Kysyin tänään paljonko kirppispöytäni on "tuottanut" (ollut 3 päivää ) ja yllätys oli melkoinen.

Alkuun pelkäsin että saakohan siitä omiaan takaisin + vähän vaivanpalkkaa, kun siellä ravaan kuitenkin lähes joka päivä pöytää siistimässä ja lisää tavaraa viemässä. Heinäkuu kun on tunnetusti lomakuu, eikä ihmisiä ole hirmuisesti liikkeellä.

Mutta juu...kyllä siitä näemmä tosiaan saa paikkavuokran + vaivanpalkkaakin. 3 päivän myynti oli yli 170? :eek: :D Mun mielestä se on ihan sikapaljon! Mä meinasin etten ikäkuuna päivänä edes viikossa moiseen summaan pääsis, paitsi ehkä villeimmässä unelmassani :LOL:

Jatkettiin sitten vielä sopparia viikolla eteenpäin, koska mulla on vielä myyntiin joutavaa tavaraa niin paljon ja siellä näyttää tosiaan tavara kivasti liikkuvan.

Jotta te ketkä pohditte huutiksen ja kirppispöydän välillä...voin suositella kirppispöytää :flower:
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuun pelkäsin että saakohan siitä omiaan takaisin + vähän vaivanpalkkaa, kun siellä ravaan kuitenkin lähes joka päivä pöytää siistimässä ja lisää tavaraa viemässä. Heinäkuu kun on tunnetusti lomakuu, eikä ihmisiä ole hirmuisesti liikkeellä.

Mutta juu...kyllä siitä näemmä tosiaan saa paikkavuokran + vaivanpalkkaakin. 3 päivän myynti oli yli 170? :eek: :D Mun mielestä se on ihan sikapaljon! Mä meinasin etten ikäkuuna päivänä edes viikossa moiseen summaan pääsis, paitsi ehkä villeimmässä unelmassani :LOL:

Jatkettiin sitten vielä sopparia viikolla eteenpäin, koska mulla on vielä myyntiin joutavaa tavaraa niin paljon ja siellä näyttää tosiaan tavara kivasti liikkuvan.

Jotta te ketkä pohditte huutiksen ja kirppispöydän välillä...voin suositella kirppispöytää :flower:
Missäpäin sä sitten asut? Mikä kaupunki?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Aika hemmetin hyvin! Mitä kaikkea myyt ja minkälaisilla hinnoilla?
Pääsääntöisesti vauvanvaatteita, mutta myös hajavaatteita koossa 86 cm.

Lisäksi mulla oli siellä keinuheppa joka meni heti.

Sisävaatteet on 0,20-2,5?/kpl, muutama poikkeus on sitten vähän kalliimpi (Hello Kitty-setit meni 7 eurolla, uusi mekko 6 eurolla jne).

Tänään vein sinne ison kasan leluja, mutta tuo 170? (lukuunottamatta keinuheppaa) on koostunut vaatteista ja muutamasta kestovaipasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:
hienoa!mullaki odottaa iso kasa vaatteita :snotty: en oo viittiny viiä kun siellä kirppiksellä näyttää olevan niin hiljasta...
Kyllä siellä on hilajsiempaa nyt, kun esim syyskuussa...mutta syyskuussa on enempi myyjiäkin liikkeellä, että se on vähän +-0, luulisin :)

Viime kesänä tein 2 viikon pöydällä 350? tilin ja jos sinnepäinkään samaan tahtiin mennään nytkin, niin se on täysin mahdollista toteuttaa tälläkin kertaa.
 
vieras
miul vähä sama keväällä... ootin et jää 9päivän kirppiksestä käteen about 100euroa sen paikkamaksun jälkeen.... yllätys oli moinen kun menin kamoja hakemaan ja saldo oli 230euroa, siitä se maksu jo otettu pois... eli vauvanvaatteet menee kirppiksillä kaupaks, varsinkin jos ne on hyvässäkunnossa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
wau, tosi hyvin menny sit kaupaks :) Täällä tuntuu nyt osalla kirppiksistä vaihtuvuus olevan aika hiljasta :/
Mulla on (vaikka itse sanonkin) aika söpö ja siisti koju jossa on mielestäni kohtuulliset hinnat. Näillä vissiin sitten myydään :)

"Salakuuntelin" tänään kahta naista jotka näkivät kojuni (olin siis itse siinä lähellä etsimässä omille likoille isompaa kokoa tilalle) ja jotka sopersivat siitä, miten söpöä, ihanaa ja niin lutuista on se koju täynnä :heart: Ja niinhän se kyllä onkin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuun pelkäsin että saakohan siitä omiaan takaisin + vähän vaivanpalkkaa, kun siellä ravaan kuitenkin lähes joka päivä pöytää siistimässä ja lisää tavaraa viemässä. Heinäkuu kun on tunnetusti lomakuu, eikä ihmisiä ole hirmuisesti liikkeellä.

Mutta juu...kyllä siitä näemmä tosiaan saa paikkavuokran + vaivanpalkkaakin. 3 päivän myynti oli yli 170? :eek: :D Mun mielestä se on ihan sikapaljon! Mä meinasin etten ikäkuuna päivänä edes viikossa moiseen summaan pääsis, paitsi ehkä villeimmässä unelmassani :LOL:

Jatkettiin sitten vielä sopparia viikolla eteenpäin, koska mulla on vielä myyntiin joutavaa tavaraa niin paljon ja siellä näyttää tosiaan tavara kivasti liikkuvan.

Jotta te ketkä pohditte huutiksen ja kirppispöydän välillä...voin suositella kirppispöytää :flower:
Missäpäin sä sitten asut? Mikä kaupunki?
Mulla on myyntipaikka Turussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miul vähä sama keväällä... ootin et jää 9päivän kirppiksestä käteen about 100euroa sen paikkamaksun jälkeen.... yllätys oli moinen kun menin kamoja hakemaan ja saldo oli 230euroa, siitä se maksu jo otettu pois... eli vauvanvaatteet menee kirppiksillä kaupaks, varsinkin jos ne on hyvässäkunnossa..
Juu, mulla on VAIN hyviä vaatteita myynnissä. Mä itse olen semmoinen että jos menen kojulle ja katson jotakin vaatetta ja huomeen siinä olevan tahran, niin en jaksa sitä kojua tonkia pidempään, koska niissä muissakin saattaa olla tahroja. Enkä mä halua semmoisia ostaa.

Tahravaatteet ja pikkuvikaiset mä vein tiskille punaiseen laatikkoon jossa on lappu "SAA OTTAA". Ja näemmä niitä oli otettu, kun jälellä oli enää vain muutama vaate :) Kengät lähti ekana :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja neito:
Viimeksi kun mulla oli pöytä, paikkavuokra oli 15e ja sain viikosta 17,5e... En ole sen jälkeen laittanut, vaikka kaikki tavarat olivat 0,5-2e väliltä...
Varmasti vaikuttaa sekä kaupunki, että kirppis. Harmi että sulle kävi noin :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
wau, tosi hyvin menny sit kaupaks :) Täällä tuntuu nyt osalla kirppiksistä vaihtuvuus olevan aika hiljasta :/
Mulla on (vaikka itse sanonkin) aika söpö ja siisti koju jossa on mielestäni kohtuulliset hinnat. Näillä vissiin sitten myydään :)

"Salakuuntelin" tänään kahta naista jotka näkivät kojuni (olin siis itse siinä lähellä etsimässä omille likoille isompaa kokoa tilalle) ja jotka sopersivat siitä, miten söpöä, ihanaa ja niin lutuista on se koju täynnä :heart: Ja niinhän se kyllä onkin :D
Kuulostaa hyvältä, taitaa sitten tyhjetä pöytä jatkossakin hyvin :)
 
a
Tulenpa samaan ketjuun hehkuttamaan. Mulla myös pöytä ja eilen kysyin saldoa kun tuli viikko täyteen niin sen hetkinen myynti 337,60 euroa. Ja mulla myös pääasiassa lastenvaatetta ja ihan muutamia leluja. Kengät ja toppahaalarit lähti alta aikayksikön.
 
Hei, miten se kojusi oli "söpö"? Minä suunnittelen meneväni elämäni ekaa kertaa myymään kirppikselle, ja kiinnostaa kaikki vinkit =) Minulle tulee myyntiin vaatteita 50-128 cm, eli laaja haarukka, samoin ajattelin myydä äitiysvaatteet, imetyspaidat, leluja, kirjoja, pelejä ja ehkä yhdet rattaat+turvakaukalo.
 
oululainen
MInä olen saanut Oulun Paljekirppikseltä 450 euroa kahdessa viikossa eli tuo ei minun mielestä ole mikään ylittämätömän mahtava tulos.
Minä myin legoja, leluja, kirjoja ja lasten HYVÄKUNTOISIA vaatteita
 

Yhteistyössä