kyllä sotkea osataan,mutta annas olla ,kun on siivouksen

aika,niin mitään ei tapahdu. seistään tumput suorina ja saat käskeä,pyytää,kinuta,ruinata noin 40000kertaa ja lopuenlopuksi minä itse ne joudun korjaamaan!!

miksi ei voi korjata jälkiään jos osataan levittääkin kaikki lelut??? \|O
 
Noh sehän on tietty niin, et lelukoreissa tms. ei ole yhtään maan vetovoimaa toisin kuin lattiassa..eli kerääminen on paaaaljon paaaljon raskaampaa. Ja sitäpaitsi mukelot ovat uuvuksissaan kaikesta levittämisestä ja leikkimisestä... :whistle:
 
mie
sama tappelu täällä muksut eivät suostu siivoamaan huonettaan vaikka ovat levittäneet kaikki tavaransa \|O niin ja paras on se kun olin äsken maalaamassa ulkona, niin lapset saivat hakea ämpäreihin vettä vessasta, mutta olivat tahalleen suihkuttaneet pitkin vessaa vettä eli märkänä on likapyykit, pesuaineet, pyyhkeet, peilit yms :'( :( kyllä ottaa päähän :kieh:
 
Lady Sharah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:50 halinalle kirjoitti:
aika,niin mitään ei tapahdu. seistään tumput suorina ja saat käskeä,pyytää,kinuta,ruinata noin 40000kertaa ja lopuenlopuksi minä itse ne joudun korjaamaan!!

miksi ei voi korjata jälkiään jos osataan levittääkin kaikki lelut??? \|O
Niin minkä ikäsistä enkeleistä kyse?
Yks toiminut konsti on se että kisataan tavarat paikoilleen ja ennen alotusta sanot että yks tai kaks on myrkkylelu. Apua kukahan sen saa laitettua laatikkoon.(tietysti se lelu on niiden viimesten joukossa)
tämä vaan yks esim.
 
Mä oon kans koittanu koko aamupäivän saada tota vanhempaa keräämään leluja lattioilta, mutta ku ne painaa niin kauheesti, ettei niitä jaksa kantaa lelulaatikkoon, karkillaki koitin jo houkutella, että sais, ku on huone siisti, mutta ei se tehonnu, ku vähäks aikaa, taidan pistellä karkit itte :p
 
puhuitko meidän lapsista...kuulostaa niin tutulta.... sen takia meidän muksujen suurin osa leluista arestissa autotallissa.. ja siellä pystyy... joka päivää ruinaa niitä takaisin ja vannoo että siivovat kyllä jälkeen mutta on niin monta kerta nähty.. hyvä vinkki on ainakin meillä tepsii on että uhkailee että lelut lähtee antaa vähän aikaa ja vähän väliä sanoo että nyt tuun hakee lelut ja vien ne pois.. ja kun nousee ylös ja on kävelemässä kamariin niin meillä ainakin tepsii.. sitte kauhealla vauhdilla siivotaan ettei loput leluista vietäisi.. mutta saa kuitenkin miljoona kerta kuitenkin ruinata, huuta, uhkaila , sanoa ennen sitä
 

Yhteistyössä