Muistelen, että ensimmäisessäkään raskaudessa minulla ei ollut sen kummempia oireita, joten nyt todella jännittää saanko plussan tikkuun perjantaina ;)
 
ihan sama juttu täällä. Kierrossa, jossa kaikki mahdolliset "raskausoireet" pahoinvoinnista huimaukseen, on todennäköisestinega-kierto.
Plussakierrossa ei niin mitään oireita. Iän karttuessa tuntuu ,että pms-oireet vaan paheneavat ja oirehtiminen alkaa jo ovulaatiosta. Voi tätä naisen elämää :headwall:
 

Yhteistyössä