Kysy, nuori äiti vastaa!

[QUOTE="lib";26033076]Minkä ikäinen olet? Minkä ikäisenä sait lapsen/lapset? Oletko vielä lapsen/lasten isän kanssa?[/QUOTE]

Oon 21, täytin 20 vähän ennen lapsen syntymää. Ollaan lapsen isän kanssa yhdessä.
 
[QUOTE="lib";26033156]Olitko töissä tai opiskelitko raskaana ollessasi? Koetko että jouduit lapsen takia luopumaan joistain suunnitelmista/unelmista?[/QUOTE]

Opiskelin raskaana ollessani ja vielä synnytyksen jälkeenkin. Puoli vuotta olin yhteensä poissaolevana, nyt taas jatkuu. Biologiaa opiskelen yliopistossa.

En koe, että olisin joutunut lapsen takia luopumaan mistään. Miun ainoa Suuri Suunnitelma elämälle on ollut pienestä asti saada lapsia, ja se on nyt toteutettu. :)
 
Mitä teillä kotona tapahtuu tällä hetkellä?

Itse olin 17v, kun esikoinen syntyi. 20, kun kuopus syntyi. Nyt pian täytän 21 ja edelleen on sama mies jne. :)
Mies katsoo telkkaa, poika leikkii vedettävällä autolla ja mie istun koneella ja syön turkinpippuria. :p Kissa vetää lonkkaa.

Miusta 20+ on aivan normaali ikä lasten saamiselle. Mut satun tietämään, että täällä palstalla on niitäkin, joiden mielestä alle 30v on automaattisesti paska äiti, nii aattelin koittaa kepillä jäätä tähän illan ratoksi. ;)
 

Yhteistyössä