Kyselkää multakin!

Miten ihminen voi olla hiprakassa kahdesta siideristä?
:D...:heart:..ihan kuule - Putouksen voittajaa lainatakseni - hirrrween helposti!
Mä tuun kohta perässä siinä hiprakkuus- osastossa :p...

Ootko sä koskaan ajatellut meneväsi uimaan avantoon? :snotty:....
..ja oikeesti mun piti kysyä, että ootko ajatellut hakevasi opiskelemaan jotain taideaineita :)? Mun mielestä sulla ois ja on kykyjä...
 
:D...:heart:..ihan kuule - Putouksen voittajaa lainatakseni - hirrrween helposti!
Mä tuun kohta perässä siinä hiprakkuus- osastossa :p...

Ootko sä koskaan ajatellut meneväsi uimaan avantoon? :snotty:....
..ja oikeesti mun piti kysyä, että ootko ajatellut hakevasi opiskelemaan jotain taideaineita :)? Mun mielestä sulla ois ja on kykyjä...
Hmm.. Joo, avanto houkuttaisi, mutta mulla palelee sormet ja varpaat aina, alle 20 asteessa ne alkaa särkemään. Mietin että pystyisinkö edes hengittämään avannossa :LOL: Kokeilisin siis jos en pelkäisi että kehoni fysiikka pettää. Kylmyys ei sinällään pelota.

Taideaineita... No, joo.. Musta piti tulla taiteilija, mutta en halua elää köyhänä lopun elämääni :LOL: Taiteilijoilla on oikeasti tosi rankkaakin Suomessa. Ompelija-artesaanin koulutukseen meinaan nyt hakea, ja tatuoijan ammatti on myös haaveissa :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25745814:
Miksi aina epäonnistut siinä?
En epäonnistu :) Itseasiassa mä uskon että kun ihminen on taydellisen onnellinen niin sitten on kuoleman aika. Eli niin kauan kuin on johonkin asiaan tyytymätön tai hieman onneton, niin on vielä aikaa selvittää "perimmäinen totuus" eli löytää se avain siihen onneen.

Et siinä sulle pureskeltavaa p---e :p
 

Yhteistyössä