=== kympin karistus kesään mennessä===

Mielelläni minäkin ahtaisin itteni teidän pinoon jos saa? =) On se kivempi laihduttaa porukassa kuin yksin ja saa hyviä vinkkejä muiltakin =)

Mulla siis eka raskaus takana ja painoa tuli ihanat 25kg joista suuri osa istuu tiukasti kiinni vielä. Ei ne herkuttelemalla näköjään lähe :/ 10kg on näin ens alkuun hyvä tavoite, saa loput lähteä sit syksyllä .

Eli pituus 161cm lähtöpaino 70kg tavoitepaino 60kg.

Tähän asti olen syöny just mitä huvittaa (ja joo sehän näkyykin :LOL: ) ja liikunta ei kuulu mun mielipuuhiini, nyt ois siis täysremontti elämäntapoihin tiedossa. Näin aluksi ajattelin, että vaunulenkit saa olla se liikunta, koska olen aiemminkin laihduttanut ja se aina tyssää siihen et alotan kaikenmaailman aerobicit 4krt/vko ja eihän sellasta kukaan jaksa jos on aiemmin vaan maannu sohvalla. Eli hitaasti mutta varmasti tällä kertaa =)

Eli sunnuntainako on punnituspäivä? ehtii jo pudottaa sit hieman :D
 
Tervetuloa mukaan! Toki mahtuu, saadaampa sitten yhdessä isompi potti tiputettua :D ja minäkin ensin sen kympin, ei koko kakkua kerralla ettei tunnu liian isolle palalle. kesä on tarkoitus pitää paino sitten siinä ja nauttia kesästä ja jossain määrin kesän grillikaudestakin, tavoite sitten tosiaan sen saavutetun painon pitäminen ja sitten syksyllä ois tarkoitus ottaa uusiksi 5-10 kilon kimara miinusta, syksy näyttää ja sen painon pitäminenkin ois kivempaa kun sais jakaa aika ajoin kokemuksiaan. :) Syksyyn mitä ilmeisimmin jää se 5 kiloa..ja sen jos sais pois niin tasapainottelis taas joulun :LOL: mutta ei mennä asioiden edelle, kymppi ensin, siinäkin on haastetta.

ON: tänään(kin) olen pysynyt ruodussa ja noilla nutreilla oon menny...olo alkaan helpottaa vaikka isoin murhe on ollu vaan mieliteot joille EN ole antanut periksi, siinähän samalla tytöllä luonne kasvaa...sitä nimittäin tarvitaan sitten aikanaan myös sen painonhallinnan opettelussa, tiputtaminen kun ei yksin riitä... :eek: kuulumisia kaipailisin itsekkin...yksin mie en tähän pysty, sen oon huomannu..ja joo, sunnuntai on punnauspäivä ni saa sitten menneen viikon tuloksen pakettiin ja maanantaihin taas uusin avarin mielin...
 
noh, mä söin tänään suklaata, ihan pakko oli kun olin siskon luona kylässä ja ne oli siinä pöydällä :snotty: mut muuten kait ok..
vaakalla ku oon käyny niin näyttäisi että paino on vaan noussu, vaikka en siis todellakaan ole syönyt paljoa ja lenkilläkin oon käyny :eek: mut katellaan sitä sitten sunnuntaina..
mä kaipaisin kans enemmän keskustelua, hiljasia on nämä nettipalstat :/
viime kerralla kun laihdutin niin se meni loistavasti koska mun äiti pudotti samalla painoa, nähtiin melkein joka päivä, tehtiin ruokaa yhdessä jne! yksin tää on aika vaikeeta, varsinkin kun mies ei tsemppaa ei sit ollenkaan :kieh:
 
moi kaikille.
mahtuisiiko yks kympinpudottaja viel joukkoon??
tarvitsisin todella kannustusta pudottamaan painoa, sillä kymmmenen kiloa sais lähteä
ennen elokuuta.. mieluummin kyl kesäkuun alkuun mennessä, sillä haluaisin näyttää omissa häissä edes vähän paremmalta.

itsestäni voin sen verran kertoa et olen kahden pienen lapsen äiti ja ikää tulee tuos maaliskuus 23 vuotta täyteen.
pituutta löytyy 166cm
painoa ois sit 65,5 ja siitä tosiaan ois tavoite painoon se -10 kiloa pois.

urheilu taustaa nuorempana löytyi, mut sitten alkoi nivel ongelmat ja siitä se
alamäki pikku hiljaa alkoi.
esikoisen odotuksen aikaan painoa tuli 25kg ja niistä sit 15kg jäi tuohon vyötärölle.
mut nuorimmaisen kohdalla sit painoa ei tullu koko odotuksen aikaan lisää ollenkaan,
sillä alku pahoinvointi oli rajua ja painoa tippu alussa monta kiloa pois.

ajattelin kokeilla näin aluksi ihan pelkkää aterioiden pienennystä
ja sit kaikki herkut lakkoon.
mehun vaihdan veteen ihan kokonaan.

toivoisin porukalta paljon kannustusta ja neuvoja.
sillä yksin en varmasti tule selviämään tästä "ongelmasta"
 
Olen vuodenvaihteesta lenkkeillyt joka päivä ahkerasti,eli kohta 3 viikkoa, itelleni ainakin melko pitkiä lenkkejä....
ennen oli vaan pelkät pakolliset hyötyliikunnat,kuten lähikauppaan kävely tai keskustassa pyöriminen... plaah...
Mutta huomaan jonkunlaista kiinteytymistä, ainakin turvotus on lähtenyt,ja hartiat eivät oo niin jumissa... lisäks teen fys.terapeutilta saamia kierto-vatsalihaksia, jokapäivä 30-40 krt, että saa hartioihin liikettä. :flower:
Mutta ärsyttää tämä siinä määrin, että paino ei putoa, vaikkei sitä vaakaa pitäiskään niin kattoa. :headwall:
kalorivaje on kuitenkin ollut jokapäivä ainakin sen sopivan -500ckal syömisistä.
kirjoitin aikaisemmin että söisin 900-1200ckal/päivä... mutta :attn: tajusin laittaneeni ihan mitä sattuu... kirjoitan kyllä ruokapäiväkirjaa omaan vihkoon, ja päivän syömiset yleensä on siis 1200-1500kcal luokkaa.
:headwall: yleensä se motivaatio tulee siitä mulla,että paino oikeasti laskee, nyt ei :'(
lihoin viime syksynä jotenkin kummasti muutaman kilon :D
puolentoista vuoden ajan paino oli 74-75 kg.
Olin laihduttanut siis raskauskilot yli 20kg pois vuodessa. =)
nyt hiipii takaisin :/ syksyn aikana nousi neljä kiloa,--79kg
ja nyt junnaa siinä 77-78
:(
 
täällä aloitellaan perjantaita...ja arvatkaas onkos mukava kun housut ei enää NIIN paljoa kiristä..kyllä ainakin jotain on tapahtunu ja kyllä toiveissa ois että se viimeviikkonen pudotus korjataan, niin minua se sapetti...kun mie lukuisien aloitusten ja yritysten jälkeen nyt olen päättäny tässä tällä kertaa onnistua joten, muuta vaihtoehtoa en ole edes ajatellut... =) muita pinoja tuolla olen käyny lukemassa kanssa...ja ainiin, tervetuloa uusille! eikun mukaan vaan onnistumaan ja kuulumisia ja vinkkejä vaihtelemaan. Sunnuntain punnauspäivä lähestyy ja toivoisin että me ollaan porukalla saatu noita rasvoja sulamaan ... :D mielenkiintoista on myös katsoa, mikä meidän porukan kokonaissaldo on viikolle ...mutta, kahvia ja nutripussillinen juomaa ja lapsia herätteleen ja hoitoon ja töihin...onneks huomenna on vapaata ...väsy!
 
ja jos sunnuntaina tähän tapaan jokainen sen viikkonsa ilmoittaisi

nimi: Neila
Pituus: 162
Aloituspaino: 75kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt:74,9kg
Viikkopudotus: -100gr
kokonaispudotus: -100gr

tämä siis esimerkiksi...

ja jos niistä sitten tekisin oman pinon, ja aloittaisin meille uuden keskustelun jonne nuo tiedot eka sivulle syöttäsin...=) mitä mieltä olette?
 
No jos mieki änkeäisin sitten tänne..?

Eli viime keväänä alotin laihdutuksen cambridgen avulla. Lähtöpaino oli 80,5kg ja pituutta 165cm. Puhtaalla cambridgellä olin kolmisen viikkoa, sitten jatkoin pelkällä ruokavaliolla painon pudotusta ja loppukesästä paino oli 62 ja risat.
Syksyllä virallinen laihdutus sitten kuihtui ja unehtu, ja jouluna vaaka näyttikin jo 65kg.

Virallinen tavoite laihdutusta alottaessa oli n. 60kg, ja nyt sain taas tsempin päälle ja yritän päästä lopulliseen tavoitteeseeni. Tiistaina alotin Nutrilett-kuurin, ko nuo cambridget ei enää oikein maistu :$ Pari viikkoa meinasin nyt nutrilla, ja kattoa sitten miten jatkan. Varmaankin samalla vähähiilarisella kaavalla kuin aikasemminkin laihduttaessani.

Ihan kymppiä ei varmaan tästä ruhosta pois saa, ko olen jo luonnostani sen mallinen, että reisiä ja takamusta löytyy, ja kilot tahtovat karista aina ylävartalosta :ashamed: Mutta viis ja risat täytys kesään mennessä pois saaha. Eka tavote on nyt kuitenki tuo 60kg.

Ryhmätsemppistä tässä lähinnä haenki, ja tämä sivusto oli kivasti tukena viimeksikin. On jotenki helpompaa pysyä ruodussa, kun häätyy tuloksia tänne ilmotella :D


Nutriletit maistuu vielä ihan ookoolta, näin kolmen päivän jälkeen. Ens viikolla saattaa olla jo toinen ääni kellossa... Mullahan on nyt tuo viiden päivän alotuskuuri menossa, ja siinähän on kivasti makuvaihtoehtoja. Pirtelöt olen tosin sekottanut veteen, jo maitoon tehtynä maistuivat jotenki äklöiltä. Onkohan suurikin virhe? Samoin lämpimät ateriat tehen veteen. Ehkä jotenki tottumiskysymys cambridgen ajoilta...

Mutta näillä lähetään liikkeelle, ja toivotaan, että tulosta syntyy :)
 
Moikka!

tuo Neilan ehdottama on ihan hyvä tyyli, muissakin kerjuissa taidetaan käyttää tuota samaa hyvin pitkälti :)
Josuu onkin jo saanu hienoja tuloksia, ihan kuin oltaisiin oltu joskus samassa laihdutusketjussa.. öhö., itse vain edelleen samoissa painoissa :snotty:
Mulla mennyt viikko ihan kivasti, olen tuolla toisessa ketjussa ja siellä on punnituspäivä aina perjantaisin joten ajattelin noudattaa sitä, koska viikonloppuna tulee aina syötyä jotain extraa tai sit juhlittua niin sunnuntai on vähän huono, mutta siis päivittelen niitä mittoja tänne sit vasta sunnuntaina muiden mukana niin saat tehtyä näppärästi sne uuden viikon :)
 
Rinoa: joo, miekin sen lainasin kun en osannu itse tehdä eka, liian hienoa kokeilin ja se sitten "kaatu" se yritys.. :|

Josuu: eikun tervetuloa mukaan, hiukan enempi ois mukava saada palstalle eloa kun ei oikein yksin viitsis vain täällä kirjoitella, päivittäin miekin jutusteluseuraa ja tsemppiä kaipailisin...kun mie tosin tän asian kanssa oon aika "tulessa" :| kun mie nyt haluan onnistua..mie oon tätä samaa kymppiä tiputtanu enempi ja vähempi kohta 10 vuotta, ja NYT sen on aika kadota...nutrannu oon aluks ja uskosiknkin että su on ihan ok tulos tälle viikkoa =) Mutta, viikko menny aikaslailla nappiin tähän saakka ja punnaus ehdottamallasi tapaa sopii, mie siks just sunnuntain halusin kun en halunnu jättää "luvallisia retkahduspäiviä" vaan katsoa aina viikon kerrallaan, kuitenkin loppujen lopuksi ihan sama mikä päivä punnaa, aina on 7 päivän saavutus puntarissa :D jokainen siis valitkoon punnauspäivänsä ....

Meinaa kasvaa nälkä syödessä..tosiaan sinne toukokuun loppuun sen kympin oon päättäny karistaa, mutta vois kai sen nopeamminkin...olkoon se sitten se ihan viimeisin takaraja :LOL:

Mites muilla kotona suhtaudutaan? Meillä mies on kehunu ja tsempannu, kannustanu ja kaikkee...selkähieronnoista siihen et ilahhduttanu mua uusilla nutrilett pusseilla (pyysin etttei tois suklaata ja kun halusi huomioida, toi vaihtelua pussivalikoimaan) Noh, kai se on miun myönnettävä, ettäei se ainakaan pahenna runkoa jos muutamasta kilosta luopuu...eikä ne housut enää NIIN paljoa puristakkaan :D Töissä miun kuuri on saanu sekä naurun herähdyksiä mutta vielä enempi on niitä jotka on tarjonnu millo mitäkin sillä verukkeella "ettei nyt yks käärötortunpala" voi turmioksi olla... :eek: hienosti mie olen ne kiertäny ne tilanteet...jopa anopin tuomat pullat äsken...ja pakko sanoa, mutta kun laittaa muille ruokaa, ni kaikki tuoksuu NIINhyvälle.... :headwall:
 
Oon ollu toisessa pinossa mutta siellä aikas hiljaista... JOten vierailen tässä teidän pinossa kun kymppi olis tarkoitus karistaa ennen kesää. Mulla lähtötilanne siis 170cm ja 77kg. Vuoden vaihteessa kuopus joutui sairaalaan osastolle pariksi viikoksi joten painonpudotus lähtee taas nollista.. Siinä kun pari viikkoa sompailee osaston ja oman työ-osaston välillä, tehden kaiken näköistä vuoroa ja elellen lähinnä sairaalakanttiinin ruualla ja kahvilla niin paino ei kyllä tipu :kieh: Mutta jos sallitte niin voisin olla vaikka tässäkin pinossa, jos saisimme jonkinlaista keskustelua aikaiseksi. Varsinkin kun kaikilla on sama määränpää, olla 10kg kevyempi kesään mennessä!! Palstailen semiahkerasti, riippuen työajasta joten kommentteja voi tulla neljän aikaan yöllä tai seitsemältä aamulla. Mulla kolme lasta ja yks mies, nekin jonkin verran verottaa palstailua. Mutta siis tsemppiä päälle, naiset ja kohti uutta elämäntapaa!!
 
Meillä mies ei kannusta ei sit yhtään... eli ihan samallalailla kotiin ostaa kakuista sipseihin kun aina ennenkin, eli aina on jotain kaapissa :headwall:
onneksi sentään syö niitä öisin kun mä jo nukun, niin en sorru mussutamaan seurana.. tosin lenkille se kovasti patistelee, ja sit tuleekin lähettyä kun toinen lähes työntää selästä pihalle tuulettumaan, oonkohan mä ollu jotenkin tavallista kiukkusempi :whistle:
ihanalta kuulostaa tuo Neilan mies, sekin antaa jo varmaan tsemppiä urakkaan..
mutta nuo sun työkaverit :headwall: ne varmaan ajattelee että ei se kummiskaan onnistu.. nyt kyllä näytät niille!! ja annat syödä herkkunsa ihan itse ;)
 
Rinoa: KIITOS mahtavasta kommentista suhteessa noihin työkavereihin...mie kävinkin siun painon uteliaisuuttani jo toisesta pinosta katsomassa ja hienosti menee...siitä se sulaa! ja noille työkavereille mie ajattelin näyttää, mutta ennen kaikkea itselleni! Pakko sanoa että aamulla kävin vaakassa kun ei ois meinannu nutrit maistua (tsemppiä hakemassa ) ja tänä aamuna näytti (tää ei ole virallinen viikon tulos, se tulee huomenna) et tilanne viimepunnauksesta ois 74,9--> 72,9 elikkäs ainakin sen -2 kiloa saisin minusta kun en nyt tänään enää ainakaan pahasti repsahda!!!!! kannustaa kyllä pysymään lauantainkin ruodussa ja huomenna sitten laitetaan viikko pakettiin ja katsotaan saldo :D

Mies mussuttaa meillä vanhaan tahtiin, mutta kokee sen välillä kiusalliseksi ja luo minuun osaaottavia katseita...anopin tuodessa pullia se asettui heti miun puolelle, ettei tyrkyttäs ja illalla sitten sano että mun itsekuri on rautaa ja se on kamalan ylpeä miusta, muistutti että hyvä mie oon aina ollu, ettei sen takia tarvi mutta jos haluan kerta itse, ni hienosti menee :D on tuosta ollu iso apu, pakko se on sanoa..mutta ei se vielä yksin riitä, tämä palsta ja te arvon toverit täällä, olette se toinen iso kannuste ja kolmas on se hyvä olo ja nuo vaakan lukemat ja vaatteiden löystyminen...on se totta , kaikkeen pystyy, kun vaan tahtoo tarpeeksi...

mites muiden viikot menneet? huomenna sitten katsotaan miten meillä on menny =)
 
Mullakin näytti tänään vaaka taas hieman vähemmän.. katotaan näyttääkö vielä huomenna niin voin ehkä sittenkin päivittää sen sunnuntai punnituksen :LOL: ja ei tullut juhlittua tänä viikonloppuna, tai no huomenna olis lasten synttärikekkereille meno niin tulee varmana kakkua syötyä :p
Mä yritänkin nyt tälläkertaa enemmän sellaista elämäntapa muutosta, eli annan itselleni näitä vapaapäiviäkin, käyn viihteellä ja kutsuilla ja syön silloin mitä syön.. kuhan se arki olisi ilman turhia herkkuja ja liikunnallinen.. siksi painokin varmaan putoaa hitaasti, mutta ei haittaa, kunhan ei nouse! tai no voi se välissä varmaan noustakin jonkun verran, mutta ei kilo tolkulla pidä päästää nousemaan..
tänään mä lähden pakkaspäivän kunniaks uimaan, jos vaikka vesijuoksis samalla jonkun aikaa, lasten kanssa kun menen niin ei voi mitään kunnon treeniä pitää, sellasta hyötyliikuntaa enemmän :)
 
Neila
Pituus: 162
Aloituspaino: 75kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt:71,9kg
Viikkopudotus: -3kg
kokonaispudotus: 3,1kg

Oiken hyvää huomenta kaikille, nyt ois sitten viikon yhteenvedon aika jonka jälkeen aloittelen meille mahdollisesti ensiviikolle uutta pinoa jonne päivitän mukana olijat..jotta keskustelu pysyisi vilkkaana ja mukaan mahtuisi uusia niin sopisiko niin että päivitän sinne ne jotka sunnuntaina on painonsa ilmoittaneet, lisäilen sitten (tai itse voi lisätä) omat lukunsa jos joltain lukemat uupuu....mutta MINÄ ONNISTUIN TÄLLÄ VIIKOLLA :attn:
vaakan mukaan siis pudotusta viimeviikkoon -3kg!!!!!!!!!!! Eilen tosin söin pienen leipäpalan kinkulla kun alkoi hieman kaivata makuja mutta katsotaan taas päivä kerrallaan... Ensiviikolle en kovin suuria painontiputus tavoitteita aseta, kunhan ei ainakaan nouse...enempi kun tyytyväinen olisin jos sen 0,9 kiloa saisin pois ja kokonaistiputuksen siten 4kiloon :D Mutta, naiset, pinoon mars! ja kohti uutta viikkoa sen myötä...Hyvin me kesään ehditään =)
 
Rinoa
Pituus: 163
Aloituspaino: 82kg
Paino nyt:80,7kg
Viikkopudotus: -900g
kokonaispudotus: 1.3kg

Mä olen oikein tyytyväinen vikkopudotukseen.. olis kyllä kiva jos sit viikonpäästä vois vaikka aloittaa 7 tuon luvun.. tai 2 viikon päästä..
:D
Hieno pudotus Neilalla, tuo kyllä antaa tsemppiä.. pussitellenhan se paino tippuisi, mutta mä tiedän että jaksaisin korkeintaan pari päivää ja sit repsahatisin mussuttamaan kahta kauheammin :ashamed: mulla on niiiiiin huono itsekuri..
Tänään olis luvassa yhdet synttärit, mutta huomenna taas herkut sikseen ja lenkkipolulle, toivottavasti pakkanen hellittää niin vois tehdä ihan pitemmänkin lenkin..
 
sasuliini87
pituus 166
aloituspaino: 65,5
tavoitepaino:55kg
paino nyt: 65.0
viikkopudotus: -500g
kokonaispudotus:500g

puhetta oli et miten kotona suhtaudutaan painonpudotukseen, niin meillä mies on kyl tsempannu minua oikein olan takaa. itsekin mieheni yrittää pudottaa jonkun kilon pois ennen kesää.

tämä keli ei oikein ole nyt ollu melkein viikkoon suotuisa lenkkeilyyn, koko ajan mittari töröttää yli -25 asteen eikä sikäli sen takia ole mieli tehnyt lähteä lenkkeilemään mut jospa
tuo pakkanen lauhtuisi tässä lähipäivinä.

ensi viikolla ajattelin aloittaa kuntosali treenin, jos vaik kävis kahdesti viikkoon tunnin kuntosalilla jumppailemassa. isäntä tilasi jonkun sortin crosstrainerin jos sillä sitten pääsis noita kiloja karistelemaan ihan kotosalla, helpompi lasten kannalta ni ei tarviis niille sitten hoitajaa aina etsiä.

kuulumisia yritän keritä kirjoittelemaan aina kun on aikaa. tahtoo lapset viedä kaiken ajan..

mut eikun tsemppiä kaikille, kyllä me saadaan ne kilot vielä karisteltua pois.
 
moikka ja onnittelut painoa pudottaneille, waude :flower:

Neila uskomatonta, 3kg!!! tosi hyvin!!! :flower: :flower:

omat:

tupuna21
Pituus: 161
Aloituspaino: 70kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt:69,4kg
Viikkopudotus: -600gr
kokonaispudotus: -600gr

toi oli siis aamupaino, en mee enää tänään vaa'alle ku sit vaan pahoitan mieleni ku toi hullu vaaka näyttelee iltasin ihan omiaan :D jää paremmin tsemppi päälle ku käy vaan aamuisin =)

on mulla lipsahduksiakin tullu tässä parina päivänä, mut muuten olen saanu kivasti ruokavaliolla alkuun tän homman. minä vaalean leivän ystävä puputan vaan ruisleipää ja 5% sulatejuustoa.. ja yritän päivälliseksi valita vähärasvaisempia ruokia kanssa. ja jokailtainen jäätelönsyönti on vaihtunu hedelmään :) vielä ku pääsis vaunuilemaan mut ei tonne -18 voi lähteä vaavin kanssa :|

mies syö edelleen joka päivä kaikkea hyväskää mikä tekee vähän hankalammaksi tän ku koko aika joku karkkipussi nokan eessä.. mut mun on nyt pakko laihtua joten hetelmiä hetelmiä vaan ;)
 
Josuu
Pituus: 165cm
Aloituspaino: 80,5kg (04/09)
Tavoitepaino: 58kg
Paino nyt: 62,6kg
Viikkopudotus: -2,4kg
Kokonaispudotus: -17,9kg

Hienosti on kaikilla viikko menny :flower: Varsinkin Neilalle extra-onnittelut! Loistava saavutus!

Oikein tyytyväinen olen mieki viikon saldoon. Yllättävänki hyvin lähti, vaikka ihan orjallisesti en ole nutri-kuuria noudattanutkaan. Eilen oli ristiäiset, joten vähän tuli maistettua kakkua. Ja illalla paistoin vielä kotiväelle lättyjä, ja ihan pakko oli pari maistaa itekin :ashamed: Joten todella positiivinen fiilis tuli, ko aamulla menin puntarille. Hyvä me! :D

Tänään palkitsen itseni pienellä annoksella lohisalaattia, ja huomenna jatkuu taas puhtaasti nutreilla. Saapa nähä miten ämmän käy, ko nyt tuo alotuspakkaus on loppu, ja hain kaupasta vaan tota metsämarjapirtelöä ja muutaman patukan. Yritän niillä selvitä ainaki kaks päivää, ja täydennän sitten makuvarastoa.

Niin, laitoin tohon listaan nyt alotuspainokseni ton 80,5kg, mistä tämä projekti viime vuonna lähti liikkeelle. Motivoi hieman paremmin, ko näkee mimmosia kilomääriä on saanu jo karistettua. Tavoitteeksi otin 58kg, ja jos joskus sinne pääsen, niin olen enemmän ko tyytyväinen. Alle sen en ole painanu sitten yläasteaikojen... Välitavote ois 60kg, ja kovasti nyt tsemppaan, että ainaki sen saavuttasin. Näyttäs, että se ois hyvinki mahollista... joskus.

Meilä kyllä kotiväki kannustaa, samoin töissä on suhtauduttu todella mukavasti tähän juttuun. Aluksi tietenki töissä oli niitä epäilijöitä, mutta kun huomasivat, että tulosta tulee, niin muuttivat asennettaan. Nyt kuulemma ei tarvis enää ees laihuttaa, varsinki vanhemmat ihmiset toppuuttelevat jo :D
Mieshän mulla on kans ollu cambridgellä, ja silläki on lähteny kaikenkaikkiaan parikymmentä kiloa. Itseasiassa mieki innostuin tähän nutrilettiin nyt lähinnä miehen takia, ko se alotti uuden cambridgen, ja aattelin sitten kannustuksena olla mieki kuureilla.

Mutta jatketaan samaan malliin. Hyvä tästä tulee!
 
mariamg
Pituus: 166
Aloituspaino: 77kg (95kg-2007)
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 78,3kg
Viikkopudotus:----
Kokonaispudotus:---


Hehhe :x Ei menny ihan putkeen..
Tytöllä oli viikonlopun aikana synttärit,ja tulipahan siinä myös syötyä.
Olen kuitenki lenkkeilly tänä vuonna varmaanki enemmän kuin koko viime vuonna!! :eek:
Kyl se tästä vielä iloksi muuttuu
:heart:
Onnea kaikille pudottaneille :flower:
Ja onnea tulevaan viikkoon!!!!! :wave:
 
Alkanu taas kyllästyttää tämä mässäileminen ja kilojen kertyminen..
Ikää 24 ja 2tytskyä värittää arjen harmautta..
Pituutta huimat 155 ja paino tämän aamun mukaan 70 :x
Tsemppareita kaipaillaan..
 
Mulla ois kans karistettavaa just toi 10 kiloo. Suklaa ja muut herkut maistuu viel liiankin hyvin joulun jälkeen.. No pianhan ne joulusuklaat onkin syöty, joten ois hyvä nyt alkaa kutistamaan itteensä kesäkuntoon. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1621615,25# Ikää mulla pian 30 vuotta ja 2 lasta, Pituutta 160cm ja painoa 67,5 kiloa. Vaunulenkkejä yritän tehdä mitä nyt pakkasilta tarkenee.
 
heips
miten on viikko lähtenyt muilla käyntiin? itsellä ihan hyvin herkuttelu viikonlopun jälkeen, ei ole edes tehnyt mieli mitään imelää.. tai no perhekahvilassa söin pullan.. lenkillä kävin eilen, tänään on taas sen verran pakkasta että taitaa jäädä väliin, mutta lähden kiertelemään kirppareita huvin ja urheilun vuoksi :LOL:
 

Yhteistyössä