=== Kymppi pois kesään mennessä ===

Elikkäs koetin kerätä tänne kaikkien meidän tiedot jotka olemma painoamme sitten aloituksen jälkeen päivitelleet ja menossahan on siis jo toinen vai kolmas viikko (muistaakseni kolmas...) ja Tässä tää meidän porukka ois:

Neila
Pituus: 162
Aloituspaino: 75kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt:71,9kg
Viikkopudotus: -3kg
kokonaispudotus: 3,1kg

Rinoa
Pituus: 163
Aloituspaino: 82kg
Paino nyt:80,7kg
Viikkopudotus: -900g
kokonaispudotus: 1.3kg

sasuliini87
pituus 166
aloituspaino: 65,5
tavoitepaino:55kg
paino nyt: 65.0
viikkopudotus: -500g
kokonaispudotus:500g

tupuna21
Pituus: 161
Aloituspaino: 70kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt:69,4kg
Viikkopudotus: -600gr
kokonaispudotus: -600gr

Josuu
Pituus: 165cm
Aloituspaino: 80,5kg (04/09)
Tavoitepaino: 58kg
Paino nyt: 62,6kg
Viikkopudotus: -2,4kg
Kokonaispudotus: -17,9kg

mariamg
Pituus: 166
Aloituspaino: 77kg (95kg-2007)
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 78,3kg
Viikkopudotus:----
Kokonaispudotus:---

Minky
Pituus: 167cm
Aloituspaino: 77kg
Tavoitepaino: 70kg (aluksi)
Paino nyt: 75,9 kg
Pudotettu: 1,1 kg
Viikkopudotus: 1,1 kg


Tämä lista tosin ei välttämättä ole täydellinen, mukaan saa tulla ilmoittamalla ko. tietonsa.. :) Jos joku vielä haluaa tähän pinoon hetimiten niin lisätä voi tai laittaa mulle ko. tiedot yv:nä....
 
Hyvä hyvä, nyt on selkeet tiedot :D viikonloppu sitten tuli ja candykingin kautta kurvasin kotiin kun oli alennukset :snotty: mä en vaan voi ohittaa niitä.. mut arkena ohitin, oikein odotin että viikonloppu tulee :LOL: pudotusta tuskin tulee ollenkaan tänä viikkona, en oo meinaa lenkkeilly pakkasten takia ollenkaan.. mut iloisena ens viikkon silti mennään :)
 
Huomenia! Rinoa: täällä ei ole ees semmosia candyking kiusauksia kun kylällä kokonaisuudessaan yksi kauppa =) pitää mennä edemmäks jos sinne mielis..muuten oon ruodussa pysyny tämän toisenkin viikon, mie ihmettelen miten minä näin hyvin kestän kiusauksia (eilenkin anoppi kestitsi koko poppoon pihvein ja herkuin, itse otin hieman salaattia) mutta kai mie olin jo NIIN kyllästyny itseeni ja siihen etten saa asian suhteen mitään aikaan vaikka en kropassani viihdykkään... :| Mies on kovasti kehunu energiatason nousseen ja hymyn miun kasvoilla lisääntyneen ja sekin tuntuu kivalle..saman tosin olen huomannu itsekkin =) netistä eilen tilasin 3kpl Better bodies housuja, ne on NIIN IHANIA..mulla kaapissa ja jalassa onkin, mutta viimekesäksi ostetut camohousut kokoa L oli vielä silloin LIIAN pienet....mutta no, tulevana kesänä ne on mulla jalassa ! :D kilon tavoite täällä per viikko on mutta tosiaan kaikki yli kilon lähteny luetaan onnistumiseksi :D

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Huomenna sitten vaakalle arvon taistelutoverit, näyttipä se mitä tahansa, on totuutta katsottava silmiin ja sitten jatketaan....mehän saadaan se kymppi jokainen pois (jolla se tavoitteena) kesään mennessä, eikun tavotteita kohti!

 
Löysin tuolta vanhan pinon jossa myös aijemmin syksyllä olin yrittänyt nutrata...sillouin homma levisi käsiin mutta siellä oli miun välitavoitteet ja laitan ne tänne vertailun vuoksi...

aloitus 76.1 (nyt aloitin siis 75 kilosta)

viikon päästä ti 74 kiloa (viikon nutrauksen jälkeen paino oli 71,9 kiloa)
2 viikon päästä 72,5 kiloa (tämä punnaus on huomenna mutta 72 kiloa jo saavutettu)
3 viikon päästä 71 kiloa
4 viikon päästä 69,9


että näin...mielenkiinnon vuoksi....
 
Uhosin jo tuolla nutri-pinossa luovuttavani. Ja sama fiilis jatkuu tänään... No, jos huomenna punnais ja ko plussaa tulee, niin ehkä siitä sais taas inspiraatiota.
Illaksi otan kyllä töihin nutreja evääksi, mutta saapa nähä maistuvatko, vai kallistunko johonki epäterveelliseen einekseen, jälleen kerran.
Mieki kyllä tiiän pystyväni olemaan pelkillä pusseilla useammanki viikon, ko onhan se ennenki onnistunu, mutta nyt ei vaan taho löytyä semmosta oikeanlaista inspiraatiota. Tarvii varmaan ruveta selailemaan kesävaatekuvastoja, niin ehkä motivaatio taas löytyy :D
 
ei voi olla ..ei van voi...mitä ihmettä..vauva siis ollut toiveissa jo useamman kuukauden ja takana keskenmenot 9/09 ja 1/10 (tosiaan 8.1.10 sponttaani km rv 7+) ja ovista tässä koetin huvikseen bongata ja samalla tein yhden kaappiin jääneen raskaustestin ihan huvin vuoksi, ja mitä kummaa...4minsan kohdalla näkyi r-testissä punertava haamu?????????? ovistesti näytti selvää ovisplussaa elikkäs testiviiva huomattavasti kontrolliviivaa punaisempi..mitä kummaa tää on... :eek:
 
mie sitten päsekasin sorruin syömään hiukan lohikiusasta, kalapihvin ja 2 kasvispyörykkää sekä palan suklaata...että sinne meni sitten se mun kilon tavoite :LOL: mutta noissa alkuperäsissä jos ees pysys (mitkä olen ilm. vuonna 1 ja 2 toiselle listalle) elikkäs eipä tästä masennutam homma jatkuu ja suuret ois toiveet et huomisen jälkeen alkavalla viikolla, siis ensiviikolla saisin painon keinolla millä tahansa alle 70! huomenna kun ois ees lähteny jotain...1,9 kiloa saattaa olla aika kova tavoite jättää yhdelle viikolle...ois ees se -900grammaa....huokaus...sitten jäis kilo...
 
Neila
Pituus: 162
Aloituspaino: 75kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt:71kg
Viikkopudotus: -900grammaa
kokonaispudotus: -4kg

Tässäpä miun viikon rivi, ei ihan kilioa lähteny mutta...nooh, suunta on oikea ja viimeviikolla oli oikein onnistunut pudotus, jostainhan se tasaantuu. mutta nyt, ensiviikon tavoite on päästä sinne 69,9 kiloon...eli -1,1 kiloa...ja kun miettii, niin onhan tosta kehosta pois painoa kahdenksan 500gr voipaketin verran, aika hyvin...Mites muut ??
 
Rinoa
Pituus 163cm
Aloituspaino 82kg
Paino nyt 80.6kg
Pudotettu 1.4kg
Viikkopudotus -100g
Punnituspäivä sunnuntai

Pudotus on niin huima että ihan heikottaa
:LOL: tosin arvasin tämän koska en ole pakkasten takia liikkunu yhtään, ja koska olen lasten kanssa kotona niin arkiliikkuminenkin on minimissä.. niin ja pidin eilen namipäivän mutta toivotaan parempaa tulosta ensviikolle ;)
 
Neila Enpä täysnutrannutkaan tänään vaikka niin uhosin :eek: Kahden tunnin lumitöiden jälkeen meinas taju lähteä ja söin ruokaa..Huomenna sitten.. Mulla on tippunut jo sellaiset 13 kiloa ja yritän saada uutta vauhtia noilla nutreilla..
Ovistestin viivasta r.testin haamusta..*Polvella keikkuu parhaillaan juuri sellainen* Luulin että menee kesken vaan kuinkas ollakaan..Olin odottanut kaksosia ja kun ultrasivat löytyi edelleen toisesta pussukasta syke ja toinen oli tyhjenemässä. olisko ollut viikkoja 6+2 tai jotain minimaalista kumminkin :LOL: :D Tämä painon pudottaminen tekee kyllä ihmeitä hormooneille. Mun pco:sta ei ole kuin muisto vaan, sisuskaluihin ei kyllä ole vilkaistu..Menkat tulee kuin nakutettu eikä kerran puolessa vuodessa..Nyt kun ei enää aio lisääntyä niin eikös tämäkin homma ala toimia vaikkei olis niin väliksi :whistle:
Olisinpa onnistunut pudottamaan painoa jo vuosia sitten, olis monet itkut jääneet itkemättä..

Tsemppiä kaikille taistossa kiloja ja lölleröitä vastaan, kyllä me ne vielä karistetaan pala palalta.


Anu
 
mariamg
Pituus: 166
Aloituspaino: 77kg (95kg-2007)
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 76,9kg
Viikkopudotus:-1,4
Kokonaispudotus:100g

Moikka kaikki! viikko on mennyt aikas hyvin, tullut syötyä n. 1500kcal, lukuunottamatta pe,ja la, ne on mun roskaruoka ja karkkipäivät, :attn: mutta myös urheilupäivät =)
ja tiedän että paino on noina päivinä enemmän kuin yleensä, siksi mun punnituspäivä siirtyykin perjantai-aamuun. tämä paino on perjantailta.
Urheilu mulla tarkoittaa vielä toistaiseks pientä hölkkää ja erittäin reipasta :D puolentoistatunnin lenkkiä :whistle:
Onnea ensiviikkoon kaikille!!! :wave:
 
Hienoja tuloksia, hienoja tuloksia! Hyvä me! Täällä taas oli aamulla eväiden suhteen valinta kysymyksiä. eilen söin kanaa ja kalaa yms. mutta tänään ajattelin kyllä pakata mukaan ainakin täksi päiväksi nutrilet evästä :D eilinen oli harkittu lipsashdus, ei koko urakkaa vievä repsashdus, joten....tälle viikolle se -1.1 kiloa sitten ja ohan tuossa..kun vielä tädinkin pitäs kurvata paikalle tulevalla viikolla jos on tullakseen ...nyt ehdittävä töihin. Eikun kaikille hyvää mieltä ja onnistuneita valintoja kuluvalle viikolle. Montakhan meitä on mukana vielä aktiivina täällä? kun ajattelin josko ois yhdessä se -5kiloa ensi viikolle saatu...? :D
 
huomenia kaikille...Täällä meinaa olla polulla kiviä..siis telee niin tiukkaa niin tiukkaa ja tekis mieli lipsua jatkuvaan. Jäätelön söinkin sunnuntaina ja sillai...nyt vaaka jumii :eek: kuinkahan saisin suunnan laskusuuntaiseksi, sunnuntaihin onneks olisi vielä aikaa kun vaan sen saman tsempin nyt jostain kaivan etteilähde mopo käsistä ekasta pienestä lipsahduksesta. Mahassakin kiertää, liekkö iskemässä mahapöpö, ja vatsa on ihan jumissa...siksipä vettä ja askeleita oon koettanu....ja kahvia :LOL: -1,1 kiloa tuntuu tällä hetkellä mahdottomalle!!!!!!!!!!!!!!!!! missä te kaikki olette? ja kuinka teillä menee? nyt sitä tukea kaipais kun oma on hukassa :headwall: plussaa mie en ainakaan halua tällekkään viikolle...
 
Heipsan! :wave:

Olen jo muutamassa laihdutuspinossa, mutta tämäkin tuntuu omalta. :whistle: Pääseekö mukaan? Laitanpas nyt kuitenkin tietojani näkösälle, niin voi Neila lisätä ne tuonne alkuun. =) Milloin teillä on punnituspäivä? Itse oon pitäny perjantaisin.

NinniNuppunen
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 75kg (1/2010 )
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 72,8kg (viime perjantaina )
Viikkopudotus: -1,1kgkg
Kokonaispudotus: -2,2kg
 
ääh, täällä meinaa motivaatio laskea.. lenkillä kyllä olen käynyt nyt taas joka päivä.. ja herkutellutkaan en ole suurempia.. mutta silti on jotenkin mieli maassa :| pitäs sada jotain uutta piristystä, mutta mitä?
 
ninninuppunen: tervetuloa mukaan! aina me yks 10 kiloa selvitetään :D ja rinoa: Joskus on päiviä jolloin vaikeampaa kun niinä toisina päivinä, luvallinen lipsahdus saattaa parantaa mieltä kun ei anna koko homman repsahtaa, itse ainakin huonon päivän kun "väkisin" vien läpi ilman sortumisia on seuraava jo senkin vuoksi valoisampi, kun huomaa että minnuuhan ei lannista, ei sade sää eikä yksinäisyys, ei kaverin synttärit eikä mikään mahti maailmassa :D täällä siis sunnuntaina söin jäätelön ILMAN huonoa omatuntoa, olenhan jo niin monessa pääni pitäny =) vaatteet alkaa olla löysiä ja viime kesäksi ostetut hienot housutkin menee jalkaan, ja alkaa jo ulkopuolisetkin huomata kohentuneen ulkomuodon ja sen että mie nyt vähän kaikkeen suhtaudun positiivisemmin...se kamala itseinho kun pala palalta helpottaa...oho, tulipas omaan napaan teksti..ei tainnu olla apua, mutta jostain se selkäranka aina ois kaivettaa, ja välillä kannattaa "levätäkkin" ei aina saa vaan vaatia itseltään jotain...
 
mun alkuperänen tavote siis kolmannelle viikolle on ollu saavuttaa 71 kiloa mutta se mun oma kunnianhimosempi tavoite on saavuttaa se 69,9 katsotaan nyt kuinka käy, tossa 6:lla alkavassa lukemassa ois kyllä palkintoa kerrakseen :D ja voishan tota vaikka kunnon pihvin paistaa ja lasin valkkaria ottaa kun puoliväli ois kympin urakasta saavutettu...se siis ois siinä 70 kilossa se "juhla" :D
 
Mä voisin kans tunkea itseni pinoon,jos tää pitäis motivaatioo yllä,kun kirjais näytille,putooko se paino...

Pituus 164 cm
Paino 77,4kg
tavoite alkuun 65 kg

Kesään mennessä ois saatava painoa pois,kun ei voi enää verhoutua villatakkeihin jne. Uusia vaatteita en suostu ostamaan sentakia,et oon lihonut...

Testaan tässä alkuun kaalisoppaa,saas nähdä saisko ees nesteet liikkeelle. Muuten ois tarkoitus liikkua ja liikkua ja liikkua enempi ja syödä terveellisemmin...
 
Minky
Pituus: 167cm
Aloituspaino: 77kg
Tavoitepaino: 70kg (aluksi)
Paino nyt: 75,3 kg
Pudotettu: 1,7 kg
Viikkopudotus: 200 g

Mä käyn nykyään aina perjantaisin puntarilla. Eipä paljon oo menny mut parempi näin kuitenkin, ettei takas oo tullu! :)

Hyvää viikonloppua kaikille! :)
 
Rinoa
Pituus 163cm
Aloituspaino 82kg
Paino nyt 80.3kg
Pudotettu 1.7kg
Viikkopudotus -300g
Punnituspäivä lauantai

mä pistän mittani jo tänään koska olen lähdössä viihteelle enkä halua huomenna krapulaisena ja hyvin syöneenä mennä vaakalle :LOL:
tää viikko on ollut kyllä ihmeen hiljainen tällä palstalla, onkohan osa jo heittänyt haskat tiskiin :whistle:
Ens viikolle lisää keskustelua arvon neidit ;)
 
Huomenna vaakalla ja viikko veti KAIkki imut...ensiviikolla entrataan sitten keskusteluaktiivisuuden suhteen :) Ja jauhot alkaa tulla ulos korvista...mitähän keksis, se kaalikeitto on kyllä hyvää kanssa (tavallinen) jos tekis jonkun kevyen keiton töihin aina evääksi..=) nooh, katsotaanhan lukemat, alle 70 kilon tuskin ikävä kyllä mennään, mutta jos ees miinusta ois :attn:
 
mulla huomenna tuskin tulee kummonen tulos, mutta sitten ensiviikolla on tsempattava nyt nää huonommat viikot kiinni oikein kunnolla ja niimpä haastankin teidät kanssasisaret seuraavalla haasteella: seuraavalla viikolla jokaiselta 1,5 kiloa pois, elikkäs melkonen haaste mutta toteutettavissa kyllä, kuka lähtis mukaan, samalla tsemppais minut ja muut ainakin yhteen onnistuneeseen viikkoon ja kun huomaa että siihen pystyy niin taas saa tsemppiä jatkoon ja kesää kohti... eli vaakanlukemia huomenna, ja sitten viikon päästä reippa alitus sinne 6:lla alkavaan lukuun :D
 
Täällä melkein plus miinus nolla joten ihan sama jos ilmoittelen ensiviikon lukemia sitten...elikkäs 71kiloa miinus se haaste 1,5 kiloa on 69,5 kiloa ja se sis on ensiviikon tavoite :D Lähteekö kukaan mukaan???? tarkoituksena olisi tiputtaa se 1,5 kiloa ensiviikolla...
 
Neila: Mä voin lähtä! :wave: Huomenna ilmoitan tuon painon, kun nyt oon jo kerinny syödä aamupalan. Herkut on maistunu taas viikonlopun paremmin kuin mikään muu ruoka. :ashamed: Tiukka tavoite on tuo 1,5kg, mutta pienimuotoinen kilpailu saa minut kyllä mukaan. :LOL: Tulkaahan muutkin mukaan!!
 

Yhteistyössä