Kyllä saa olla ajo-opettajalla pitkä pinna joidenkin oppilaiden kanssa :) Ja varmaan muillakin opettajilla

  • Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti
shihtzu
Käytiin tänään liukkaankelinradalla ja mulla on kaverina sellainen ei ihan normaali poika. Mulle siitä sanottiinkin etukäteen, että on hidas ja jollain tapaa erityistarpeinen, joten sen vuoksi minä sitten ajoin sinne radalle ja radallakin aina olin meistä se ensimmäinen.
En tiedä kuinka paljon ajotunteja hänellä on jo takana, ilmeisesti aika paljon jo, mutta silti sille piti aina sanoa milloin vaihtaa vaihteita ja milloin tehdään mitäkin, oma-aloitteisesti ei siis osannut paljon mitään tehdä.

Kyllä siinä vaaditaan opettajalta todella pitkää pinnaa ja ymmärtämystä, että jaksaa kaiken kerta toisensa jälkeen toistaa ja toistaa.

On kyllä hieman sanottava, että aika tylsäähän tuolla liukkaalla välillä oli, etenkin kun oli oma vuoro istua siellä takapenkillä ja vaan olla :) Mutta sainpahan taas ihan hyvin maantieajo-tuntumaa, kun sinne ajoin, sen verran pitkä matka sinne oli.
Ja diesel-autolla oli paljon helpompaakin sen kytkimen kanssa tai ainakin minä tykkäsin, mulla kun sen kanssa on ollut pientä sähläämistä :)
 
e
Alkuperäinen kirjoittaja Suihkupullo:
Miten diesel vaikuttaa kytkimen käyttöön?
Eikös dieselautoissa oo vähän paremmin "vääntöä" kun bensalla käyvissä? En nyt ihan varma ole vaikka meillä on diesel..:D Mut varmaan ei sammu lähdöissä niin herkästi.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kauhistus:
ei pitäisi sentään ihan kaikenlaisille korttia antaa.. voivat olla vaaraksi muille tielläliikkujille.
No joo pakko sanoa, että hieman hirvitti olla kyydissä kun lähdettiin radalta pois ja tää poika ajoi koululleen aika pitkänkin matkan, onneksi opettaja tiesi, että sen pitää kaikki sille sanoa, vilkun käyttökin piti melkein muistuttaa.
 

Yhteistyössä