Kyllä vain tuo Kierrätyskeskuksen ilmaispiste on mahtava

Se ärsyttää sen vuoksi kun olisi paljon kivempaa kun kaikki olisi samanlaisia ja haluaisi samoja asioita. Samat työpaikat ja tukka samalla tavalla ja asuttaisiin samassa asunnossa. Olisi samat mielipiteet ja yhdessä oltaisiin kyllästyneitä omaan/samaan elämään.
 
mautonta
Kuka huoraa huomiota :rolleyes: Hei kaveri, kertoisitko mikä siinä eri maailmasta olemisessa ärsyttää niin paljon?
en mä ole mikään sun kaveris enkä tule ikinä olemaankaan. Enkä ole mitään sanonut että ärsyttää vaan sanoin että ollaan ihan eri maailmasta. Sitten kun ollaan ihan eri maailmasta niin sitten vaan pyritään välttämään. Tekemisiin on voinu joutua pakosta mut sitten ei puhuta kun pakolliset tai ei niitäkään.
 
mautonta
Se ärsyttää sen vuoksi kun olisi paljon kivempaa kun kaikki olisi samanlaisia ja haluaisi samoja asioita. Samat työpaikat ja tukka samalla tavalla ja asuttaisiin samassa asunnossa. Olisi samat mielipiteet ja yhdessä oltaisiin kyllästyneitä omaan/samaan elämään.
Ei nyt ihan niinkään...enkä mä sitä arvostellut että ette sais olla mitä haluatte. Sanoin vaan ettei koskaan ymmärrettäis toisia missään asiassa.
 
vierailija
Hei, elä lähe kinaamaan tollasen provosoivan kanssa!! Laita mielummin lisää kuvia! Meilläkin onntuollanen ilmaisuista ihan tässä naapurissa, en oikein osaa sieltä mitään "hakea", lapset aina jotain kotiin kantaa....vanhin tyttö on myös taitava käsistään, osasikin tuunata jotain!
 
Totta, jokainen voi valita sellaisen elämän jota haluaa elää. Minusta taas on erittäin hyvä asia, että tavaroita jaetaan ilmaiseksi ennen kuin ne menee polttouuniin.
Tossahan jutun juoni on just se, että on silmää nähdä tavara josta tietää, että sille on käyttöä. Hieman kuin meikäläinen kirjaston tuo/vie- korin äärellä. Mä poimin ne, jotka mua kiinnostaa ja jätän muut toisten poimittavaksi ja kenellekään kelpaamattomat sit menee energiajätteeksi.
Vissiin paras kierrätyskauppani koskaan oli kierrätyskeskuksen lavalle puretusta rakennuksesta tuodut vesikiertopatterit. Just oikean kokoisia ja oikea määrä. Ne tosin olivat mulla viis vuotta varastossa kunnes sain asennettua keskuslämmityksen. Mut sit vaan hiekkapuhallus ja ruiskumaalaus jolloin niist tuli kuin uudet. Kustannusten hinnalla sain yhden hinnalla kaikki tarvitsemani ja säästin kaks tonnia.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Tossahan jutun juoni on just se, että on silmää nähdä tavara josta tietää, että sille on käyttöä. Hieman kuin meikäläinen kirjaston tuo/vie- korin äärellä. Mä poimin ne, jotka mua kiinnostaa ja jätän muut toisten poimittavaksi ja kenellekään kelpaamattomat sit menee energiajätteeksi.
Vissiin paras kierrätyskauppani koskaan oli kierrätyskeskuksen lavalle puretusta rakennuksesta tuodut vesikiertopatterit. Just oikean kokoisia ja oikea määrä. Ne tosin olivat mulla viis vuotta varastossa kunnes sain asennettua keskuslämmityksen. Mut sit vaan hiekkapuhallus ja ruiskumaalaus jolloin niist tuli kuin uudet. Kustannusten hinnalla sain yhden hinnalla kaikki tarvitsemani ja säästin kaks tonnia.
Näin juuri ja myös omalta osaltaan vähentää jätettä.
 

Yhteistyössä