Kyllä maksamakkara on sitten hyvää!

  • Viestiketjun aloittaja "Herkku"
  • Ensimmäinen viesti
"Herkku"
Tänään aamupalaksi, lounaaksi, päivälliseksi ja iltapalaksi maksamakkaraa paahtoleivällä.
Pitkästä aikaa tuli ostettua.
Maksalaatikkokin on muuten aika hyvää, mutta jännä juttu, että inhoan maksaa pihveissä ja kastikkeissa.
 
nohh
Onko muuten maksamakkara epäterveellistä vai terveellistä? Muistan, että lapsena maksamakkaraleivät olivat herkkuani, ja nyt töissä olen taas päässyt sen makuun. Ikinä en ole kotiin ostanut, pitäisikö?
 
Minni-hiiri harmaana
Onko muuten maksamakkara epäterveellistä vai terveellistä? Muistan, että lapsena maksamakkaraleivät olivat herkkuani, ja nyt töissä olen taas päässyt sen makuun. Ikinä en ole kotiin ostanut, pitäisikö?
Mitä väliä. 56 vuotta eläneenä olen huomannut, että kaikki ruoka on joskus epäterveellistä ja sitten taas ei.
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree
"Herkku"
[QUOTE="mami";28106366]Olikohan se Hk:n valmistamaa, herkkumaksamakkara? Nam, ihan parasta, ruisleivän päällä :p[/QUOTE]
ei muuten ollut, vaikka nikistä olisi voinut niin päätelläkin. Mä ostin ihan ekan kerran jotain muuta, vaikka ennen olen tuossa hk:n makkarassa pitäytynytkin.
Edesmennyt äitini sanoi, että muut kuin hk:n herkku eivät ole syötäviä, ja tähän asti olen häntä uskonut:)
Nyt sitten vertailin niitä hintoja, ja päätin ottaa sitä pykälän halvempaa, olisko snellmannia ollut.
 

Yhteistyössä