Kylläpäs taas hävetti!

Käytiin hakemassa esikoinen kerhosta, ja siellä sit huomasin että olinpas pukenu kuopukselle kengät vääriin jalkoihin. :headwall:
On vielä sen verran pieni (1v3kk) ettei oikeen mee läpi jos sanos että ite puki... :snotty:

Eihän tässä kohta uskalla kotoonta poistua kun ei tiiä mitä vaatteita sitä säheltää tytöille päälle vai jääkö kenties omat vaatteet pukematta. :ashamed:
 
me oltiin kans menossa kerran johonkin ja huusin mein 3 vuotiaan kuopuksen et tuu jo autoon, kun se oli niin vastahakoinen. no se sit tinttas autoon ja kun olin laittamassa sitä kiinni istuimeen, niin huomasin että rassukka oli kävellyt autoon ilman kenkiä. p.s äiti on vähän väsynyt.. :ashamed:
 
kun kerran hain lapsemme päiväkodista.oli minua vastassa iloinen poika ,jolla yllä vihreä muumi yöpaita :LOL: iskä oli pukenut vain ulkopuvun sen päälle lähteissä.
oli pokerissa pitämistä ,kun sieltä pois lähdimme. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
me oltiin kans menossa kerran johonkin ja huusin mein 3 vuotiaan kuopuksen et tuu jo autoon, kun se oli niin vastahakoinen. no se sit tinttas autoon ja kun olin laittamassa sitä kiinni istuimeen, niin huomasin että rassukka oli kävellyt autoon ilman kenkiä. p.s äiti on vähän väsynyt.. :ashamed:
:LOL: Vähän niinkuin meillä. Olin pukenut jo itteni ja lapselle haalarit sun muut. No sanoin, että mennään. 2v katteli oven kyynnyksellä jalkojaan, olin unohtanut laittaa lengät :ashamed:
 
nallekarhu2 harmaana
viime viikolla puin kahtena päivänä paidan nurin päin päälle(sellasen lyhyt hihasen.) ekalla kerralla tajusin sen jo ennen töihin lähtöä mutta tokalla kerralla mies illalla totes että osaat sä hyvin pukea paitas ku se oli taas nurin päin, lappu vaan paistoi sivusaumasta :D noo, tän jälkeen sai miettiä kuumeisesti olinko ottanu jossain vaiheessa työpäivän aikana pitkähihasen siitä päältä pois, että joku ois voinu nauraa mulle.. :p
 

Yhteistyössä