Kysymys Clomienistä ( huolistunut kaveri) :O

Hei

Olen koko päivän aijan etsinnyt muutaman vastausta kysymykseeni jopa selaillut keskusteluita aiheesta mutta en ole saanut vastausta joten pakko kysyä.. Kiltti vastatkaa..

Te ketkä ootte syöneet Clomifen.

1: Aloititteko ensimmäinen kierto samana päivänä kun kuukautiset alkoi vai muutaman päivän jälkeen? Tai milloin?

2: söitekkö sen koko kuukaden ja piditte vasta taon kuukautisten viikkossa??
Kiltti älkä laittako mitään esim (5-9kp) kun en taju mikä noi on, vastatka vaan monta päivää ja lopetettitteko ovulaation päivänä tai kuukautisten päivänä?

3:mitkä on miesten haitta vaikutukset..

4: mitä voi seurata jos syö 100mgx2 pv miehellä ja naisella tai 100mgx4pv??

5: mitä tarkoittaa esim (4 kiertoa kierron 3-7 päivä) tai (3.-7kp)tai (5-9kp)..

Syyni miksi kysyn tämä on sentakia koska parhaani ystäväni syö noita lääkeitä miehensä kanssa.. miehelle määrätty 3kk kuuri ja hänelle määrätty 6kk..
Mutta mielestäni he syövät sen holttittomasti esim saatavat joskus otta jopa 4tb päivässä toi 100mg ja he eivät pidä ollenkaan taukoa ei edes kuukautisten tai niin sanotustin ovuksen aikana:O joten olen aika lailla huolissaan, kaverillani on kuukautiset samana päivänä kun minulla ja silloin kun hän tota lääkke aloitti niin oli kuukautisista mennyt ainakin 8pv.. ja olen kauhee huolissaani hänestä mutta hän sanoo että turhaan olen koska lääkärin ohjeen mukaan se menee joten kysyn nytten teiltä noi kaikki..tiedän että häntä masentaa 7vuoden yritystä takana ja vierestä seurannu jopa hänen itsemurhan yritykset lapsettomuuden takia, toivon hänelle lasta mutta en tahdo kummiskaan häntä menettää.. kiltti vastatkaa ja pikasesti:O
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä