Kysykää tulevalta lähihoitajalta mitä haluatte :)

BV
Äitiysloman takia siirrän. Kahdella ekalla kerralla en varmaan päässyt korkean hakijamäärän takia ja kai ne nyt viimenään tajusi, että haluan opiskelemaan :D Ihan hyvin vuoksi haluan, että multa kysellään, täällä on paljon mun "vanhoja" tuttuja :)
 
"vieras"
Hei oot äitiyslomalla? :) Viimeeksi kun oon kuullu susta, pari vuotta sitte sulla oli se isompi tytsy ja oliko, et just sai nimen vauva... jos en ihan väärin muista... :D "vanha tuttu palstailija"
 
"vieras"
Ensihoidon lähärilinjalta valmistuvat työllistyy vanhuspalveluihin etupäässä aivan samoin kuin muiltakin linjoita :) Kuulostaa vaan tosi hienolta olla (muka) ensihoitaja. Lanssiin työllistyy amk-ensihoitajia ei lähäreitä... tosin johonki lääkintavaksin hommiin saattaa päästä sairaalaan jos tuuria on, mutta esim. polityöhön ei lähärit juurikaan työllisty eikä siis todellakaan lanssiin.
Useimmat ei vaan ymmärrä tätä, mutta siperia opettaa :LOL:
 
BV
Hei vieras. Mulla on tiedossa toi ja olisi tarkoitus jatkaakin eteenpäin lähärikoulun jälkeen ;) Ja siksi siirrän opiskelua, kun koulu alkaa elokuussa ja vauva syntyy syyskuussa.
 
yeah
Toi ensihoito on nykyään yhtä tyhjän kanssa,koska päästäksesi toimimaan ensihoidossa sun pitää sitten vielä jatkaa opiskeluja,pelkillä lh-papereilla ei siellä nykyään pysty työskentelemään.
mistä vitusta tää paskatieto on päässy leviämään? kurkkaa kuule vaikka molli sivuilta että kuinka paljon eh- lähihoitajia haetaan, kumma juttu jos eivät kerran pääse sun mukaas lanssiin töihin.. ja kumma että itse tiedän tuossa hämeen pelastuslaitoksessa työskentelevän yli 10 ensihoitoon suuntautunutta lähihoitajaa ihan vakituisesti.
mut sä ilmeisesti tiedät paremmin...
 

Yhteistyössä