Kysymys imukaavinnasta

Onko joku ollut imukaavinnassa ja osaako sanoa kuinka kauan siihen menee aikaa yhteensä et pääsee kotiin.

Mulla jälkivuotoon tuli isoja hyytymiä yms ja ultrasivat ja kohtuun on jäänyt jälkeisiä jonkun verran. Synnytyksestä 3 viikkoa aikaa. Huomenna pitäisi olla imukaavinta, mutta eivät antaneet suoraa aikaa vielä, vaan olen yön ja aamun ravinnotta ja soitan sinne aamulla ja sit kertovat et koska mun pitää mennä sinne. Olis vaan kiva tietää kuinkakohan kauan siinä menee, kun imetän vauvaa ja koitan nyt pumppailla huomista varten vauvalle. En sit tajunnut kysyä sitä siellä vastaanotolla tossa illalla päivystysaikaan kun siellä olin :headwall:
 
no en tie onko sama asia mutta kun mulla oli tuulimunaraskaus ni jouduin yhden yön olemaan sairaalassa. Tosin kerkesin taas yhden yön olla kotona kun jouduin takaisin kun oli kuitenki jotain jäänyt ja kuume nousi pilviin:S Sit olin viikon siellä sairaalassa siitä syystä.

Joku kaavinta mulle tehtiin sen viikonaikana 2 kertaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
no en tie onko sama asia mutta kun mulla oli tuulimunaraskaus ni jouduin yhden yön olemaan sairaalassa. Tosin kerkesin taas yhden yön olla kotona kun jouduin takaisin kun oli kuitenki jotain jäänyt ja kuume nousi pilviin:S Sit olin viikon siellä sairaalassa siitä syystä.
Mulle sanoivat että pääsen samana päivänä kotiin, mutta en tiedä montako tuntia siihen menee... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
no en tie onko sama asia mutta kun mulla oli tuulimunaraskaus ni jouduin yhden yön olemaan sairaalassa. Tosin kerkesin taas yhden yön olla kotona kun jouduin takaisin kun oli kuitenki jotain jäänyt ja kuume nousi pilviin:S Sit olin viikon siellä sairaalassa siitä syystä.
Mulle sanoivat että pääsen samana päivänä kotiin, mutta en tiedä montako tuntia siihen menee... :/
No tosta missä ite olin on jo aikaa yli 10v et on varmaan systeemitkin muuttunut.
 
minskunmamma
Mulle tehtiin kans kaavinta,viikko synnytyksen jälkeen kun kohdusta löytyi hyytymiä. Pääsin osastolle vauvan kanssa yksityishuoneeseen ja toimenpiteen aikana vauva oli hoitajien kanssa,siis samalla osastolla kun synnytyksen jälkeenkin. päivällä menin ja seuraavana aamuna pääsin pois, imettää sain normaalisti koko ajan, lääkkeet joita sain sopivat imettävälle. Olin tyksissä ja sain ihanaa kohtelua, meitä häirittiin vain jos kutsuin.
 
minskun mamma
Alkuperäinen kirjoittaja minskunmamma:
Mulle tehtiin kans kaavinta,viikko synnytyksen jälkeen kun kohdusta löytyi hyytymiä. Pääsin osastolle vauvan kanssa yksityishuoneeseen ja toimenpiteen aikana vauva oli hoitajien kanssa,siis samalla osastolla kun synnytyksen jälkeenkin. päivällä menin ja seuraavana aamuna pääsin pois, imettää sain normaalisti koko ajan, lääkkeet joita sain sopivat imettävälle. Olin tyksissä ja sain ihanaa kohtelua, meitä häirittiin vain jos kutsuin.
niin ja minut kans nukutettiin, kevyesti niin kuin on tapana kaavinnassa ja vointini oli hyvä aamulla.
 

Yhteistyössä