=== kympin karistus kesään mennessä===

Huomenta...

Vapaapäivä, joten tuli venyttyä sängyssä aika pitkään. Aamiaisnutri takana, eikä maistunu kyllä yhtään paremmalta tänäänkään :x
Eli takkuillen on lähteny viikko käyntiin. Makeanhimo on tosin jo voitettu kanta, ja sitähän hillitsee ihan kivasti nuo nutri-patukat, mutta en tiiä miten monta päivää nuo pirtelöt ja kanakeitot menevät alas, ennenkö oikeasti tulee oksennus...
Viittä pussia päivässä en kyllä mitenkään saa menemään alas, joten taidan jo korvata jonku aterian vaikka salaatilla.

Joten vähän matalapainetta meinaa olemaan. Mutta yritetään nyt päivä kerrallaan.
 
kiirusta on pitäny ja siksi en ole ehtinyt koosteita tekemään, jos joku ehtii, nii kiitollinen olisin. Nutreilla mennään enempi ja vähempi ja sunnuntaina katsotaan sitten saldo! tsemppiä kaikille ja tehdään hieno pudotus tällekkin viikkoa. montakos meitä kaikenkaikkiaan onkaan mukana....10 henkilöllä se tekisi kymppi per "mies" yhteensä 100 kilon tiputusta... :D eli eikun vaan, tuumasta toimeen.
 
moikkamoi!

sori ei ehi hirveesti kirjottelemaan ku toi 2,5kk pitää mut kiireisenä 24'7 :D

mä liityin www.kalorilaskuri.fi ja on tosi hyvä ohjelma. ei maksa kuin 15e/6kk. nyt lähteny viikossa 2kg, nesteitä varmaan suurimmaksi osaksi mut silti. suosittelen! sieltä näkee mitä pitäis syödä mitenki paljo jne, siinä mulla ollu ongelmia ennenki ku en tiedä missä on paljon/vähän proteiineja,hiilareita jne. hyviä reseptejä myös löytyy =)

en oo hirveesti ehtiny liikkumaan ku tollanen keli nii ei huvita ja ei voi pikkumiestä liian koviin pakkasiin raahata, mutta ruokavalion muutoksella olen saanut jo alkuun tän homman ja kyllä motivoi jatkamaan ku nyt näin hyvin alkoikin =)

tonnikalapastaa tein yks päivä ja oli oikeesti hyvää vaikken juuri tonnikalasta paljoa pidä yleensä, mut oli hyvä resepti just tuolla sivustolla. seuraavaksi teen kanasalaattia raejuustolla nam :p

herkut on jääny, välillä tekee mieli mut sillon otan hedelmää ja lasin vettä nii johan lähtee himo. se onki hyvä tapa aina juoda se vesilasi ku tekee jotain mieli nii mulla ei yleensä sen jälkeen teekkään enää mieli =)

nyt pitää mennä tekee aamupalaa ku poju nukkuu. jei ruisleipää ja 5% valion aamupala juustoa (on oikeesti hyvää) :D
 
Miten te pystytte syömään noita nutreja?? Ja pysyykö se tiputettu paino sitten poissa kun palaa terveelliseen ruokavalioon? Normi meiningeillä mennään, liikuntaa ja hyvät pois. Paino nyt työpaikan vaa`alla 75kg, oma rikki. Eli viikkopudotusta 2kg.
 
mustana: no ei ne niin hyviä ole =) kai sitä mitä tahansa voi pienen hetken elämässään kokeilla..=) olen tosiaan joskus kymmenen vuotta sitten noilla tiputtanut n 12 kiloa ja ne ainakin pysy poissa (tein toki myös elämäntapa muutoksia siinä painoa pudottaessani ja opettelin liikkumaan enempi jne) takasin sain vasta raskauden myötä vuosien päästä...et kyllä ne toimii ja voihan ilman nutrejakin saada hienoja tuloksia aikaan, kai se kumminkin on se oma motivaatio joka ratkaisee... :D
 
Mie taian luovuttaa... Ihan häneksi on menny tämä viikko. Varmaan tulee plussaa, enkä ole puntarilla tohtinu ees käyä :ashamed:

Aamupäivät menee ihan hyvin, ko olen muutenki pieniruokanen aamusin. Ja töissä ollu aamuvuoroa, niin sielä on helppo tekasta pirtelö tai järsiä patukkaa. Mutta annapa olla ko pääsen kotia...
Hellukaan ei nyt ihan toivotulla tavalla kannusta, saati sitten pysy ite ruodussa. Toissapäivänä se toi suklaalevyn iltapalaksi ja eilen leipo muffinseja :whistle: On tämä nyt aika toivotonta.
 
höpö höpö, nyt et kyllä lopeta.. mullakin oli huono viikko ja pudotusta ei varmaan ollenkaan, mutta ens viikolla sitte.. äsken kävin namiakin koska olen itselleni luvan antanut sitä syödä viikonloppuisin, ilman en voisi elää :whistle:
pää pystyyn nyt :hug:
 
Neila: Kauanko sä elit noilla nutreilla ku pudotit 12kg? Mä olen joskus koittanut viikon niitä syödä/juoda, niin huh huh et tulee korvista se jauhon maksu! :) Laihtuuhan niillä, mut en tie oisko mulla sisua enää kestää niitä järkkyjä makuja...
 
Tuolla meille uusi pino "kymppi pois kesään mennessä" johon laitoin noita meidän tietoja...osasta mukaan ilmottautuneista ei juurikaan ole kuulunut??? missä oletta ja kuinka menee??? Minky tuo kaksitoista kiloa läksi noin 8 viikossa...ja nyt tosiaan on toinen viikko menossa samalla kuurilla, sunnuntaina tulee 2 viikkoa täyteen ja semmosta kilon pudotusta odotan tai tavoittelen tälle viikolle.
 

Yhteistyössä