Kyllä elämä nyt hymyilee :)

Kolmas vuorokausi ilman tupakkaa, ja päätökseni ei horju :) Lapseni herätti aamulla minut huutamalla, huomenta, kakka tuli pottaan! Jes, jos se siintä lähtis menemään. ( pelännyt siis siihen tekemistä ja tehnyt aina vaippaa ) Pakottaan en ole koskaan lähtenyt, ja tässä loppu tulos :)
Nuha alkanut helpottamaan ja pystynyt jopa tänään hengittämään nenän kautta, jiiihaaa.. Tänään siis voi vain olla hymyillen.

Eilen käytiin mieheni kanssa pitkät keskustelut yleisistä aiheista, miten meillä menee ja asiat alko parantumaan iltaa mennessä parempaan suuntaan. Ensi viikolle olen järjästänyt hänelle yllätyksen ja se pitää pientä kutinaa ilmassa koko ajan ;) Ai, että minä nautin nyt olostani.

Ja parasta, lapseni nukahti heti päiväunille ja ollut tänään tosi kiltti!!
 
Lapsi tietysti vaistoaa, että äitillä on hyvä olla, oikeestaan tosi hyvä olla :) Ja mietinkin, että jos hän huomannut minun tekeväni muutoksen tupakin suhteen, niin hän yllätti minut tekemällä kakan pottaan ;) Näin kun ajattelen niin tulee tosi hyvälle mielelle.
Lopettaminen vaatii kyllä paljon itsekuria! Henkisesti valmistauduin pitkään ja toi eka päivä oli kauhee. Nyt ei ole ollut enää mitään. Valmistaudun jo mielessä siihenkin, että se kova himo tulee ja keksinyt siihen sitten omat kikat :LOL: Nikotiini imeskelytableteilla menen nyt jonkun aikaa päivä kerrallaan ja luotan vain itseeni. Mottoni on : positiivinen ajattelutapa kunniaan! :saint:
 
punkmamma
Oon onnistunu olemaan muutamia viikkoja ilman ja se on ihana se tunne kun aamulla herää ja ei ole paha maku suussa ja huono olo. Energiaa on enemmän tehdä vaikka mitä, ruoka on hyvää...voi :) oon ilonen sun puolesta! jatka samaan malliin! lapsesta varmasti ihana kun äiti ei haise tupakalle!
 

Yhteistyössä