Kyllä postimyyntipaketti oli taas pettymys

  • Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti
plääh
Hirveetä paskaa tuli Anttilasta. Kengät n.2 numeroa liian pienet vaikka normaalisti mahtuu se koko mitä tilasin. Alusvaatteissa saumat viturallaan ja ihme lankamyttyjä ym. Samoja pettymyksiä Elloksen kanssa ollut. Rintaliivit ihan littanoita, koot heittelee. Ärsyttää kun kotiäitinä ei täältä korvesta pääse ikinä kauppoihin ja sit postimyynnistäkään ei saa kunnollista.

Millasia kokemuksia muilla? Jotain parempi kauppoja tiedossa?
 
no
Minä olen kyllä tilannut niin Anttilasta kuin Ellokseltakin ja paljon eikä mitään moitittavaa.
Siksi se palautus ja vaihto oikeus on että ne voi sovittaa ja paluttaa jos koko on väärä tai ei muuten miellytä. Sitä se postimyynti ostaminen on.
Et sinä siellä kaupassakaan olis saanut niitä liian pieniä kenkiä ahdettua jalkaasi sen kummemmin, olisit vain mukisematta ottanut isompaa kokoa hyllystä.
Ei se tavarantoimittajan vastuulla ole jos koot heittää kun he ei niitä luokittele.
 
sama juttu
Mulla on kans ollut karvaita pettymyksiä ainakin Elloksen paketteihin. Koot mitä sattuu, sit saa niitä korvaavia kappaleita kun ei oo ollut sitä mitä tilas (kokoo XXL kun on tilannu M) ja ompelujälki mitä sattuu, tuotteiden värit ei vastaa tuotekuvaa jne. En enää tilaakaan mitään vaateita postimyynnistä.
 
Mulle Elloksen tuotteet on aina ollu pettymys. Satunnaisesti olen sieltä jotain tilannut, mutta aina yhtä taattua laatua...Viimeksikin meni maksuun pelkät postikulut. :/ Kamalasti sieltä muuten lähetetään alennuskirjeitä milloin milläkin alennusprosentilla, suoraan lehtikeräykseen vaan...

H&M on hyvä varsinkin lastenvaatteiden osalta!
 
Boogyman
http://www.liivia.org/
http://www.victoriassecret.com/
http://www.asos.com/
http://www.otto-suomi.fi/?section=31925&class=shop_order_center&action=show_items&id=192

tässä joitain mitä tulee käytettyä....lastenvaatteiden osalta en osaa sanoa.
 
v
Minä tilaan useinkin Ellokselta ja samaa tuotetta esim. kenkiä monta eri kokoa. Sitten vaan palauttaa ne, mitkä ei ole sopivia :)
Sama vaatteissa, jos ei ole varma, että mahtuuko 36 vai 38, niin tilaa molemmat ja palauttaa esn, mikä ei sovi/on liian iso :)
 
palautusoikeus
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Minä tilaan useinkin Ellokselta ja samaa tuotetta esim. kenkiä monta eri kokoa. Sitten vaan palauttaa ne, mitkä ei ole sopivia :)
Sama vaatteissa, jos ei ole varma, että mahtuuko 36 vai 38, niin tilaa molemmat ja palauttaa esn, mikä ei sovi/on liian iso :)
aika jännä vaikka olen yli kolmekymppinen en ole aikaisemmin koskaan kuullut kenenkään tekevän näin.
Tässähän yritys joutuu maksaan liika postikuluja siis aina, kun ihan varmasti asiakas ei osta kaikkea.
Minäkin olen joskus palauttanut, mutta en ole samoja vaatteita tilannut montaa eri kokoa. Aikas jännä käytäntö sinulla. Mitähän yritykset moisesta tykkäävät?
 
f
Alkuperäinen kirjoittaja palautusoikeus:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Minä tilaan useinkin Ellokselta ja samaa tuotetta esim. kenkiä monta eri kokoa. Sitten vaan palauttaa ne, mitkä ei ole sopivia :)
Sama vaatteissa, jos ei ole varma, että mahtuuko 36 vai 38, niin tilaa molemmat ja palauttaa esn, mikä ei sovi/on liian iso :)
aika jännä vaikka olen yli kolmekymppinen en ole aikaisemmin koskaan kuullut kenenkään tekevän näin.
Tässähän yritys joutuu maksaan liika postikuluja siis aina, kun ihan varmasti asiakas ei osta kaikkea.
Minäkin olen joskus palauttanut, mutta en ole samoja vaatteita tilannut montaa eri kokoa. Aikas jännä käytäntö sinulla. Mitähän yritykset moisesta tykkäävät?
kyllä minäkin saatan tilata just paria kokoa jotain vaatetta ja palautan sitten toisen. Miks ihmeessä se olis kiellettyä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja palautusoikeus:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Minä tilaan useinkin Ellokselta ja samaa tuotetta esim. kenkiä monta eri kokoa. Sitten vaan palauttaa ne, mitkä ei ole sopivia :)
Sama vaatteissa, jos ei ole varma, että mahtuuko 36 vai 38, niin tilaa molemmat ja palauttaa esn, mikä ei sovi/on liian iso :)
aika jännä vaikka olen yli kolmekymppinen en ole aikaisemmin koskaan kuullut kenenkään tekevän näin.
Tässähän yritys joutuu maksaan liika postikuluja siis aina, kun ihan varmasti asiakas ei osta kaikkea.
Minäkin olen joskus palauttanut, mutta en ole samoja vaatteita tilannut montaa eri kokoa. Aikas jännä käytäntö sinulla. Mitähän yritykset moisesta tykkäävät?
Saavat tykätä mitä tykkäävät. Todennäköisesti ovat katteeseensa tuonkin laskeneet. Ja todennäköisesti esimerkiksi Ellos ei maksa jokaisesta lähettämästään paketista erikseen, vaan tilittää kuriirifirmalle könttänä.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja palautusoikeus:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Minä tilaan useinkin Ellokselta ja samaa tuotetta esim. kenkiä monta eri kokoa. Sitten vaan palauttaa ne, mitkä ei ole sopivia :)
Sama vaatteissa, jos ei ole varma, että mahtuuko 36 vai 38, niin tilaa molemmat ja palauttaa esn, mikä ei sovi/on liian iso :)
aika jännä vaikka olen yli kolmekymppinen en ole aikaisemmin koskaan kuullut kenenkään tekevän näin.
Tässähän yritys joutuu maksaan liika postikuluja siis aina, kun ihan varmasti asiakas ei osta kaikkea.
Minäkin olen joskus palauttanut, mutta en ole samoja vaatteita tilannut montaa eri kokoa. Aikas jännä käytäntö sinulla. Mitähän yritykset moisesta tykkäävät?
Ei ole ainakaan vielä mikään yritys valittanut ja olen tehnyt näin jo monta vuotta, kun en jaksa sitä palautan ja vaihdan isompaan tuotteeseen- ruljanssia :)
 

Yhteistyössä