Kylmät kasvissoseet

Siis joo..ku meitin poika ei sustu syömään ku kylmiä soseita, hedelmäpiltit on ihan parhaita sit ku ne on ollut jääkaapissa..Jos lämmäytän pikkuisenkaan kasvissosetta niin ei mene sitä yhtäkään lusikallista..

Miten muilla?

Pakkohan jossain välissä tottua..ei liha aterioita varmaan kylmiltään voi syödä :whistle:
 
vieras
Miksei voi syödä, anna mennä jos ei lämpöstä syö. Mä ainakin olen opettanut lapset että myös kylmä menee niin ei reissussa tarvi yrittää lämpöseksi. Purkki vaan auki, naps ja se on siinä!
 
svieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksei voi syödä, anna mennä jos ei lämpöstä syö. Mä ainakin olen opettanut lapset että myös kylmä menee niin ei reissussa tarvi yrittää lämpöseksi. Purkki vaan auki, naps ja se on siinä!
Näin minäkin. Ja etenkin kesällä on muksut syönyt ruuan pal mieluummin kylmänä.
 
Voi syödä mitä vaan kylmänä. Omassa suussa maistuu joku lasten lihasose kylmänä :x mut mun kolmonen söi kaikista mielüiten kylmää ruokaa. Aina kerhoissa ja kylässä ihmiset oli tyrkyttämässä mikroa ja sitte piti selittää et ei tarvita kiitos :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksei voi syödä, anna mennä jos ei lämpöstä syö. Mä ainakin olen opettanut lapset että myös kylmä menee niin ei reissussa tarvi yrittää lämpöseksi. Purkki vaan auki, naps ja se on siinä!

juu sama. lämpimänä ja kylmänä, uppoavat molempina, just tuota reissaamista ajatellen :)
 

Yhteistyössä