kysymys teille joilla mennyt vesi kotona tai muualla?

  • Viestiketjun aloittaja ikiliikku
  • Ensimmäinen viesti
Mulla tuli eka loraus aamulla sänkyyn eli heräsin siihen,et jotain lämmintä tuli sänkyyn.Juoksin vessaan ja sitä valui jalkoja pitkin.Huusin miehelle vessaan mennessäni,et nyt tuli vedet!Menin siis pytylle istumaan ja laitoin muistaakseni siteen ja soitin synnärille.Käskivät tulemaan pikkuhiljaa sinne.Rauhassa kävin suihkussa ja juotiin kahvit miehen kanssa ja laitoin kassin kuntoon.Synnärillä sitten tikkutesti ei näyttänyt yllättäen mitään,joten mut laitettiin osastolle odottelemaan synnytyksen käynnistymistä.No iltapäivällä alkoi sit tulemaan jo vihreää lapsivettä,joten äkkiä synnytyssaliin ja tippa käteen,jotta alkais supistaan.No poitsu syntyi seur.aamuna vesien menosta.
 
mulla lähti kauppakeskuksessa mulle ihan uus juttu ja oikeesti luulin että onko näin huono rakko että kusen housuihini keskellä kauppaa. no se selviskin hyvin pian että lapsivettä sitä lorahteli jatkuvasti joka askelmalla ja se haisi ehkä hitusen gloorin ja spegun sekoitukselle =) vauveli syntyi seuraavana päivänä
 
Mulla tuli lievä supistus jonka seurauksena kuului ja tuntui napsahdus, olin kontillani ja kun laskeuduin niin lirahti. Juoksin äkkiä jalat ristissä pöntölle ja sitä vaan tuli jostain. Tunsi tosiaan että tulee eri paikasta kun pissa ja se tuli tosi paineella ja lorinalla eikä sitä pystynyt pidättämään (mun tapauksessa vesi oli vielä vihreää joten eipä voinut senkään perusteella erehtyä). Seuraava eli viimeinen satsi tuli synnärin parkkipaikalle kun nousin autosta. Ja sitä vettä tosiaan tuli ihan hirveet määät ja vielä kahteen kertaan :eek: .
 
Ekasta lapsesta meni vedet koti sohvalta noustuani.Ei todella voinut erehtyä kun sitä vain tuli ja tuli..paineella.

Toisesta oli supistellut yöllä hyvin epäsäännöllisesti.Aamulla tuli pyyhkiessä vaaleanpunaista nestettä tosi vähän.Samana päivänä kävin näytillä Sairaalassa ja epäilivät ettei ole lapsivettä mutta oli sittenkin...sitä tuli vain tihkumalla.
 
Mulla tuli ekan kerran vessareissun yhteydessä pyyhkiessä paperiin vähän vaaleanpunaista nestettä joka tuoksui ihan spermalle ja laitoin sitten siteen jotta voisin seurata paremmin vuotoa. Kello oli tuolloin kaksi ja aattelin mennä nukkumaan vielä takaisin. Viiden maissa nousin sitten ylös kun tuli olo, että pitää syödä aamupalaa, kun kohta tulee lähtö synnärille. Mies nukkui vielä, enkä viittinyt herättää sitä kun aattelin että se tarvii voimia. Siinä sitten istuskelin sohvalla ja mutustelin leipää ja mehua kaikessa rauhassa, kun alkoi tuntumaan siltä, että side pitää vaihtaa. No perskule sitten sitä vettä alkoikin tulemaan ihan kunnolla siihen sohvalle ja nousin ylös että josko menisin vessaan, ja tuloksena oli että olkkarin lattia lainehti siitä vedestä. No ei muuta kuin mies hereille ja soitto sairaalaan. Sairaalassakin lapsiveden tuleminen jatkui ja jatkui...sitä tuli todella runsaasti! Joten ainakin meillä tuo veden tuleminen oli todella selkeää.
 
mulla tuli aamuyöllä kun nousin vessaan, mulla kävi tuuri kun vedet meni pynttyyn. se oli erittäine selkeä kun tuli hulahtamalla ja iso määrä. sen tunsi että se vesi tulee emättimestä eikä virtsarakosta ja kirkastahan se oli. meillä ei mies uskonut lapsiveden menneen kun ei ollut isoa lammikkoa lattialla ja käski mut takasin nukkumaan kun kerroin että nyt meni lapsivedet :D
 
Heräsin käynnistyksen vastaisena yönä kotoa sängystä kun kuului NAPS ja vedet hulvahti sänkyyn. Siis sitä tuli aivan naurettavan paljon... Rauhassa kävin suihkussa ja syötiin miehen kanssa aamupala ja juotiin kahvit ja sitten lähdettiin ajelemaan sairaalalle. Kunnon supistukset alkoi vasta sairaalalla monta tuntia myöhemmin.

Jälkeenpäin olen ajatellut, että kyllä oli luojan lykky etteivät vedet menneet esim kauppareissulla, kuukautissiteellä tms. ei olisi kyllä ollut mitään virkaa siinä vaiheessa =)=)
 
Mä heräsin toisen lapsen aikaan siihen, että makasin aamulla sängyssä vesilätäkössä. Tai siis yökkäri ja alkkarit oli läpimärkiä. Oli väritöntä ja hajutonta ja sitä oli aika paljon. Kyllä ne toisistaan erottaa ;)
 
Olin käymässä nukkumaan rv.39+6 ja just kun olin nukahtamassa kuului kumma sisäinen pox ja sitte sitä valui valumistaan... menin nopeasti pöntölle ja sitä loris.... eli sängyssä meni ja kotona. Kaikki loris kotona, synnärille ei jääny mitää :LOL:
 
Odotin kaksosia, ja vettä alkoi lorahdella kotona aina kun liikahdin. Kaikki vedet ei menny kerralla. Piti lähteä sairaalaan, jossa olin 3 päivää ennen synnytystä (käynnistetty 35+0 tulehdusvaaran vuoksi.) Vesi oli väritöntä ja hajutonta.
 
Mulla tuli vedet niin et just olin sattumalta nousemassa vessanpöntöltä ylös ni sillon ne holahti pönttöön ja osa kyl housuillekkin :D ja kyl sen huomaa mistä se tulee jos sitä tulee paljon kerrallaan. ei voi erehtyä :) mulla tuli sit sairaalassa vielä sitä välillä lisää vaikka kotonaki jo aika paljon tuli.
 
Mullakin kuului mahassa naps kun olin päikkäreillä. Mutta noustessa ei mitään tapahtunut, mutta kun vessaan pääsin, niin silloin ne tuli pyttyyn. Tosin en tajunnut silloinkaan, että vedet meni... :) supistukset alkoi tiheinä tuosta noin puolen tunnin kuluessa, mutta vasta synnytyssalissa lääkäri ilmoitti, että vedet on täytyneet jo mennä, kun aikoi kalvoja puhkoa... ja jälkeenpäin ajatellessa tiesin kyllä milloin menivät.
 

Yhteistyössä