Kysymys leivontavälineistä, mihin K-sekoittajaa käytetään?

ostin tuollaisen hienon yleiskoneen jossa on sitten mukana vaikka mitä.

Taikina koukuthan nyt ovat pulla, sämpylä yms varten
Pallovispilä taas leivontaa, kuohkeiden taikinoiden tekoon. Täytekakut, muffinit yms.

Entä sitten toi K-sekoittaja? Mihinkäs mie sitä käytän että osaan nyt käyttää tuota vehjettä oikea oppisesti?

Jos pallovispilää käytettäis näihin missä ensin vaahdotetaan munat ja sokeri niin onko K-sekoittaja sitten näihin missä sekoitetaan ensin rasva ja sokeri?
 
Mulla ei ole harmaintakaan aavistusta mikä on K-sekoittaja. Mutta mulla on taikinakoukun ja vispilän lisäksi juuri yksi sekoittaja, joka passaa juuri rasvaan ja sokeriin tai raskaisiin taikinoihin. Vaikkapa lihapullataikinaan. Eikös sinun käyttöohjeesi kerro vinkkejä enemmänkin?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Mulla ei ole harmaintakaan aavistusta mikä on K-sekoittaja. Mutta mulla on taikinakoukun ja vispilän lisäksi juuri yksi sekoittaja, joka passaa juuri rasvaan ja sokeriin tai raskaisiin taikinoihin. Vaikkapa lihapullataikinaan. Eikös sinun käyttöohjeesi kerro vinkkejä enemmänkin?
K-sekoittaja on sellanen litteä, K johtuu siitä että ap osti Kenwoodin koneen, jossa se on muotoiltu niin että keskellä näkyy K :)
 
No ei siinä kerrottu sen tarkemmin että millaiseen taikinaan mitäkin vispilää käytetään. Kasaamisoheet ja käyttöohjeet lähinnä.


Mutta kiitos. Enköhän mie sitten sitä kolmatta vehjettä käyty juurikin tuollaisiin taikinoihin. Kokeilemalla taitaa selvitä parhaiten
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Mulla ei ole harmaintakaan aavistusta mikä on K-sekoittaja. Mutta mulla on taikinakoukun ja vispilän lisäksi juuri yksi sekoittaja, joka passaa juuri rasvaan ja sokeriin tai raskaisiin taikinoihin. Vaikkapa lihapullataikinaan. Eikös sinun käyttöohjeesi kerro vinkkejä enemmänkin?



En miekään tuota K-sekoittajaksi tietäisi. Sellainen litteä tosiaan. Mutta paketin kyljessä niin sanotaan niin kaippa se se on.


Iiiso kiitos teille avusta.
 

Yhteistyössä