Kyllä on taas kummallinen toi apilanlehden asiakaspalvelu

tuleepas nyt usein kirjoteltua ensinnäkin :ashamed: mutta ihan ihmeelliset käytännöt on niillä. Ensin ne lähetti meidän äidille tarjouskirjeen, jossa oli perinnejoulu-sarjan tarjous 4 kattausta 0 euroa + tilaajalahjat. No, äiti tilasi sen setin sitten mulle.. eikä kuulunu mitään pitkään aikaan, joten laitettiin viestiä, että onko meidän tilaus tullut ollenkaan perille. Olihan se menny ja hylätty siellä, koska meidän äiti on vuonna -99 keräillyt perinnejoulu-sarjan kahviastiastoa joten tarjous ei koske häntä. No, kysyttiin sitten, saanko minä tilata omalla nimelläni sen tarjouksen mukaan niin en saa, koska en ole vanha asiakas.

No, nyt sitten tilasin itte niiden verkkosivuilta tarjouksen mukaan 2 kattausta 0 euroa + tilaajalahjat. Laitoin perään sähköpostia, että voiko samaan lähetykseen tilata keräilyhinnoin (norm. 29.90) 2 kattausta vielä lisää. Nyt ne laittoivat vaan postia, että laittoivat tarjoussetin mukaan yhden kattauksen lisää normaalihinnoin, eli mulle on nyt tulossa 3 kattausta ja hinnasta ei mitään mainintaa (olisivat voineet vaikka kysyä, että haluanko vain 3 kattausta, kahta en saa keräilyhinnoilla tai jotain..mut eih kun nää vaan panee ne postiin kysymättä). Ärsyttävää vaan on, kun tuntuu, ettei mikään homma onnistu *huoh*
 

Yhteistyössä