kyllä mulla huvitti kirpparilla yks päivä!

sinne tuli äiti poikansa kanssa ja äiti alkoi samantien hokea kuuluvalla äänellä, että tämä on tämmönen romukauppa, tämä on tämmönen rokmukauppa..... miks se sitten sinne tuli? :whistle: piti vissiin itseä "vähän" parempana ihmisenä!
 
vieras
Ehkä siltä oli vaikka mieheltä mennyt työpaikka, eikä enää ollut varaa ostella uusia vaatteita lapsille vaan joutuis "nöyrtymään" kirppikselle. Sitä varmaan hävetti olla siellä ostoksilla ja halusi näin tehdä ihmisille selväksi, että hän ei ole kirppiksen vakiokalustoa... Näitä on...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä siltä oli vaikka mieheltä mennyt työpaikka, eikä enää ollut varaa ostella uusia vaatteita lapsille vaan joutuis "nöyrtymään" kirppikselle. Sitä varmaan hävetti olla siellä ostoksilla ja halusi näin tehdä ihmisille selväksi, että hän ei ole kirppiksen vakiokalustoa... Näitä on...
Mun anoppi vahtii ihan hysteerisesti, ettei vaan ostettais kirpparilta mitään, kun ei toisten vanhoja romuja tai lumppuja kuulemma voi käyttää :)
 
madam
Mun ystäväni ei ole omien sanojensa mukaan koskaan ostanut kirpparilta mitään, koska kirpparit on KÖYHIÄ VARTEN! Senpä takia hänkin vie vanhat vaatteet kirpparille myyntiin, että myös KÖYHÄT SAAVAT LAPSILLEEN MERKKIVAATTEITA (!!!)
Tuskimpa kovin köyhät hänen pöydästään vaatteita ostavat, vaatteilla hintaa 8-50 euroa :) :) Ei ollut montaa vaatetta hänen pöydästään viimeeksi ostettu ja ihmetteli, et miksi ne ei kelpaa, kun kuitenkin merkkivaatteita ovat.
Kai hän kotiäitinä tuntee itsensä rikkaaksi vaikka mieskin on työttömänä, lainarahalla eletään.
 

Yhteistyössä