kynsikuvia?? =)

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras ap";24122732]:D joo, mä oon aina out :D mä vaan pidän niitä jotenkin luonnollisempina....[/QUOTE]

Miust taas kaarevat on luonnollisempia :D

No nythän muotii ne tosi terävät mut en oo kyl tehny kertaakaan, ovat kyl tosi epäkäytännölliset!! Voisin johonkin erikoistilaisuuteen vääntä sellaset :D
 
Sone, ilmeisesti teet kynsiä? Yksi pienen pieni kysymys olisi. Olen harkinnut geelejä, mutta mulla on sellainen ongelma, että kynsien alapuoliin ei saa koskea. :D Mulla jotenkin nahka kasvaa sitä kynttä pitkin ja on todella arka. Olen yrittänyt sitä varovasti työnnellä pois, mutta ei onnistu, koska tekee ihan tosissaan kipeää. Oikeasti ihan pökö ongelma, mutta olisi kiva laitattaa nätit kynnet, mutta puhdistellaanko niitä kynsien alapuolia siellä tai tarvitseeko niihin välttämättä koskea edes?
 
"Anne"
Tällaiset ovat.
En harrasta lakkailua kun kynnet katkeaa lakattuna tosi helpost kun menevät lakasta kippuralle.
Juhliin tulee laitettua koristeita ja vähän lakkaa päälle.
http://aijaa.com/v.php?i=000398275320.jpg
 
Sone, ilmeisesti teet kynsiä? Yksi pienen pieni kysymys olisi. Olen harkinnut geelejä, mutta mulla on sellainen ongelma, että kynsien alapuoliin ei saa koskea. :D Mulla jotenkin nahka kasvaa sitä kynttä pitkin ja on todella arka. Olen yrittänyt sitä varovasti työnnellä pois, mutta ei onnistu, koska tekee ihan tosissaan kipeää. Oikeasti ihan pökö ongelma, mutta olisi kiva laitattaa nätit kynnet, mutta puhdistellaanko niitä kynsien alapuolia siellä tai tarvitseeko niihin välttämättä koskea edes?
Teen ainoastaan kavereille, vaikka olenkin kosmetologi, mutta sen verran voin vastata että ehkä siulle on jääny sitä liimaa sinne kynnen alle tippiä laittaessa? Mie pingotan sitä sormea sillein ettei liimaa jäis kun just siihen kohtaan missä tippi on kiinni. Ja alapuoli kyl viilataan ja putsaillaan yleensä kun tehdään kynnet ettei sinne jää mitään röpelöitä. Mut vaikee sanoo kun en nää ite tota siun ongelmaa.

Kokeile toista tekijää ja kysy vähän etukäteen et miten se kannattas tehdä eeti tulis samaa ongelmaa? :)
 
:)
Mistä johtuu että geelin alle pääsee ilmaa. Mulle laitettiin tossa joku aika sitten kynnet ja seuraavana päivänä huomasin että geelin alla oli ilmaa ja geeli irti tietty siitä kohtaa. Illalla ei niin ollut ????? Osittain oli sitten tosi tiukasti kiinni
Mutta ei ne enää kovin kauniit ollu
 
Mun kynsille ei ole ikinä tehty mitään. Ne siis on olleet syntymästä saakka tuollaiset typerät, ettei saa edes leikattua lyhyeksi. Tänä kesänä alkoi tekemään mieli nättejä kynsiä ja tässä pohdin, että miten on yleensä, että tarvitseeko niihin kynsien alapuoliin koskea välttämättä.
 
Mistä johtuu että geelin alle pääsee ilmaa. Mulle laitettiin tossa joku aika sitten kynnet ja seuraavana päivänä huomasin että geelin alla oli ilmaa ja geeli irti tietty siitä kohtaa. Illalla ei niin ollut ????? Osittain oli sitten tosi tiukasti kiinni
Mutta ei ne enää kovin kauniit ollu
Hmmm... Huonot aineet, tai sit siun kynnet on jotenkin rasvaset että se geeli alkaa irtoilla. Kunnolla pitää buffata kynnet karkeiks että se geeli kestää ja laittaa pohjustusaineet. Mut siis joillakin ei vaan kestä, se on fakta, vaik ois miten hyvät aineet ja tekijä... :/ Mut kokeile eri paikkaa ja tekijää. Ite oon huomannu et tippien kanssa kynnet kestää paljon paremmin, ja niistä voi tehdä lyhkäset ja ohkaset, jopa niin ettei kukan hokaa että ne on rakennekynnet, eli tosi luonnolliset. Paitsi jos haluu blingblingiä :D
 
:)
Hmmm... Huonot aineet, tai sit siun kynnet on jotenkin rasvaset että se geeli alkaa irtoilla. Kunnolla pitää buffata kynnet karkeiks että se geeli kestää ja laittaa pohjustusaineet. Mut siis joillakin ei vaan kestä, se on fakta, vaik ois miten hyvät aineet ja tekijä... :/ Mut kokeile eri paikkaa ja tekijää. Ite oon huomannu et tippien kanssa kynnet kestää paljon paremmin, ja niistä voi tehdä lyhkäset ja ohkaset, jopa niin ettei kukan hokaa että ne on rakennekynnet, eli tosi luonnolliset. Paitsi jos haluu blingblingiä :D
Sen tiiän että ne kyllä karhennettiin kunnolla ja tehtiin muutkin alustustyöt huolella, mutta ehkäpä mulle ei oo tarkotettu että voin geelikynsiä laitattaa :D. Ei sinänsä harmita yhtään. Koska mun työssä ei oikein voi nuita kynsiä pitää. Mutta kokeilin, ku lahjaksi sain :)
 


Eipä nää mitkään ihmeelliset oo.. Lakat vähän päin Hm-hmm:tä ja huonosti muotoillutkin :D

Ihan kaikkee ei osaa ja kerkee ite, mutta kovasti yritän joskus :D

Muoks.

Lisään että siis ihan omat kynnet silti on.. Ei mulla olis ikinä varaa laitattaa rakennekynsiä :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Oih, kun näitä katellessa tekis taas niiin mieli laittaa kynnet kuntoon pitkästä aikaa.
Viimeks on ollut kynnet ennen kun tota nykyään 2-vuotiasta poikaa aloin odottaan :D
En oo vaan uskaltanut alkaa niitten myrkkyjen kanssa räpeltään raskaana ollessa ja sit onkin ollut vauva hoidettavana, niin ei sitäkään viitti pistää haisteleen niitä :D
Nyt on taas vauva tuossa ja oon vielä raskaanakin, niin en kai mä sit vieläkään.. Ehkäpä vielä joku päivä saan taas nätit kynnet :D
 
Oih, kun näitä katellessa tekis taas niiin mieli laittaa kynnet kuntoon pitkästä aikaa.
Viimeks on ollut kynnet ennen kun tota nykyään 2-vuotiasta poikaa aloin odottaan :D
En oo vaan uskaltanut alkaa niitten myrkkyjen kanssa räpeltään raskaana ollessa ja sit onkin ollut vauva hoidettavana, niin ei sitäkään viitti pistää haisteleen niitä :D
Nyt on taas vauva tuossa ja oon vielä raskaanakin, niin en kai mä sit vieläkään.. Ehkäpä vielä joku päivä saan taas nätit kynnet :D
Mie en tykkää ite pitää laitoin vaan siks kun menin naimisiin ettei ihan karmeet nysät oo. Nyt kasvattelen näitä pois pikkuhiljaa ennen kun meen takas duuniin. Ja miun työssä ei voi pitää rakennekynsiä, joku asiakas voi olla allerginen aineille (esi. kasvohoitoa tehtäessä). Ja tosi vaikea hieroa ketään raknnekynsillä, hierojan kynnetkun täytyy olla ihan nysät, jos haluu oikeesti tehdä homman kunnolla.
 

Yhteistyössä