Kylläpä kampaaja tienaa HYVIN!

  • Viestiketjun aloittaja huihiaj
  • Ensimmäinen viesti
huihiaj
Varasin 2h ajan lyhyiden hiusten leikkaukseen ja raitoihin. Kampaaja käytti työhön 45minuuttia, toki leikkasi ja teki raidat hyvin. Ja tuosta 45min työstä tuli laskuksi 115 euroa. Aika huima tuntitaksa!
 
"aapee"
[QUOTE="viola";29864757]Ja senhän hän saa suoraan omaan pussiinsa, vai mitä?[/QUOTE]

No aika hyvä taksa tuosta silti tulee, vaikka maksaakin vuokra- ja ainekulut jne.
 
mulla
Minä olen alkanut vähentää kampaajalla käyntiä. Pitkien hiusten leikkaus ja raidat maksoivat viimeksi 160 euroa!!! Olin pyörtyä. Kampaaja teki 1,5h töitä sen eteen.
 
Minä päätin alkaa boikotoida kampaamoita, ja kasvatin pitkät hiukset. Kaveri leikkaa latvoja säännöllisesti ettei tule kaksihaaraisia, ja itse leikkaan otsatukan, tosin olen nyt kasvattamassa sitäkin pois. Värjään myös itse, lähinnä juurikasvut.
 
Aika kallis kampaaja. Mulla pitkien hiusten mallinmuutosleikkaus + kaksiväriraidat 102e. Itse leikkauksessa meni jo reilu tunti, kampaaja teki todella huolellista työtä.

Minä tosin käyn kampaajalla n. kerran vuoteen, joten ei kirpaise tuo suurempikaan summa niin pahasti.


edit. Niin joo, hammaslääkäri se vasta kallista onkin, eikä edes sellaista itsensä hemmottelua vaan pakollista pahaa. Tänä vuonna olen maksanut hammaslääkärilleni yli tonnin. Se alkaa jo tuntumaankin siihen malliin, että joudun tarkkaan miettimään milloin voin mennä hoidattamaan hampaani.
 
Viimeksi muokattu:
"tii-"
24 % hinnasta on sitten arvonlisäveroa. Kallistahan tuo on joka tapauksessa, mutta aika vauhdilla kampaaja tehnyt, kun alle tuntiin selvinnyt, vaikka kaksi tuntia varattu? Itse maksoin viimeeksi 120 euroa puolipitkien hiusten leikkauksesta ja raidoista, aikaa meni 2,5 tuntia.
 
ssss
Kampaajan palkka on kyllä mielestäni huono, varsinkin jos ei ole omaa yritystä. Kaverini kampaajana ja minulla kerroshoitajana on parempi palkka :D Siinä on niin paljon kuluja ja jo verot vie paljon.
 
"vieraana"
Aika kallis kampaaja. Mulla pitkien hiusten mallinmuutosleikkaus + kaksiväriraidat 102e. Itse leikkauksessa meni jo reilu tunti, kampaaja teki todella huolellista työtä.

Minä tosin käyn kampaajalla n. kerran vuoteen, joten ei kirpaise tuo suurempikaan summa niin pahasti.


edit. Niin joo, hammaslääkäri se vasta kallista onkin, eikä edes sellaista itsensä hemmottelua vaan pakollista pahaa. Tänä vuonna olen maksanut hammaslääkärilleni yli tonnin. Se alkaa jo tuntumaankin siihen malliin, että joudun tarkkaan miettimään milloin voin mennä hoidattamaan hampaani.
Miksi ette käy julkisen puolen hammaslääkärillä maksattehan siitäkin verorahaa joka vuosi. Tietysti julkisella puolella hoito on välillä mitä on jos ongelmat on pahoja.

Ei voi kun olla onnellinen että omat hampaat ei ole vielä tähän ikään vaatineet suurta hoitoa.

Ja kyllähän ne kampaajat maksaa etenkin pk-seudulla.
 
Ongelmat olivat jo sen verran akuutteja, ettei neljän-kuuden kuukauden odottelu oikein sopinut. Yritin jo aiemmin julkisella saada viisurini leikattua, hammaslääkäri käski suoraan olla yhteydessä yksityiselle puolelle.

Lisäksi maksan toki tuossa myös asiakaspalvelusta; asia jota harvemmin julkisella saa.
 

Yhteistyössä