Kuvittelenko vain vai onko palsta hiljentynyt?

"mä"
[QUOTE="niin";21907182]ihmisillä menee vaan vähän aikaa tottua uuteen ulkosivuun![/QUOTE]

Tai sitten porukka ei vaan enää viihdy täällä tän uudistuksen jälkeen, joka on enemmän mainoksia ja fb:tä, kuin plussaa...
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ei ole enään kiinnostava;21907339:
Täytyy sanoa että ennen uudistusta kävin palstalla paljon enemmän kuin nyt.
sama juttu. Jotenkin tuntuu ettei nyt ole asiaa tänne, ja sitten taas ei "osaa" mitään turhaa kirjotella :D siis jotenkin omituisesti...
 
ent.vakkari
[QUOTE="mä";21907358]Tai sitten porukka ei vaan enää viihdy täällä tän uudistuksen jälkeen, joka on enemmän mainoksia ja fb:tä, kuin plussaa...[/QUOTE]

totta.

mä en ole tunnuksillani edes viittinyt kirjautua kertaakaan tänne "uuteen". jos tästä tällänen sisäpiiripissispalsta tarvii tehä nii ihan voi palsta pitää tunkkinsa. kaverilistoja ja tykkäämisiä. justiinsa.

ei kiitos :)
 
Kyllä muakin vielä häiritsee kieltämättä jotenkin tää hitaus ja rullaamisen tökkiminen. En mä tiedä, ei tänne osaa enää mitään oikein kirjotella vaikka ulkoasuun alkaakin tottumaan. Joku tässä tökkii vaan : /
 
"vieras"
En pidä uudistuksesta. En halua kirjautua tänne, koska täälä ei ole enää oikein vipinää. Tää on niin typerä palsta nyt. Taitaa jäädä multa koko homma. Ei kyllä haittaa. Hyvä sauma lopetella, kun tää meni näin paskaksi.
 
"Lilli"
Harmittaa kyllä kun on hiljaista.. Missä kaikki vakkaritkin on? Bad Virgin, Sirkkis, Kowalski jne? Tuntuu, että kaikki on ihan outoja.. Vai johtuuko se vaan eri ulkonäöstä?
 
mieki oon yrittäny täällä muutamaan otteeseen käydä uudistuksen jälkeen, mutta jotenkin ei nappaa vaan enää ollenkaan.. :/
nooh, ehkä tässä olis nyt sitten hyvä sauma lopettaa koko palstailu, mietinkin jo aiemmin että ihan liikaa palstalla notkun :p

hölmö juttu muuten, kävin vähän aikaa sitten vilkaisemassa miltä vauvan keskustelu näyttää ja totesin että ihan kauheat sivut, onneks ei oo kaksplussa tämmönen.. no, nythän tästä tulikin sitten ihan kopio.
 

Yhteistyössä