Kyllä mulla on hyvä työ!!

Mä nimittäin olen 3 viikon aikana laihtunu 4kg.Ja en ole edes laihduttanu.Olen syönyt ihan normaalisti.Mutta,kun liikun töissä niin paljon,että väkisinkin kuluttaa enemmän,kuin syö.
Ja mikä parasta...mä tykkään siitä työstä muutenkin.
 
minä taas
laihduin esikoisen imettämisen aikana noin 40-kiloiseksi, ja lähes 170 senttiä pituutta.
Huomasin että työssä ollessa pysyi laihana, mutta ei se johtunut siitä, että olisi enemmän liikuntaa tai fyysistä toimintaa, kyllä kotiäitinä passatessa ottaa yhtä paljon askelia ja enemmän on fyysistä kuin oma työ.
Mutta se, mikä työssä ollessa laihdutti, oli säännölliset runsaat ateriat. Siis kunnollista ruokaa säännöllisesti. Sain töissä lounaan ja mies teki (koti-isänä) ilta-aterian. Söin paljon terveellistä kotiruokaa.

Nyt kotiäitinä tulee syötyä keksiä ja pullaa päivisin ja karkkia iltaisin mielettömiä määriä. Ja olen lihonut.
 
minä taas
Kotona joskus syöttää edellisen päivän tähteitä lapsille, ja niitä ei aina riitä itselle, ja tulee syötyä enemmän mitä sattuu, kun taas töissä söi jonkun toisen valmistaman terveellisen ravitsevan aterian säännöllisesti.

Helppoa ja ihanaa oli elämä tuolloin... huoh.
 

Yhteistyössä