Kyllä collegehousut on rumat miehellä kaupungilla kulkiessa

vierailija
Mä en muista edes nähneeni sellaisia kuin lapsilla... Mutta tuli hauska mielikuva miehestä "lastenpöksyissä". :ROFLMAO: Mitä jos sun mies alkaisi käyttää semmoisia nyt kun lähdette johonkin. Tulisiko kielto vai pistäisitkö miehen samantien pihalle?
 
vierailija
Juu, mä en vaan tykkää.
Toki ihminen saa olla rönttänen jos on semmonen fiilis, oon mä itekin välillä.
Rumalta se silti näyttää. :D
Tosi "rönttänen" olo, kun olen peseytynyt suihkussa 30 min (päästä varpaisiin) ja laitan uudet (kalliimmat kuin 3 euroa) lenkkihousut (yleensä joku merkkikin) muiden siistien ja puhtaiden vaatteiden lisäksi päälle. Puhtaat ja vastaharjatut hiukset kiinni (joissa väri), kasvoissa aina vähintään kasvovoide, Timanttisilta ostetut nappikorvakorut korviin ja menoksi.

Nappaan mukaani komean seropikoiran, jonka valjaat on kalleimmasta päästä ja niissä on erikoistarrat ja erikoisväri (ja oikein ledikin). Okei, nykyään sillä on panta.
Sitten me kurvataan ulos ja kävellään keskustan tuntumassa, jopa kaupungillakin.

Ajatella, että sporttivaatteiden lisäksi mun vaatetiloista löytyy myös mm. jakkuja, mekkoja, merkkilaukkuja, farkkuja, mustia housuja, paitapuseroita ja paaaljon muuta.
"Rönttänen" olen hyvin harvoin ja ruma en ole, eikä minun pukeutuminenkaan.
En koe sporttisia miehiäkään "rönttäisiksi".

Ehkä teillä on mielessä vain joku tyyppitapaus collegehousuisista eli Echoltakin itseltään puuttuu välimuodot?

Rönttä voi olla vaikka jakussa, oikeasti, se ei ole todellakaan vaatemallista kiinni...
 
Tosi "rönttänen" olo, kun olen peseytynyt suihkussa 30 min (päästä varpaisiin) ja laitan uudet (kalliimmat kuin 3 euroa) lenkkihousut (yleensä joku merkkikin) muiden siistien ja puhtaiden vaatteiden lisäksi päälle. Puhtaat ja vastaharjatut hiukset kiinni (joissa väri), kasvoissa aina vähintään kasvovoide, Timanttisilta ostetut nappikorvakorut korviin ja menoksi.

Nappaan mukaani komean seropikoiran, jonka valjaat on kalleimmasta päästä ja niissä on erikoistarrat ja erikoisväri (ja oikein ledikin).
Okei, nykyään sillä on panta.
Sitten me kurvataan ulos ja kävellään keskustan tuntumassa, jopa kaupungillakin.

Ajatella, että sporttivaatteiden lisäksi mun vaatetiloista löytyy myös mm. jakkuja, mekkoja, merkkilaukkuja, farkkuja, mustia housuja, paitapuseroita ja paaaljon muuta.
"Rönttänen" olen hyvin harvoin ja ruma en ole, eikä minun pukeutuminenkaan.
En koe sporttisia miehiäkään "rönttäisiksi".

Ehkä teillä on mielessä vain joku tyyppitapaus collegehousuisista eli Echoltakin itseltään puuttuu välimuodot?

Rönttä voi olla vaikka jakussa, oikeasti, se ei ole todellakaan vaatemallista kiinni...
Apua.. :ROFLMAO:

Miks sun pitää mulle vakuutella?
Mitä nyt tyyliäsi kuvailit, niin taitaisit sinäkin pitää minun vermeitäni rumahkoina, sen verran "ihan eri tyyliltä" kuulostaa.
En edelleenkään tykkää collegehousuista, vaikka olisivat minkä merkkiset, eikä se liene vakavaa.
Merkki-ihmiset on muutenkin vähän koomisia, siis sellaiset joille tietyt brändit on joku "juttu".

Ja eiks koiran kanssa lenkillä ole aika perus olla vähän ronttäisenä?
 
vierailija

onko noikin hirveet? ei koske niitä ihmisiä jotka pukeutuu ku jupit ja pitää sitä aikuismaisena pukeutumisena . pelkät housut tonkin tyylisiä collareita on meinaan. mustina jossa hienoja psykevärei ja sen sellaista.
 
vierailija
Apua.. :ROFLMAO:

Miks sun pitää mulle vakuutella?
Mitä nyt tyyliäsi kuvailit, niin taitaisit sinäkin pitää minun vermeitäni rumahkoina, sen verran "ihan eri tyyliltä" kuulostaa.
En edelleenkään tykkää collegehousuista, vaikka olisivat minkä merkkiset, eikä se liene vakavaa.
Merkki-ihmiset on muutenkin vähän koomisia, siis sellaiset joille tietyt brändit on joku "juttu".

Ja eiks koiran kanssa lenkillä ole aika perus olla vähän ronttäisenä?
Niin, kun et tunne minua ollenkaan, sinun on todella helppoa ymmärtää asiat miten haluat. Kirjoitan todella paljon ja jos esim. oman mielipiteeni ilmaiseminen/ väitteidesi oikaiseminen tahallisesti väännetyllä tyylillä on vakuuttelua, niin olkoon.

Miksi pitäisin sinun tyyliäsi rumana? En ole todellakaan mikään muoti-ikoni, eikä minun maailma pyöri vaatteiden tai materian ympärillä. Jos satun pitämään vaikkapa yhdestä Calvin Kleinin laukusta, pitäisikö se jättää ostamatta, koska se on merkkituote (ei todellakaan kalleimmasta päästä mutta kuitenkin)?

Unohdin mainita, että iso osa vaatteistani on kirpputorilta.
Veikkaan, ettei tainnut käydä mielessäsikään, sen verran vahvat on mielikuvasi täysin tuntemattomasta ihmisestä.

Et todellakaan tiedä tyyliäni yhden osittaisen lenkkivaatetuskuvauksen perusteella, etkä sen mitä vaatehuoneessani esimerkiksi on.
Et todellakaan tiedä montako tyylilajia olen käynyt lävitse, ihan vaan koska huvittaa, piittaamatta brändistä (vaikka ikilemppareitani onkin H&M halpis-vaatteet).
Etkä ylipäänsä tiedä elämästäni sellaisia asioita, joiden vuoksi collegehousut on joskus puettava halusin tai en.

Ps. lihavoin sulle valmiiksi tekstiäni, niin sun ei tarvitse.
 
Pey
No inhan ne vähän rumat, mutta jos asuu pääkaupunkiseudulla, niin ei ole sitä semmosta "nyt kaupunkiin pyhävaatteissa" ajattelua. Ja mielestäni jotkut osat erottuu niistä paremmin kuin farkuista. :geek:
 
Niin, kun et tunne minua ollenkaan, sinun on todella helppoa ymmärtää asiat miten haluat. Kirjoitan todella paljon ja jos esim. oman mielipiteeni ilmaiseminen/ väitteidesi oikaiseminen tahallisesti väännetyllä tyylillä on vakuuttelua, niin olkoon.

Miksi pitäisin sinun tyyliäsi rumana? En ole todellakaan mikään muoti-ikoni, eikä minun maailma pyöri vaatteiden tai materian ympärillä. Jos satun pitämään vaikkapa yhdestä Calvin Kleinin laukusta, pitäisikö se jättää ostamatta, koska se on merkkituote (ei todellakaan kalleimmasta päästä mutta kuitenkin)?

Unohdin mainita, että iso osa vaatteistani on kirpputorilta.
Veikkaan, ettei tainnut käydä mielessäsikään, sen verran vahvat on mielikuvasi täysin tuntemattomasta ihmisestä.

Et todellakaan tiedä tyyliäni yhden osittaisen lenkkivaatetuskuvauksen perusteella, etkä sen mitä vaatehuoneessani esimerkiksi on.
Et todellakaan tiedä montako tyylilajia olen käynyt lävitse, ihan vaan koska huvittaa, piittaamatta brändistä (vaikka ikilemppareitani onkin H&M halpis-vaatteet).
Etkä ylipäänsä tiedä elämästäni sellaisia asioita, joiden vuoksi collegehousut on joskus puettava halusin tai en.

Ps. lihavoin sulle valmiiksi tekstiäni, niin sun ei tarvitse.
Hmmm..OK. :D
En löytänyt juuri yhtymäkohtia tekstiini, mutta kulje vain jatkossakin rauhassa collareissasi, ei tämä niin vakavaa ole!
 
vierailija
Tosi "rönttänen" olo, kun olen peseytynyt suihkussa 30 min (päästä varpaisiin) ja laitan uudet (kalliimmat kuin 3 euroa) lenkkihousut (yleensä joku merkkikin) muiden siistien ja puhtaiden vaatteiden lisäksi päälle. Puhtaat ja vastaharjatut hiukset kiinni (joissa väri), kasvoissa aina vähintään kasvovoide, Timanttisilta ostetut nappikorvakorut korviin ja menoksi.

Nappaan mukaani komean seropikoiran, jonka valjaat on kalleimmasta päästä ja niissä on erikoistarrat ja erikoisväri (ja oikein ledikin). Okei, nykyään sillä on panta.
Sitten me kurvataan ulos ja kävellään keskustan tuntumassa, jopa kaupungillakin.

Ajatella, että sporttivaatteiden lisäksi mun vaatetiloista löytyy myös mm. jakkuja, mekkoja, merkkilaukkuja, farkkuja, mustia housuja, paitapuseroita ja paaaljon muuta.
"Rönttänen" olen hyvin harvoin ja ruma en ole, eikä minun pukeutuminenkaan.
En koe sporttisia miehiäkään "rönttäisiksi".

Ehkä teillä on mielessä vain joku tyyppitapaus collegehousuisista eli Echoltakin itseltään puuttuu välimuodot?

Rönttä voi olla vaikka jakussa, oikeasti, se ei ole todellakaan vaatemallista kiinni...
Joo ei ne rennommat vaatteet tod. tarkota välttämättä mitään epäsiistejä rönttävaatteita. Ciervo nyt vaan on sellanen ehdoton mustavalko-ajattelija, joka ei omaa napaansa pidemälle näe. :cautious:
 
vierailija
Collegehousut on perusteltua koululaisilla koulupäivinä (ihan ekaluokkalaisista lukiolaisiin): Istuvat suurimman osan päivästä jolloin farkut voivat alkaa painaa mahaa ja häiritä muutenkin verenkiertoa taipeista! Näin perusteli mun poika joskus ala-asteella, koska maha kipeänä ei voi keskittyä tunnilla. Ja siitä lähtien hän on saanut mennä kouluun verkkareissa/collareissa!

Totta että en mäkään niitä siisteinä pidä, mutta työasu on aina työasu, pyhäasu on sitten erikseen =)
 
Mä en tajua, miten tosissaan jotku ottaa tämmösen asian. :D
Tai jotain, että pitäisi aina olla hienona, eikä kaupungille viitsisi mennä (mielestäni rumissa) collareissa?

Mulla on esim. ällöttävä, virttynyt keltainen paita jossa lukee isolla UMBRO, pidän sitä silti välillä.
Joskus kävin aivan räkärumassa Uppo Nalle-paidassa kaupassa, koska aina ei vaan kiinnosta ja jos olen vaikkapa jossain rönttähommissa, niin en ala vaihtamaan kaupassa käyntiä varten vaatteita.
Tai vaikka olisin omasta mielestäni hieno ja huoliteltu, niin jonkun mielestä mulla on silti luultavasti jotain rumaa päällä ja joku saattaa jopa puhua siitä (OMG).
Ei siinä sen kummempaa, pääasia että itsellä on hyvä olla.
 
Rönttänenkin käsitetään ilmeisesti eri tavoin.
Mulle rönttänen = ei ole kiinnostanut huolitella olemusta tai pukea erityisesti jotain, vaan olen vetänyt päälle esim. yogapantsit ja collegepaidan.
Saattanut käydä sitä ennen juuri suihkussa ja ottaa vaatteet pyykkinarulta, eli ei likaista ole, mutta vähän rönttästä joo. Ja mukavaa välillä.
 
Pin
Joo en minäkään tykkää erityisesti...

Mun mies on joskus uskaltautunut lähikauppaan yöllä sellaisissa. Huvittavan näköistä kun on villakangastakki, nahkakengät ja collarit. :D
Lapsilla on mustia jotka näyttää mun mielestä ihan hyvältä, tai ei silleen erotu ja on tosi mukavia "tarhavaatteita".

Kotona me aikuiset käytetään kyllä, koska ne on niin mukavia röhnötysvaatteita ja mä välillä sitäkin rumempaa aikuishaalaria. :ROFLMAO:

Ei kenenkään tarvitse nyt hernettä vetää nenään, tää on just niin makuasia. Senkus puette itsenne vaikka pussilakanaan jos siltä tuntuu.
 
vierailija
Kyllä, haen veristä tappelua...vakavasta asiasta kuitenkin kyse!
Mä olen tapellut hiusten värjäämisestä ja vaatteiden merkeistä ja sellasista ennenkin. Todellakin tulis naamatusten tappelu jos joku alkais arvostelemaan mun merkkivaatteita. Ymmärrät sä edes miten tärkeä se tietty merkki on?? Se on oma henkilökohtanen juttu ja osa sua eikä vaan joku vaate.
 
Mä olen tapellut hiusten värjäämisestä ja vaatteiden merkeistä ja sellasista ennenkin. Todellakin tulis naamatusten tappelu jos joku alkais arvostelemaan mun merkkivaatteita. Ymmärrät sä edes miten tärkeä se tietty merkki on?? Se on oma henkilökohtanen juttu ja osa sua eikä vaan joku vaate.
Sä oot huono provoileen, menee just vähän liian yli eli ei ole enää uskottavaa.
 
vierailija
Miten jotkut voi edes sanoa että jotkut ottaa tälläset asiat liian tosissaan?? Tietenkin ottaa ja menkää ciervo ja pin kokeilemaan millasen riidan saatte heti aikaan kun meette vittuilemaan niille jotka tykkää jostain tietyistä merkeistä.
 
Miten jotkut voi edes sanoa että jotkut ottaa tälläset asiat liian tosissaan?? Tietenkin ottaa ja menkää ciervo ja pin kokeilemaan millasen riidan saatte heti aikaan kun meette vittuilemaan niille jotka tykkää jostain tietyistä merkeistä.
Mäkin tykkään tietyistä merkeistä, eli esim. Niken AF1:t on olleet vuosia luottotennarit, koska sopii mun jalkaan hyvin ja kestää aikaa sekä käyttöä.
Calvin Kleinillä on mulle sopivia farkkumalleja, niistä tykkään siis myös. Brixtonin lierihatut on kans hyviä.
Mutta en mä mitään osta sen vuoksi, että se on jotain tiettyä merkkiä, vaan tietyt merkit on havaittu hyviksi joissain vaatekappaleissa/asusteissa tmv.

Jos joku noita mun mainitsemia haukkuu, niin ei kiinnosta yhtään. :D
 

Yhteistyössä