Kysymys ovulaatiosta

Hei,

löytyisiköhän täältä kokemusta tällaisesta: käytin tässä kierrossa clomifenia kp5-9 (1 tabl) ja seurantaultrassa kp 13 näkyi 19mm follikkeli. Sain ohjeet alkaa heti tikuttaa ovista ja niin teinkin, mutta negaa on näyttänyt tähän eli kp 16 asti. Siis aivan täysin tyhjää, ei pienintäkään hailua tikussa. Eikö tässä vaiheessa pitäisi jo näkyä hormonin kohoaminen hailuina viivoina? Niin ainakin aiemmin on ollut.
 
Chrisu noista clomeista ei mulla kokemusta, mutta itellä kp 14 ultrassa 16mm folli. Gyne sanoi että seuraavana päivänä (n. 18mm) näyttäis ovistesti+ ja kp 16 (20mm) irtoais. Ovistesti näytti mulla plussaa vasta kp 16..
Olen ymmärtäny että folli on kypsä 18-22mm kokosena, joten oot saattanu myöhästyä testailussa päivällä. Itellä tänään kp 17 ja eilen oli vahva + ja tänään jo ihan tyhjä tikku..
 
Kiitos vastauksestasi mimmi92 :)

Aloitin siis testauksen jo silloin kp13 ja koko ajan on ollut ihan täysin tyhjä. Ehkä silloin kp13 kuivuneessa tikussa oli pieni häivähdys. Meinasitko siis että ovis+ olis tullut kp12 ja sen jälkeen testi näyttäisi negaa? Se kyllä sopisi kuvaan koska mitään siinä ei enää näy, tai sit ovis vaan jää väliin tässä kierrossa :/ Tai voihan se folli kasvaa vaikka 25mm:ksi mutta luulin että se alkaisi jo pikkuhiljaa näkyä testissä.
 
Joo sitä tarkotin että olis saattanu olla + sillon kp 12. Voihan se olla että tulee myöhemminkin tai sit jää välistä kokonaan. Itellä tosiaan ovisplussan jälkeen meni ihan tyhjäks tikku (kuten joka kierrossa) ja sit alkaa loppukierrosta taas tulemaan haamua. Myös ennen ovista tulee mulle haaleeta haamua.
 

Yhteistyössä