Kyllä collegehousut on rumat miehellä kaupungilla kulkiessa

Jos ei naisillakin.
Eri asia mitä kukakin kotona käyttää, mut nyt on kyse ihmisten ilmoilla liikkumisesta.
En voisi koskaan olla miehen kanssa joka menee collegehousuissa julkisilla paikoilla. Semmoisesta tulee mieleen semmoinen ynseä flegu.
 
vierailija
No ei ne välttämättä mitkään kauneimmat ole.

Mutta en kyllä näkisi vaivaa ruveta vaivaamaan omaa oloani toisen vaatevalinnalla. On eriasia kulkea puoli alastomana talvella minihameessa kadulla.

Silloinkaan tuskin vaivaisin päätäni muulla kuin sillä että toinen vilustuttaa itsensä.
 
vierailija
Lökäpöksysankarilla ei voi olla kovin älykäs katse...
kiittelit erikeen heitä sankareiksesi lukeekohan joku lökäri tätä palstaa jotta ylistyksesi menisi heidänkin korviinsa :).. Mistä niin tiiät että ei ole älykäs katse? oletko kenties käynnyt näin tulkitset silmiä koulun? esim mitäs sanoisit silkki lökäreistä niinkuin tää hugh hefner sitten?..
 
kiittelit erikeen heitä sankareiksesi lukeekohan joku lökäri tätä palstaa jotta ylistyksesi menisi heidänkin korviinsa :).. Mistä niin tiiät että ei ole älykäs katse? oletko kenties käynnyt näin tulkitset silmiä koulun? esim mitäs sanoisit silkki lökäreistä niinkuin tää hugh hefner sitten?..
Hugh Hefneriä ei nyt lasketa. Sehän on aina kylpy-tai aamutakissa.
 
vierailija
Mä olen nainen ja mulla on aika usein collarihousut jalassa. Mua ei kiinnosta. Mun mielestä naurettavin vaate on korkkarit ja mekko ja helmet kaulassa. Tappais itsensä mieluummin kun tulee ihmisten ilmoilla sellasissa.
 
Juu, collegehousut on aivan hirveät.
Varsinkin ne sellaiset tosi isot ja löpöttävät harmaat, se yleisin malli kai.

Jotkut mustat/tummat istuvahkot tai porkkanamalliset voi olla ihan ok, mutta nekin toki lähinnä koti-lähikauppa-akselilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Hmh.

Kun me puuhaillaan pihalla, tehdään polttopuita tai puutarhahommia ja sit yhtäkkiä tupsahtaa mieleen että vois vaikka grillata ja hörppiä pari olutta kunhan duuni on taputeltu, niin kipaistaan kauppaan just niissä vermeissä. Useimmiten siis collegepöksyissä ja saattaapa niissä olla pihkaa ja kuraakin...
 
vierailija
Juu, collegehousut on aivan hirveät.
Varsinkin ne sellaiset tosi isot ja löpöttävät harmaat, se yleisin malli kai.

Jotkut mustat/tummat istuvahkot tai porkkanamalliset voi olla ihan ok, mutta nekin toki lähinnä koti-lähikauppa-akselilla.
Ei ne mitään hirveät ole. Niitä saa eri merkeillä ja malleilla ja ne on istuvat ja sopii hyvin. Mitä enemmän maksat niin sitä paremmat ja paremman näköset yleensä saat. Aika monet ostaa vaan tiettyjä merkkejä ja ei ne oo mitään marketti housuja.
 
Ei ne mitään hirveät ole. Niitä saa eri merkeillä ja malleilla ja ne on istuvat ja sopii hyvin. Mitä enemmän maksat niin sitä paremmat ja paremman näköset yleensä saat. Aika monet ostaa vaan tiettyjä merkkejä ja ei ne oo mitään marketti housuja.
Juu, mä en vaan tykkää.
Toki ihminen saa olla rönttänen jos on semmonen fiilis, oon mä itekin välillä.
Rumalta se silti näyttää. :D
 
vierailija
Mun mies ei juurikaan peiliin katso ja saattaa mennä mihin tahansa collegehousuissa ja villasukissa. Mun mielestä se tosin näyttää hyvältä oli sillä päällä mitä tahansa :D Käy kuitenkin suihkussa vähintään kerran päivässä ja tuoksuu yleensä hyvälle, on vain luonteeltaan tosi välinpitämätön ympäristön mielipiteitä kohtaan ja sen näkee myös pukeutumisesta.

Ps. Mun mielestä porkkanahousut miehellä on kaikista kauheimmat, oli ne sitten mitä materiaalia tahansa :D
 

Yhteistyössä