Kysymys Imettäville. Poistutteko toiseen huoneeseen imettämään jos teillä on vieraita..?

  • Viestiketjun aloittaja Miettivä
  • Ensimmäinen viesti
"sabriina"
Mulla on yleensä imetyspaita jos on vieraita, joten huomaamattomasti pystyy imettämään vieraiden läsnäollessa, joten imetän ihan siinä. Kotioloissa jos on vain toppi päällä ja tulee vieras, niin vieraasta riippuen kaivoin tissin topin kaula-aukosta tai menin toiseen huoneeseen. Esim. lapsen kummisetä, kaverimme, näki kyllä useasti mun imettävän niin, mutta esim. appiukon läsnäollessa ei tuntunut luontevalta kaivaa tissiä kaula-aukosta näkyville :D
 
"ninni"
No ainakin jos on miehiä niin poistun. Naisvieraat on olleet aina niin tuttuja etten ole poistunut. Ja voihan sitä kysyä, että eihän haittaa jos imetän, vaikka tuskin moni siihen kehtais sanoa että haittaa. Mutta ei oo pakko katsoa.
 
"mievain"
^nii ja tietty imetän jossai neuvolan vastaanotolla jos tarvis - se nyt on normaalia. Ja ulkona jos ei oo hirveesti silminnäkijöitä esim puistossa. Mieluummin täysin julkisesti jossain tuntemattomien nähden kuin tuttujen nähden, se on jotenkin kiusallista.
 
"vieras"
Riippuu tilanteesta. Mulla on imetyspaitoja niin voin kyllä imettää ilman tissien paljastelua, mutta meillä on vähän ahdasta ja jossain muussa huoneessa on enemmän tilaa ja saa mukavamman imetysasennon, jos vaikka oshva on täynnä viereita ja itse istun vaan jollain jakkaralla olkkarissa :)
 
"mievain"
^enkä ikinä onnistu saamaan lasta pysymään kiinni jos se tissi on vaan jossain paidanraossa. Kyl mun pitää kaivaa se esille nii et pysyy eikä joku paidanreuna pyri kokoaika eteen.
 
no höh
Olen imettänyt kaikkien nähden, ei kai siinä mitään kummallista ole. Olen imettänyt kotona kahvipöydässäkin. Ei ole ihme jos imetys koetaan hankalaksi, jos sitä varten täytyy päästä olemaan itekseen. Imetys on maailman luonnollisinta puuhaa.
 
  • Tykkää
Reactions: jenttu
woo
Riippuu vieraista. Niiden joiden seurassa koen olevani luontevasti imetin ja jos niiden joiden kanssa koin tilanteen epämiellyttäväksi siirryin toiseen huoneeseen. Eli jos ihminen on liian utelias ja tunkeileva, menin itse pois.
 
"kolmen äiti"
Minä imetin ihan kaikkialla: puistossa, kahvilassa, ravintolassa, junassa, kylässä ja kotona.
Ei olisi tullut mieleenkään kylässäkään päästä isäntäperheen makuuhuoneeseen imettämään.
Enkä omassa kotonani tuntenut tarvetta mennä "piiloon" vaikka vieraita olisikin ollut.
Toki jos oli esim miehen kavereita lauma, niin mietin vaatteen sellaiseksi, että siinä on helppo imettää huomaamattomasti.
 
no siis
[QUOTE="sabriina";28354228]Mulle taas miehen kaveriporukan edessä oli tosi luontevaa imettää...? Mutta siis saunotaankin aina porukalla, joten...[/QUOTE]

miehen kavereiden edessähän se parasta onkin, ja niiden kanssa saunottelu, ilman sitä omaa miestä tietenkin ;)
 
Poistuin toiseen huoneeseen. Senki takia että imetin mieluiten makuulla. Sitä että raota vähä (imetys)paitaa ja imetä huomaamattomasti en ikinä oppinu, ihan liian isot ja löysät tissit semmoseen.
 
Esikoisen kohdalla arastelin, mutta toisen kohdalla alkoi pikkuhiljaa välittäminen muiden ajattelusta väistyä.
Loppuaikoina uskalsin imettää jopa ravintolan rauhallisessa nurkkauksessa ilman peittävää harsoa.
 
Riippui aivan siitä ketä meillä oli. Harson alla pystyi kyllä piilossa syötämään mutten silti kokenu asiaa hyväksi kaikkien kohdalla. Samaten vierailla on vapaus olla tai mennä muualle imettämään. Huone kyllä löytyy. Kylässä sama juttu että riippui missä oltiin ja ketä paikalla. Isomman kanssa jokatapauksessa oli pakko olla syömärauha.
 
fdsas
Hyvän imetyspaidan kanssa voi todellakin imettää missä vain
Tässä esim yksi netistä napattu kuva

Ja kyllä minun miehen kaverit ainakin oli sen verran fiksuja, että juuri sen aikaa, kun avasin liiviä tms. katsoivat vähän muualle.
Imettämisessä ei TODELLAKAAN ole mitään hävettävää, eikä sitä ole mitään syytä ujostella.
 
fdsas
Ja itsestä on monen monta kuvaa, jossa imetän eikä niissä todellakaan tissejä näy yhtään enempää kuin tuossa netissä otetussa kuvassa (vaikka rinnat DD-kuppia ovatkin)
 

Yhteistyössä