Kyllä tuo Mario -peli on koukuttava

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Mulla on alkuperäinen Pappa Nintendo alkuperäisellä Mariolla. B)
Ja mä oon NIIN kade! |O
Ja mä taukki heivasin sen roskiin muutossa. :headwall:

Nyt pelaan DS:llä Mariota ja pitäis varmaan tuolle uudelle Wiillekin se hommata.
Niistä saa hyvän hinnan huutiksessa. :eek:
Niimpä. :kieh: :headwall: :kieh:
 
vieras
Kyllä niistä hyvän hinnan saa - niin konsoleista ku peleistäkin :)
Meillä on kaikki nuo nintendon konsolit. Mutta ei huvita myydä, koska niillä on ajoittain mukava pelata :D tuo wiin uusin mario pelattiin tänään läpi :)
 
Mä pääsin eilen viimesenkin linnan läpi, mut muutama kenttä on niin etten ole löytänyt reittiä niihin. Ei kai ne nyt koristeenakaan siellä voi olla :eek:

Aivan koukussa siis minäkin. Vanhalta Nintendolta kaipaan sitä peliä, jossa Mariolla oli häntä. Oisko ollu 3:s versio?
 
gh
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Mä pääsin eilen viimesenkin linnan läpi, mut muutama kenttä on niin etten ole löytänyt reittiä niihin. Ei kai ne nyt koristeenakaan siellä voi olla :eek:

Aivan koukussa siis minäkin. Vanhalta Nintendolta kaipaan sitä peliä, jossa Mariolla oli häntä. Oisko ollu 3:s versio?
mä oon viimesessä linnassa, vaan iskee paniikki kun se jätti koopa hönkii niskaan! Onko sen jälkeen vielä pitkä matka?? Niitä reittejä kannattaa etsiä jonkun kentän "vaihtoehtoisena" loppuna.. Saattais niillä isoilla kolikoilla saada vinkkejä!!
 
dg
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja dg:
AAH! C64 kasettilaturilla..RUN ja eikun odottelemaan peliä :D
"Press play on tape" :D
Katos näitä: http://c64s.com/toplist/
VOi ei!! Giana sisters, paperboy, spy vs spy ( jota ei penskana ees älytty, tehtiin vaan jekkuja toisille), pulterit ja wonderboyt... Ja tuo snoopy oli ihana, jopa äitikin pelasi sitä. Winter/summer/world games oli hyviä pelejä, kun saatiin kaikki neljä muksua pelätä yhtäaikaa, eikä tarvinnu tapella pelivuoroista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Niin minkäs ikäisiä ootte?? meillä lapset/teinit pelaa noita kaikenmaailman pelikonsolipelejä. Mut onneks me aikuiset pysytään niistä erossa.
Täytän ensi vuonna 30. Olen Nintendon kasvatti. B)
Yli kolmekymmentä ja pelaan jopa muitakin kuin konsolipelejä. Listalla on NeverWinter Nights, Oblivion ja IL-2 PC-peleistä. Ja marioista tykkääville, kokeilkaa Little Big Planettia joskus :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja gh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Mä pääsin eilen viimesenkin linnan läpi, mut muutama kenttä on niin etten ole löytänyt reittiä niihin. Ei kai ne nyt koristeenakaan siellä voi olla :eek:

Aivan koukussa siis minäkin. Vanhalta Nintendolta kaipaan sitä peliä, jossa Mariolla oli häntä. Oisko ollu 3:s versio?
mä oon viimesessä linnassa, vaan iskee paniikki kun se jätti koopa hönkii niskaan! Onko sen jälkeen vielä pitkä matka?? Niitä reittejä kannattaa etsiä jonkun kentän "vaihtoehtoisena" loppuna.. Saattais niillä isoilla kolikoilla saada vinkkejä!!
Sun pitää vaan päästä painamaan sitä punaista nappia sen örkin toisella puolella, siitä alkaa lopputekstit :)
Kolikoiden keräily on käynnissä, eka maailmaan ilmestyi sininen sieni jonka sisällä pyydetään 20 kolikkoa :D
 
dg
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja gh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Mä pääsin eilen viimesenkin linnan läpi, mut muutama kenttä on niin etten ole löytänyt reittiä niihin. Ei kai ne nyt koristeenakaan siellä voi olla :eek:

Aivan koukussa siis minäkin. Vanhalta Nintendolta kaipaan sitä peliä, jossa Mariolla oli häntä. Oisko ollu 3:s versio?
mä oon viimesessä linnassa, vaan iskee paniikki kun se jätti koopa hönkii niskaan! Onko sen jälkeen vielä pitkä matka?? Niitä reittejä kannattaa etsiä jonkun kentän "vaihtoehtoisena" loppuna.. Saattais niillä isoilla kolikoilla saada vinkkejä!!
Sun pitää vaan päästä painamaan sitä punaista nappia sen örkin toisella puolella, siitä alkaa lopputekstit :)
Kolikoiden keräily on käynnissä, eka maailmaan ilmestyi sininen sieni jonka sisällä pyydetään 20 kolikkoa :D
TÄH!! siis eka oli se normikokonen koopa jonka toisella puolella oli nappi, sen jälkeen siitä tulee jättikoopa joka ajaa mua takaa...ilmeisesti vielä pitkäpatka..
 
Alkuperäinen kirjoittaja dg:
TÄH!! siis eka oli se normikokonen koopa jonka toisella puolella oli nappi, sen jälkeen siitä tulee jättikoopa joka ajaa mua takaa...ilmeisesti vielä pitkäpatka..
:eek: Onkohan meillä eri peli tjtn? Tai sitten mä en muista muita örkkejä, menin ilmeisesti oikoreittiä tohon loppuun. Siinä on siis sellanen kilppareita heittelevä örkki, joka heitti kasan luita pataan josta tuli sellanen jättihemmo. Tapoin ton pienemmän ensin ja juoksin sitten jätin alitse napille. Siihen se loppu.

Vai voisitkohan olla vasta eka linnassa, 8 maailmassa? siitä on vielä muutama kenttä ennen loppulinnaa.
 
dg
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja dg:
TÄH!! siis eka oli se normikokonen koopa jonka toisella puolella oli nappi, sen jälkeen siitä tulee jättikoopa joka ajaa mua takaa...ilmeisesti vielä pitkäpatka..
:eek: Onkohan meillä eri peli tjtn? Tai sitten mä en muista muita örkkejä, menin ilmeisesti oikoreittiä tohon loppuun. Siinä on siis sellanen kilppareita heittelevä örkki, joka heitti kasan luita pataan josta tuli sellanen jättihemmo. Tapoin ton pienemmän ensin ja juoksin sitten jätin alitse napille. Siihen se loppu.

Vai voisitkohan olla vasta eka linnassa, 8 maailmassa? siitä on vielä muutama kenttä ennen loppulinnaa.
voipi olla... toivottavasti ei ku ukot loppuu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Niin minkäs ikäisiä ootte?? meillä lapset/teinit pelaa noita kaikenmaailman pelikonsolipelejä. Mut onneks me aikuiset pysytään niistä erossa.
Täytän ensi vuonna 30. Olen Nintendon kasvatti. B)
Yli kolmekymmentä ja pelaan jopa muitakin kuin konsolipelejä. Listalla on NeverWinter Nights, Oblivion ja IL-2 PC-peleistä. Ja marioista tykkääville, kokeilkaa Little Big Planettia joskus :)
Mie taas olen ihan hulluna mm. Tomb Raidereihin, Half Lifeen ja Thiefeihin. Tuo LBP pelattiin liian nopeaa läpi,mutta meidän 6-vee tykkää siitä pelistä.

Heroes-pelejäkin on tullut tahkottua joskus ihan yötä myöten (ennen lapsia tietty :D )
 

Yhteistyössä