kysely

kaksosten äiti
Ei mun mielestä! Meidän tytöt oli yökylässä ekan kerran 3kk:n iässä - olosuhteiden pakosta tosin, kun oltiin miehen kanssa ihan karseassa mahataudissa. Ja eipä ole traumoja jäänyt hoitoon jäämisen kanssa. Jos vauva vaan huolii maitoa myös pullosta niin miksei. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2006 klo 15:24 miksi kirjoitti:
Miks ihmeessä pitää noin pienet viedä hoitoon ??????????
Miksi sen sitte pitää olla niin, että vauva kun syntyy ni äidin pitäis olla 24tuntia vuorokaudessa ja ensimmäinen vuosi vähintään vaan ja ainoastaan sen vauvan kanssa eikä ainakaan hoitoon saa kenellekään antaa eikä viedä kun heti on huono äiti? Eiköhän se vauva hyvin kasva ja pärjää vaikka joskus mummu tai kummi tai joku muu hoitais sitä päivän ja vaikka olis yötäkin, kyllä minä ainakin luotan et ne muutkin sitä vauvaa hyvin hoitavat ettei vaan se äiti ja kyllä joskus tarvii sen äidinkin saada omaa aikaa ilman sitä vauvaa. ;)
:wave: :wave: :wave:
 
Turmis
Minä en kanssa ymmärrä tuollaista ylenpalttista symbioosisuhdetta.... Pitää niidsen lasten nyt olla muidenkin kanssa kun äidin kanssa. (omat lapset just nyt 2,5kk mummin ja ukin luona isänsä kanssa) :)
 
3kk:n ikäiset nyt pystyikin vielä viedä hoitoon "helposti", ukki ja mummo kummasti pyöritteli kun masuvaivat oli jo ohitettu ja tytöistä alkoi olla seuraa. Toisin nyt kun ovat puolivuotiaita ja kovia vierastamaan!! Ei niin vaan voi "vieraanpaan " paikkaan viedä vaan vaatii pari harjoituskertaa...

Joten nyt ei äippä niin vaan lähdekkään ostosreissuille jne. jos ei ole tuttua hoitajaa saatavilla.

Kyllä se pieni erossa olo tekee välillä ihan hyvää.
 

Yhteistyössä