Kyllä ihmiset on ihme valittajia

Tuo on kyllä totta, mitä järkee on mennä salille jos siellä täytyy tuoksua kuin hajuvesikaupassa? Sitä paitsi miehinen hiki yhdistettynä tiukkaan kroppaanhan on vaan namia aisteille ja silmille(y)
 
vierailija
Taisi olla kyse vanhasta hiestä. Paita "jäänyt" epähuomiossa pesemättä. Kyllä tuollainen keinokuituinen urheilupaita haisee ihan raadolle jos ei sitä pese joka käytön jälkeen. Ihan aiheesta huomautti. Saahan sitä hiki tulla mutta kyllä täytyy puhtaat vaatteet päällä olla.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Hahahaa :ROFLMAO: Tuon(kaan) takia en saleilla käy. Siellä on vain sellaisia ihme örkkejä ja siellä käyvällä pitäisi muutenkin kroppa olla täysin timmi. :love:

Tänään sain yhden mummelin älähtämään, kun koirani kakkasi yllättäen keskelle katua, kun olin laittamassa koiraani autoon. Olin kyllä aikeissa korjata ne jätökset kakkapussiin heti välittömästi, mutta en ehtinyt kaivella pussia taskusta kun jo joku siihen tuli korjaamaan käytöstäni :love:Ei täällä minun kotikaupungissa ole noin tarkkaa, vaikka olisin täälläkin sen läjän poiminut pois tallaantumasta. :LOL:
 
vierailija
Suomalaiset elää liian mukavaa elämää, nuppi ei enää useimmilla toimi. Suhteellisuudentaju hukassa. Eivät ymmärrä miten onnekkaita ovat. Alkavat sitten romantisoida esim sotaa ja keskiaikaa, vaikka jo pelkkä hien haju on ongelma.
Tuollasset turhan valittajat voivat oppia vain kantapään kautta, esim vakavan sairastumisen ym vakavan tragedian, muuten eivät älyä lopettaa valitusta ja muiden syyttelyä. Pilalle hemmoteltuja..........
 

Yhteistyössä