Kylpyhuoneen laattojen hinnat?

Turkilmas
Kannattaa kyllä oikeesti kierrellä niitä kauppoja. Tosi usein on älyttömän hyviäkin tarjouseriä jostain laatasta. Voi saada hyvinkin halvalla kunhan jaksaa etsiä :)

***näin mä olen suunnitellut tekeväni :D **
 
Mä tein itse kierroksen. Laattaa on niin moneen lähtöön, että ei siitä meinannut tulla tollkua. Vinkki: Kuvaa vaikka kännykällä mieleinen laatta+sen hintalappu. Kotona sitten miehen kanssa katsottiin yhdessä kuvia ja päätettiin mitä otetaan.
 
Hirvee hinku olis vaan päästä jo katselee vähän hintoja mut pitää nyt sitten malttaa lauantaihin. Kaikki menee uusiksi kylppärissä. Hankaloittaa tietty elämää jonkin verran mut on se sen arvoista :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vuosi sitten :
keskimäärin 23e neliö.. on myös niitä yli sadan euron, mut tohon hintaan saa jo monenlaista...
Ahaa... Mulla ei ole mitään hajua kun ei ole tarvinnut koskaan ostaa laattoja. Kiitos. Mepäs mennään tsiikailee miehen kans mitä löytyy:)
 
Useimmista rautakaupoista saa näytekappaleen mukaan että voi katsoa sitä oikeassa paikassa ja valossa (Bauhausissa näytelaatasta pitää maksaa pantti).
Meillä kylppärin valkoisen tavallisen seinälaatan hinnaksi tuli 10?/neliö ja lattialaatan hinnaksi 25?/neliö. Aika edullisia laattoja olivat.
 
Laatta
Toki voi laittaa valkoisia laattoja kunhan ovat laadukkaita tasapaksuja tasakokoisia tasavärisiä laattoja. Halvalla saa laattoja jotka päästävät värit läpi vuosien saatossa. Halvalla saa mutta ei laatua. Laatat on kylppäriremontissa se yksi edulisin osuus ja kun säästää kympin neilö voittaa jopa parisataa euroa mutta lopputulos on sitten huonompi kuin panostamalla laatulaattoihin. Laadukkaat laatat saa Italiasta ja Espanjasta
 

Yhteistyössä