Kysy jotain

boffe
En mä nyt keksi mitään kysyttävää mutta tuo koiran kuva on hauska. Tulee hyvälle tuulelle, kun katsoo sitä. Jos jostain sais isomman version paperisena, ripustaisin seinälle. :)
 
Varmaan lähempänä kuin minä, sinä tai moni muu. Suhtautuisin kuitenkin ihan pienellä varauksella ihan pelkästään sen takia että kaveri on nostettu valmiiksi jalustalle.
Olen tassa lueskellut "The Grand Design"-kirjaa nauraa kakatellyt itsekseni. Mukavaa luettavaa, suosittelen! Todellinen nero osaa kertoa asiansa humoristisesti ja riittavan selkeasti, olematta alentuva.
 
Viimeksi muokattu:
Seuraava kysymys: joko saan menna nukkumaan? Vahan jetlagia pohjilla ja auto yritti murhata minut lyomalla ovella korvan alle ja leukaperiin kunnon kuhmun ja pienen verinaarmun. Nyt on niska kipea ja paata sarkee.
 
Passi on mulla ehtinyt jo vaihtuakin kerran mutta muistan kun multa kysyttiin Torontossa immigrationissa että käynkö mä säännöllisesti Kanadassa töissä ja onko mulla Kanadan työlupaa kun leimoja on niin paljon et on ilmiselvää et käyn töissä.
Kanadan immigration on ihmeellinen... Valilla tuntuu, etta yrittavat vain kyykyttaa ja pomottaa. Melkein tein mukaani tietoiskun Suomen sosiaaliturvasta jne, etta eivat raukat pelkaisi minun jaavan luvattomasti maahan.
 

Yhteistyössä