Kyllä voi olla niin kauhean kova ikävä mun rakasta!

Mies joutui lähtemään yllättäen keskiviikkona Espanjaan. Appiukkoni oli sairastunut vakavasti ja oli kriittisessä tilassa. Eli matka oli aivan pakollinen.

Nyt olen kotona näiden viiden lapsen kanssa ihan itekseni. Asia on vielä niin, että näiden 10.n yhteisen vuoden aikana, emme ole olleet erossa edes yhtä kokonaista päivää. Olotila itselläni on aivan kauhea ja koko perhe ikävöimme "papaa".

Huoli appiukostani on kova, vaikka tiedän jo, että tilanne on nyt stabilisoitunut.

Onneksi on puhelimet keksitty ja mese toimii taas!

Pidätte minua varmaan aivan älyttömänä akkana, joka tänne tulee purkautumaan. Mutta asia on vain niin että tää on hyvä paikka siihen... :kieh: Ja just sopivasti nuo 2 pienintä nukkuvat päikkäreitä, keskimmäinen on ulkona ja kaksi vanhinta koulussa. Saan rypeä ikävässäni ihan tosissani ja itkeä tirautella. Lasten aikana en halua näyttää että olen näin suruissani, muuten pelästyvät, minun rakkaat! Eilen tämä keskimmäinen laukaisi papalle ihan suoraan, että kaikki menee tosi huonosti ja äiti vaan itkee...Joten mies puolestaan huolestui aivan tosissaan!

Kyllä tää ikävä sattuu sit niin v'''sti. Mutta ehkä jo ensi viikolla mies tulee takaisin kotiin, toivon ainakin niin...nyysk :'(
 
äiti
toivottavasti kaikki menee hyvin. =) Itkeä saa se helpottaa. Älä välitä ton hah:n kommentista se on jonku pikkupennun lausunto, joka ei ymmärrä mistään mitään. Epäkypsä suorastaan.
Koitahan jaksella. :)
 
Ota asia niin että saat omaa aikaa ja pieni ero tekee vain hyvää suhteelle.
Itse ainakin nautin kun mieheni lähtee työmatkalle ja saan omia kaukosäätimen tai lukea sängyssä yömyöhään ihan rauhassa ;)
Rankkaahan se tietysti on lasten kanssa yksin jos miehesi on heidän hoidossaan autellut. omani vaan ei ehdi mua juurikaan auttamaan joten en osaa häntä siihenkään kaivata.
ja sitten taas kun toinen kotiutuu on ihanaa olla yhdessä
 
missä ap on sanonu että on ulkomaalainen mies? voihan sitä suomalainenki mennä eläkeiän saavutettuaan espanjaan asumaan... ja joo, en lukenu profiilia joten en tiiä lukeeko siellä jotain ulkomaalaisesta miehestä.
 
tsemppiä
Ehkä eroikäväsi rajuudessa on raskaushormoneilla pikkuiset näppinsä jonkun verran pelissä... Mutta tsemppistä joka tapauksessa, kyllä se siitä taas jatkuu. On tosi vaikea uskoa, että vuosikymmenen jälkeen nyt vasta koitti ensimmäinen eronne, etenkin kun olette kotoisin eri maista. Mutta mikä ettei!
 
Kiitos kaunis kaikille viestiin vastanneille! Ja en voi muuta kuin nauraa hah.n kommentille! Vaikka mieheni onkin espanjalainen, parempaa miestä en itselleni, enkä isää lapsilleni voisi edes kuvitellakaan :heart:

ringleaderille vielä, että aivan asiaa puhut...Omat vanhempanikin asuvat espanjassa puolet vuodesta!

Siitä napanuoran katkaisusta...Näin juuri tälleen on meille just hyvä! Seuraava erotilanne ei ehkä tulekaan olemaan näin kauhea, kun nyt ehdin tottua! :D

Sain muuten just äsken puhua appiukkoni kanssa ja lupaa taistella kovasti, että vielä ehtisi meidätkin, siis minut ja lapsemme tavata! =)
 
Nenna
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Sen siitä saa kun ulkomaalaisen miehen kanssa oot elämääs rakentanut!
Omaa tyhmyyttä
Buahahahahahaaaaaa.
Suomalainen mieskö ei voi koskaan lähteä matkalle? Vaikka työmatkalle, tai sairaan äitinsä luo Pihtiputaalle?
Ihailtavaa idiotismia sinulta.
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja masuasukin huolestunut pesä:
Kiitos kaunis kaikille viestiin vastanneille! Ja en voi muuta kuin nauraa hah.n kommentille! Vaikka mieheni onkin espanjalainen, parempaa miestä en itselleni, enkä isää lapsilleni voisi edes kuvitellakaan :heart:

ringleaderille vielä, että aivan asiaa puhut...Omat vanhempanikin asuvat espanjassa puolet vuodesta!

Siitä napanuoran katkaisusta...Näin juuri tälleen on meille just hyvä! Seuraava erotilanne ei ehkä tulekaan olemaan näin kauhea, kun nyt ehdin tottua! :D

Sain muuten just äsken puhua appiukkoni kanssa ja lupaa taistella kovasti, että vielä ehtisi meidätkin, siis minut ja lapsemme tavata! =)


Ettekö ole tavanneet?

 
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja masuasukin huolestunut pesä:
Kiitos kaunis kaikille viestiin vastanneille! Ja en voi muuta kuin nauraa hah.n kommentille! Vaikka mieheni onkin espanjalainen, parempaa miestä en itselleni, enkä isää lapsilleni voisi edes kuvitellakaan :heart:

ringleaderille vielä, että aivan asiaa puhut...Omat vanhempanikin asuvat espanjassa puolet vuodesta!

Siitä napanuoran katkaisusta...Näin juuri tälleen on meille just hyvä! Seuraava erotilanne ei ehkä tulekaan olemaan näin kauhea, kun nyt ehdin tottua! :D

Sain muuten just äsken puhua appiukkoni kanssa ja lupaa taistella kovasti, että vielä ehtisi meidätkin, siis minut ja lapsemme tavata! =)


Ettekö ole tavanneet?
Emme ole tavanneet kahteen vuoteen, välimatkan takia...Kirjoitin niin epäselvästi...anteeksi.... :ashamed:

Tarkoitin siis sitä, että haluaa tavata meidätkin, vielä ainakin kerran, ennenkuin väistämätön tapahtuu :'(

 
turhaa
löpinää. miehes on kuitenkin siellä kotimaassaan panemassa toisii muijii!
ja sä tyhmänä suomalaisena vielä ehkä luulet,että kun tulee takas nii kaikki on taas ok!sulje vaan silmäs,siskoseni.vois auttaa jos vaikka itekin ettisit panoseuraa,vaikka vaihteeksi suomalaisista miehistä!oikeesti täysin tyypillistä noissa sekasuhteissa.
 
vieras
Ole onnellinen että sulla on joku jota ikävöidä =)

Meillä mies jotenkin masentunut ja sanoi tänään, että hän ei suosittele avioliittoa kenellekään. Se on niin raskasta :´( Meillä on mennyt hyvin tai niin olen luullut ja ollaan keskusteltu asioista paljon, siis ihan kaikesta. Nyt tänään kun sanoi aamulla noin, olen potenut koko ajan pahaamieltä ja syyllisyyttä, siitä että olisi minun syytäni kun hänellä on niin raskasta. *itkettää*
 
Ehhehe
Alkuperäinen kirjoittaja turhaa:
löpinää. miehes on kuitenkin siellä kotimaassaan panemassa toisii muijii!
ja sä tyhmänä suomalaisena vielä ehkä luulet,että kun tulee takas nii kaikki on taas ok!sulje vaan silmäs,siskoseni.vois auttaa jos vaikka itekin ettisit panoseuraa,vaikka vaihteeksi suomalaisista miehistä!oikeesti täysin tyypillistä noissa sekasuhteissa.
Juuuu, tumman miehenhän tarvitsee lähteä KOTIMAAHANSA käymään saadakseen vierasta :D . Ihan kun sitä ei olisi tarpeeksi tarjolla täällä Suomessakin, jossa moni nainen tekisi mitä vaan saadakseen tummaa miestä. Ja nimenomaan omien vanhempiensa luo ne aina menee näillä panoreissuillaan :D
Mä olen muuten joskus kuullut suomalaisista miehistä jotka käy Virossa ja Thaimaassa panemassa muijia. Mutta se on varmaan vaan tarua.
 
:hug:

Mullaki ihan orpo olo, vaikka just neljältä aamulla näin ukkoni viimeksi.. Sen piti lähteä täksi päiväksi kauemmas töihin, monen tunnin ajo. Ehtii se kai kotiin ennen puolta yötä, mutta olo on aika orpo kun tottunut, että se tähän aikaan on kotona tekemässä omia tuttuja rutiinejaan.. :heart:

Mutt ajuu, ei voi mitenkään verrata minun tilannetta ap.n tilanteeseen.
 
riippuvainen
Mulla on ma-pe tuo eroahdistus. Aamulla en kerkeä näkemän miestä kun se nousee jo aamukolmelta ylös. Sitten se tulee illalla n. klo 20.00. Mä kiroan joka päivä tuon sen työajan kun se syö tätä aikaa perheeltä. Lapset ei kerkiä näkemään isäänsä kuin viikonloppuisin. Ja kaikki sellaiset kivat päivärutiinit on jääny pois. Iltakävelyt jms.

Mä en ees uskalla ajatella että jos mies olis vaikka viikon pois.
 
Kiva huomata, että en ole ainoa, joka tuosta eroahdistuksesta kärsii!
Tai siis kiva ja kiva, tää tunne ei tosiaankaan oo kiva... Noista panojutuista...hahahahah. Enpä viitsi sanoa mitään, muuten vois tulla joiltakin harmailta kakkaa niskaan ja roppakaupalla! Ja nyt tällä hetkellä en oikein jaksaisi alkaa tappelemaan tuollaisista asioista...Eli tuollasilla ulkomaalais- ja pettämiskommenteilla pyyhin aivan tunteella peräreikäni! :D
Kiitos tsempityksestä :hug: Kyllä tämä tästä! Mieheni muuten juuri soitti ja ilmoitti että paluulippu on nyt ostettu ja ke-to välisenä yönä on takaisin kotona....Ihanaa...mutta siihen on vielä niiin pitkä aika! :|
 
Hei vielä pikku lisäys... Aivan totta, että hormonihöyryt voivat myös olla tän mun itkuisuuden takana! Toisaalta oon kyllä ihan taivaallisen onnellinen, että nämä lapset on tässä ympärillä...Pysyy tämäkin äiti vähän arkirumbassa mukana. Illat on pahimpia...Normaalisti kun lapset menevät nukkumaan, alkaa mun ja miehen yhteinen laatuaika :D Nyt sitten vietän äidin omaa laatuaikaa! Kirjoja kasa yöpöydällä ja suklaata suruun...hih
 

Yhteistyössä