Kylläpäs naiset rupsahtaa nopeeta 40 vuotiaana

  • Viestiketjun aloittaja What
  • Ensimmäinen viesti
Siis nyt en ymmärrä.. Miten suurin osa nelikymppisistä voi näyttää viiskymppisiltä..??! Ehkä sulla on sit joku ihan väärä mielikuva siitä, miltä nelikymppinen näyttää oikeasti. Tai sit oot vaan katsonut harvinaisen rupsahtaneita akkoja.. ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja What:
Selailin yhtä deitti sivustoa, siellä katteli kaiken ikäisiä naisia niin monet niistä 40 v näyttää 50 vuotiailta, eikä ne oo edes ylipainoisia kaikki.
Ikävät ex-miehet ovat ne vanhentaneet ennen aikojaan... tai sitten tupakanpoltto vanhentaa ihoa.
 
aivan
Alkuperäinen kirjoittaja What:
Selailin yhtä deitti sivustoa, siellä katteli kaiken ikäisiä naisia niin monet niistä 40 v näyttää 50 vuotiailta, eikä ne oo edes ylipainoisia kaikki.
totta. aineenvaihdunta alkaa hidastua noin 35 v ja naama rupsahtaa 40v.

vielä 30v voi erehtyä luulemaan 20vuotiaaksi, mutta nelikymppistä ehkä 50-vuotiaaksi, ei enää erehdy luulemaan nuoremmaksi.

ja laihat ensin joo.
 
hmmm
Minä olen 45 ja näytän 35 v. Joku voi tietysti ajatella nähdessään että ompa siinä rupsahtanut kolmikymppinen. =) Kun olen 50 ajatellaan että aika rupsahtanut nelikymppinen. Veikkaan että monet vertaavat siihen tuntemaansa 40vuotiaaseen joka on todella rupsahtanut ja kuvittelee että kaikki ovat yhtä rupsahtaneita. Ikä on myös kiinni mielialasta. Täällä on niin ankeata ja tyytymätöntä nuorta porukkaa, että voi vaan kuvitella mitä rusinoita ovat 40v.
 
minä täytän 45 seuraavaksi olen hoikka ja minulla ei todellakaan ole juurikaan ryppyjä :eek: moni luulee 10v nuoremmaksi kyllä se on paljon peritö tekijöistä kiinni jotkut aiemmin jotkut myöhemmin, se on vähän sama kun raskauarpien kans joillekin tulee mulla ei oo yhtäkään ja on 2 pientä muksua 6v ja 1v 4kk :D
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja aivan:
Alkuperäinen kirjoittaja What:
Selailin yhtä deitti sivustoa, siellä katteli kaiken ikäisiä naisia niin monet niistä 40 v näyttää 50 vuotiailta, eikä ne oo edes ylipainoisia kaikki.
totta. aineenvaihdunta alkaa hidastua noin 35 v ja naama rupsahtaa 40v.

vielä 30v voi erehtyä luulemaan 20vuotiaaksi, mutta nelikymppistä ehkä 50-vuotiaaksi, ei enää erehdy luulemaan nuoremmaksi.

ja laihat ensin joo.
Ai alkaa vai?
 
Pointseja lasketaan
Mä kun just viitisen vk sitten aloin laihduttaa painonvartijoissa, jotta oisin sitten ens kesänä 40v täyttäessäni hehkeä aikuinen nainen ja nyt täällä väitetään, että laihat rupsahtaa ensin:((
No, mulle jää kyllä noita kiloja taatusti, joten jos nyt en sit ois niin kurppasen näköinen nelikymppinen:)
 

Yhteistyössä