Kyllä pisti miettimään..

Juu.. elikkäs tämän raskauden myötä kävin sitten labrassa veriseuloissa.
Mulla on karmea piikkikammo ollut koko ikäni eikä tämä kerta ollut mikään poikkeus. En mitenkään meuhkaa enkä järjestä kohtausta piikitystilanteessa mutta kai musta jotenkin se läpi paistaa että tilanne on erittäin epämiellyttävä.

No, istuin alas, käärin hihan, katselin pois päin ja huokaisin ja yritin rauhoitella itseäni. Näytteenottaja silmäili mua alta kulmien ja tokaisi sitten yhtäkkiä että "Tämä kipu on kuule pientä siihen nähden mitä sulla on edessä, olisi kannattanut miettiä sitä vähän aiemmin!"
Hölmistyin ja menin täysin lukkoon kun sanat tavoittivat mieleni.
Vasta pois päästyäni aloin toden teolla miettimään mitä se nainen mulle oikein sanoi. Enhän minä edes pelkää mitään kipua siinä piikissä vaan musta se on ylipäätään inhottavaa!
Nyt nuo sanat pyörivät päässäni. Mitä hän oikein tarkoitti?
Oliko tarkoitus ehkä laukaista minussa jokin synnytyspelko?
Ja miten niin olisi kannattanut miettiä aiemmin??
Enkö siis lasta saisi haluta ja saada piikkikammon vuoksi?

Kertokaa, ylireagoinko? Oliko ihan asiallista puhetta labralta?
Tää mietityttää tosi paljon! :'(
 
vieras
No ei ollut ihan asiallinen kommentti minusta. Voi olla että hänellä ns huono päivä, ja laukas vaan mitä sylki suuhun tuo. Niin ei kyllä "tossa asemassa" oleva saisi tehdä. Älä välitä :)
 
No jo oli :eek: Mulla on kans piikkikammo - varsinki verikoeneulaan ku siinä näkee sen onton kärjen :eek:
Kyl saattaisin hyvinki laittaa palautteen ihan silläkin et joku herkempi vois saada tosta jo vaik mitkä hepulit. Raskaana ku tuppaa olemaan entistä herkempi
 

Yhteistyössä