Kyllä viiskymppinen nainen on kaunis...

  • Viestiketjun aloittaja "random"
  • Ensimmäinen viesti
"random"
...vai onko?

Mikä teräsnainen! Tiina Jylhä esittelee upean kroppansa - katso! | Viihde | Iltalehti.fi

Apua, olenko ainoa, jonka mielestä tuo kuvaaja on tehnyt julmaa pilaa? Ja nuo silikonipallot rintojen virkaa toimittamassa... Voiko Jylhä itse oikeesti kuvitella, että ne ovat kauniit?

Toimittajilla pitäisi olla jotain sopivuuden tajua, ellei asianomainen itse ymmärrä. :(

PS: Olen itsekin viisikymppinen enkä todellakaan ollut tajunnut, miten hyvältä näytän, mutta nämä kuvat kyllä saivat arvostamaan sitä näkyä, jonka peilissä kohtaan.
 
Peyote
Minusta pieni pehmeys olisi kiva. En tiedä, miten se tehdään, kun joillain lihaksikkailla tuo vyötärö ei enää näytä sillä tavalla kovin kapealta, luulisi, että lihakset kaventaisi sitä.

teko-osat on aina teko-osia, mutta joskus ne on jopa tosi huonon näköisiä.
 
Peyote
Ja vielä, että minusta 50 voi hyvinkin olla kaunis, esimerkiksi mun tanssinopettaja on tosi viehättävä nainen, osaa liikkua kauniissti, on nauravainen, hyväkuntoinen pitkä tukka ja sellainen suloinen söpö olemus.
 
maaf
Hyvät raamit kyllä jos tuollaisesta tykkää ja mieluummin noin kuin omenavartaloinen plösö, MUTTA nuo silarit, hiukset ja meikki on sanoinkuvaamattoman rumat ja mauttomat.
 
Joo, mäkin katoin aiemmin tänään tota, ja voi apua.
Tykkään treenatusta kropasta mutta toi Jylhä näyttää niiiiin mieheltä. Minkä tekee kyllä varmaan suurimmaksi osaksi karmiva meikki, tukka, silarit, solarium ja mitkäliepistokset.
 
Mun mielestä kaunis nainen on hyvännäköinen vielä reippaasti yli viisikymppisenäkin, eikä tällainen ole mikään harvinaisuus. Tiina Jylhä ei ole minuun makuuni, mutta luultavasti livenä näyttää vähemmän maskuliiniselta kuin kuvissa.
 
"vvieras"
Omaan silmään näytti kyllä ihan transulta. Miehen kroppa. Toki ihan hyvä 50 vuotiaaksi, mutta musta tossa ei ole mitään naisellista. Näyttää ihan oikeasti omaan silmääni miehen kropalta ja olen parikymppinen hoikka nainen ja pidän pääosin lihaksikkaasta naisvartalosta sopivassa suhteessa en ole mikään tikkukropan ihannoija.
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN

Yhteistyössä