Kysta ongelmat

Hitto kun vanhoja juttuja luin täältä aiemmin. Mutta josko näitä kohtalotovereita ois vielä tänäkin päivänä. Multa on leikattu 2014 10cm kysta munasarjoista. Se ns. revittiin munasarjoineen päivineen. Olin 43v. En tarvinnutkaan enää, oli vielä toimimaton puoli. 4 lasta tehnyt vain yhdellä. Mutta sinneppä jäi vuoto joka sit vuosikin kunnolla, kunnes hb:n pudottua vasta uskoivat mua, että hätä ois. Hätäleikkaus ja suonet polteltiin kiinni ja vuotanut veri pois. En muista tarkkaan jäikö tästäkin dreeni, tais jäädä. Kun kohtu poistettiin, vuosin sen jälk.sisään melk.3l ja taas oli hätä. Dreenit molemmin puolin, jotka kulki mukana kangaskassissa viä reilu viikon sairaalasta päästyäni. Nyt on sit jo aikaa kulunut. Oon aatellut kun ikää jo 47, et onpa aktiivinen tuo olemassa oleva munasarja kun munasolun irtomiskipua niin usein... aina oon siis sen tuntenut. Tänään sattu hitokseen juurikin saman puolen eli oikean munasarjan tuntumaan kun yritin nousta aamulla ylös. Oon miettinyt, että kaippa sinne kehittynyt taas jättiläiskysta. Nyt sit pähkin, oisko se puhjennut ja pilkuhiljaa tyhjenee siä vatsaonteloon. Pitänee lääkäriaikaa varailla. Tarvittaessa sit päivystykseen. Luulis nyt kun mulla on oman kehoni hyvä tuntemus, että uskovat mitä sanon. Minähän oon niin oppinut puoleni pitään kun aina joku komplikaatio ollut, että minut tutkitaan, eikä hutkita. Pitäkää peukkuja, että asia selviää ja kaikki ois tai tulis ok.tilaan. mikäli tätä kukaan lukee. Vois laittaa kokemuksia isommista kystista.kiitos. Se on Uuden vuoden aatto. Eläkää ihmisiks
 

Yhteistyössä