Kylläpäs olen tänä iltana suosittu :)

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Vierasmä
Ohoh, en ole vielä yhtään hyttystä tavannut. Kimalaisia, kärpäsiä ja pari perhosta tän kevään bongaus, toistaiseksi.

Annatko kaikille hyttysille nimet? :D Miten raskit sit tappaa niitä ja miten erotat, kenet tapoit? :D
 
"vieras"
Mä menin aamulla ulos niin terassilla oli 5 päästäistä rivissä - päässy hengiltä (kiitos kissat). Sit lenkillä tuli pari lieroa vastaan (YÖK). Mut hyttysiä ei oo vielä näkyny
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Vierasmä;23645793:
Ohoh, en ole vielä yhtään hyttystä tavannut. Kimalaisia, kärpäsiä ja pari perhosta tän kevään bongaus, toistaiseksi.

Annatko kaikille hyttysille nimet? :D Miten raskit sit tappaa niitä ja miten erotat, kenet tapoit? :D
Annan kaikille hyttysille ja muillekin ötöille nimet. Ja ei, en raaski tappaa niitä. Siksi olenkin aamulla kutiseva punainen turvonnut pallo :D
 
Vierasmä
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23645814:
Annan kaikille hyttysille ja muillekin ötöille nimet. Ja ei, en raaski tappaa niitä. Siksi olenkin aamulla kutiseva punainen turvonnut pallo :D
Sulla ei ole kesällä sit tylsää, ku koko kesä menee ristiäisiin tai nimenantajaisiin :D
 
"Noo"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23645814:
Annan kaikille hyttysille ja muillekin ötöille nimet. Ja ei, en raaski tappaa niitä. Siksi olenkin aamulla kutiseva punainen turvonnut pallo :D
No voi sinua, syötkös zyrteciä tai vastaavaa?

Mun on pakko syödä, olen muuten mätää tihkuvia paukamia täynnä.
 

Yhteistyössä